אני שונאת אותך ואתה אותי..9 בגלל שאתן אוהבות את הסיפור ♥♥

Justin♥ 24/11/2013 544 צפיות אין תגובות

פרק קודם:
ג'סטין כן,ועשיתי כן עם הראש שלך ואת הסכמת,שמתי את הטבעת וזהו..את הולכת ליהיות אישתי..אין רך חזרה..
אני: אמג ג'סטין יוו.. אמרתי ונתתי לו צרפתית ארוכה..וחיבקתי אותו

פרק 9:
אני בקושי יכולה להאמין שאני וג'סטין עכשיו מאורסים..זהו עכשיו הוא לא יבגוד בי ואל יעשהלי כלום..אני אוהבת אותו והכל..
ג'סטין: בייב קומי הגענוו להוואי..
אני: בהבהבעבעהבבעבעהעבהבהבהבהההבהבבבבבההההההה
ג'סטין: אעאאעאעאעאעאעעאע הוא צרח בזמן שהוא קפץ וכולם הסתכלו עליינו..
ג'סטין: לא לא את לא אמיתית תגידי את נורמלית מה ניראלך אני עוד שנייה מת..
הוא לא הספיק להגיד כלום,נתתי לו נשיקה וירדנו מהמטוס..הגענו להוואי..המקום שתמיד חלמתי עליו..עכשיו סופסוף אני יוכל ליהיות עם ג'סטין לבד..אבל באמת לבד..
~נקודת מבט של ג'סטין~
נודר לכם אני בחיים לא האמנתי שהיא תצליח להפחיד אותי ככה יו..אבל בתכלס באתי לכאן רק בגלל סלינה..נכון אני בוגד בה..אבל אני לא יודע איך להסביר לה את זה..זתומרת אני מאוהב בסלינה אבל לא כמו שאני מאוהב בקייס..אני עם סלינה בגלל הגוף ובגלל שאין לה בעיה ליהיות איתי רק אם נעשה סקס..לא יודע מה לעשות אני כלכך מבולב..ושוב קייס שברה את מחשבותיי ..
קייס: ג'סטין הגענו..
~נקודת מבט של קייס~ ג'סטין מתנהג מוזר….כאילו הוא בא לכאן כי יש לו סיבה מש ממש מיוחדת ולא ,בשבילי )=

יצאנו מהאוטו ונכנסו לבקתה מעץ הנדירה הזאת..הייתה מיטה בצורת לב כזאת יפה ואני וג'סטין עלינו עליה וצחקנו טיפה..אחרי זה הוא אמר לי שהולכים לארוחת ערב..התארגנתי ויצאנו לאכול..היה לי ממש טעיםץץאכלנו כל כך המון יעוו..
ג'סטין: קייס בייב אני יוצא למועדון פה קרוב קצת להוריד את מה שאכלתי עכשיו ואני חוזר..
אני: טוב.. השבתי,הוא בא וחיבק אותי ויצא למועדון..ידעתיש הוא לא באמת רוצה ללכת למועדון אז עקבתי אחריו ברגל כי הוא הלך ברגל למועדון..אפחד לא ידע לאן אנחנו סם ככה שלא היה פפארצי הוא בליברס בשטח..טוב שכך ושכך יהיה טוב..קיצר עקבתי אחריו וראיתי אותו בתוך המועדון איזה 5 דקות..פתאום הוא יצא עם מישהי מהמועדון שהם יוצאים ומתנשקים..הם הלכו למין בקתה קטנה כזאת שם וראיתי אותם..פאקינג שוכבים!!
אני: מה ניראלך שאתה עושה בוגדדדדד מסריחחחחחחחחחחח אחחדדדד??????????? צעקתי שכולי בדמעות עמדתי ליד הדלת..
סלינה: מה מי את?
ג'סטין: הארוסה שלי..
סלינה: מהה?? אמרת לי שאין לך אפחד ושאין לך ליהיות איתי כי באלך זונות!! תמותתת!! היא אמרה לו ונתנה לו סטירה..היא יצאה משם וג'סטין היה עדיין ערום..שוכב על המטה הזאת בבקתה הקרירה,ואני רק הסתכלתי עליו עם דמעות בעיניים..
ג'סטין: קייס..בבקשה.. הוא אמר ואני עשיתי לא עם הראש ורצתי ךבקתה שלנו..עלאק אני בחיים לא יעזוב אותך ואני לא יוותר עלייך בחיים..שמענו אותו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך