אני שונאת אותך ואתה..7

Justin♥ 24/11/2013 995 צפיות 4 תגובות

פרק קודם:
אני: ג'ס אתה יודע עוד 4 ימים יש לי יומולדתת..
ג'סטין: אני יעשה לך הפתעה..
אני: מה נו??
ג'סטין: לא מגלההההההההה..
אני: נוו ג'סטיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרק 7:
ג'סטין: אני נודר לך שביום שישי את תדעי הכל נו..
אני: טוב.. אמרתי והרכנתי את הראש..אחרי שנייה שהרכנתי את הראש הוא הרים לי את הראש מהסנטר בעזרת היד שלו,וקם ונתן לי נשיקה בפה..אחרי שהוא סיים..
אני: עכשיו אני באמת אוהבת אותך..
ג'סטין: למה מיקודם לא אהבת אותי?
אני: מיקודם אהבתי פחות..
אמרתי מגחחת..
ג'סטין: חו חי ועוד חה אחד ממש מצחיק..
אני: מה אתה לוקח קשה? אמרתי בזמן שניגבתי לו את הלכלוך שהיה לו על השפה עם האגודל…עשיתי את זה לבד,השפתיים שלו ממכרות..הסתכלתי לו על השפתיים שדרשו נשיקה ופשוט קמתי שוב עליתי לו על הגב ואיכשהוא הצלחתי לתת לו נשיקה בפה..
אני: עכשיו אני הכי אוהבת אותך..
ג'סטין: חולה עלייך…
אני: לאלא אל תיהיה חולה לא רוצה שתיהיה חולהה!!
הוא צחקק ואמר בכוונה כן
ג'סטין: מת עלייך…
אני: מה בכוונהההה??????? אמרתי שנתתי לו בוקסים קטים בקוביות..
ג'סטין: דעיי זה מדגדג נו..
אני: טוב אמרתי ונתתי לו חיבוק..
~יום שישי~
~נקודת מבט של ג'סטין~
קמתי בבוקר וקייס הייתה לבושה בזה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104919276 ..
אני: כוסית שלי בוקר טוב..
קייס: כוסית שלי בוקר טוב..
אני: מהסההה? לא עושה לך הפתעה!!!
קייס: חתיך שלי מוכשר שלי סופרמן שלי באטמן שלי סקסי שלייי חמצןן שליי אוויר שליי תחת שליייייייי…
אני: רגע,באטמן וספרמן לא אוייבים? שאלתי תוהה..
קייס: דיי ליהיות דפוק היא אמרה ונתנה לי נשיקה בחזה..נו מה מי ישן עם חולצהה מה אני נמושה?
קמתי והלכתי להתארגן ..היום זה היומולדת של קייס..היא ישנה איתי הלילה והיה דיי כיף..שלא תחשבו שהוצאתי קונדום ממתחת למיטה כי לא עשיתי את זההההההה.. אבל דיברנו וצחקנו יהיה כיף..אני לא מאמין שאני מאוהב בה .. היא מדהימה..
~ערב~
הגיעה הערב וביקשתי מקייס להתלבש יפה..ארגנתי כבר הכל..הכל מוכןן!!
~נקודת מבט של קייס~
בבוקר קמתי דיברתי עם ג'סטין אתם יודעים,יצאתי לבריכה עם חברות שלי מהפנימייה קצת..הלכנו לבירכה ..יש לנו פנימייה לא לילדים בעייתים ..יותר טוב,לכאלו עשירים וזה,כדי שילמדו וישכילו טוב יותר עם פחות ילדים שייה יותר קל..אז משקיעים בנו..קיצר נכנסתי לבריכה ואז הלכתי להתקלח וג'סטין אמר לי להתלב יפה ולכת לכניסה של הפנימייה לחכות והוא יבוא לאסוף אותי משם.. לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104927507 ואחרי חמש דקות שחיכיתי ג'סטין בא..
ג'סטין: את מהממת..וואו..
אני: כל פעםן שתראה אותי לבושה בשמלה תגיד וואו?
ג'סטין: תפסיקי לבוא עם שמלות חח..
צחקתי איתו והוא ליווה אותי לאוטו..נסענו ולא הבנתי לאן,אבל אז ראיתי אחוזה ענקית שרשום בכניסה בשלט גדול BIEBER..
אני: גאדדד זה הביתת שלךךך??? שאלתי את ג'סטין והוא ענה 'כן' בזמן שתח לי את הדלת..יצאתי מהדלת ואמרתי לו 'ג'נטלמן..איי לייק איט' ונתתי לו נשיקה בלחי..
נכנסנו לבית ואכלנו שם ערב..והיה ממש טעים דרך אגב פטי מבשלת מדהים.. יצאנו מהבית וג'סטין סובב אותי לרגע שאני ייראה שוב את הבית..
ג'סטין: את רואה את הבית הזה?
אני: כן..
ג'סטין: אם נצליח לשרוד עד סוף שנה,אני מביא אותך לכאן ואת גרה איתי..
אני: אמגג ג'סטין תודה .. ונתתי לו חביוק ונשיקה צרפתית ארוכככה!
הגענו לפנימייה וכשנכנסנו לחדר שלי היה על המיטה המון המון פרחים וורדים והיה ריח טוב והיו נרות,עוגה קטנה בצד ודובי חמוד וגדול שכתוב עליו I LOVE U..
~פלאשבק~
אני: אתה יודע שהדבר שאני הכי רוצה הוא לטוס איתך להוואי?
ג'סטין: אני יארגן לך את זה..
~סופלשבאק~
ועל המיטה הייתה מעטפה,פתחתי והיה בפנים כרטיבים להוואי..
התחלתי לצעוק ולחבק את ג'סטין ולנשק אותו בלי סוף. וצרחתי בחדר כמו מפגרת
גג'סססססטיןןןן ביעבררררררררר תחתעעעחעחעחעחעתתתןןןן איתיתיייעיעיייייייייייייי


תגובות (4)

המשך מיד!

24/11/2013 09:58

תמשיכי מידדדד

24/11/2013 10:05

רגע לא ענית ליי את לומדת עם מורה בשם לובה?

24/11/2013 10:16

ממשיכהההההה

24/11/2013 10:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך