קוראת הסיפורים✌
~הקדמה~ זהו בנתיים (מצאתי רעיון לסיפור ואני פשוט אזרום איתו????) מקווה שאהבתם אשמח לתגובות... אוהבת דנה❤

אני שלך ואת שלי – דמויות

~הקדמה~ זהו בנתיים (מצאתי רעיון לסיפור ואני פשוט אזרום איתו????) מקווה שאהבתם אשמח לתגובות... אוהבת דנה❤

~דמויות~

שם: נופר ביטון
גיל: 16.5 כיתה י"א
היי אני נופר ויש לי עיניים כחולות ושיער חום ארוך חלק/גלי.
אני אוהבת לרקוד (הייתי פעם בחוג ריקוד אבל הפסקתי), לשיר (אבל רק לעצמי ואף אחד לא שמע אותי שרה וטוב שכך), לאפות ולבשל (משו שדי הולך לי) וכמובן לצייר אני די טובה בזה.
יש לי אחות בשם שיר , אח גדול בן מאור ואח תאום בשם דור (הוא גדול ממני ב- 15 דקות..) אבא שלי נמצא בחו"ל בגלל העבודה שלו ואמא שלי בחרה להישאר איתנו פה בארץ.
אין לי חבר ואני גם לא רוצה כל כך רוצה עכשיו אחרי שהחבר אקס שלי בגד בי עם חברה שלי…
ה- B.F.F שלי היא טליה.
דור דואג לי כמו החיים שלו ולפעמים זה כיף ולפעמים זה מעצבן אפילו מאוד!! הוא ורועי ממש אוהבים לעצבן אותי, כיף לעצבן אותו אבל הוא נסיך אמיתי ואין פלא שכל הבנות דלוקות עליו (אם הוא לא היה אח שלי אני ממזמן הייתי קופצת עליו).

שם: דור ביטון
גיל: 16.5 כיתה י"א
היי אני דור אני אחיה התאום של נופר ואחיהם הקטן של שיר ומאור.
יש לי עיניים כחולות ושיער חום מסודר למארינס, החבר הכי טוב שלי זה רועי בן שבת,
אני אוהב לשחק כדורגל וגם די טוב בזה אני במיוחד אוהב לעצבן את נופר ביחד עם רועי וחסר למי שיעז לגעת / לפגוע בה כי אז אני אהרוג אותו במיוחד אחרי מה שקרה לה אני שומר עלייה בשמונה עיניים, אמא ונופר זה הכל בשבילי ואני מרגיש שאני חייב לשמור עליהן מכל משמר.
יש לי חברה ואני אוהב אותה (היא ונופר לא מסתדרות אבל היא מקבלת אותה די יפה).
אני ילד די בעייתי וכל שנה כמעט אני עובר בית ספר נופר תמיד עוברת איתי כדי לא להשאיר אותי לבד אני יודע שקשה לה כל פעם מחדש לעבור אבל היא לא מראה לי את זה (או לפחות מנסה) לכן אני משתדל להעריך את המאמץ הזה ולהוכיר לה תודה.

שם: שיר ביטון
גיל: 20
אני אחותם של נופר דור ומאור, יש לי עיניים ירוקות ושיער חום ארוך וגלי.
כרגע אני עובדת בתור מזכירה באיזה שהוא מפעל וחייה את חיי אני בקשר לא קשר עם המשפחה שלי אבל עם נופר אני הכי בקשר מבין כולם אני משתדלת לדבר איתה כל יום, וכן יש לי חבר ואני אוהבת אותו.

שם: מאור ביטון
גיל: 21
אני אחיהם של נופר דור ושיר ואני אוהב אותם אבל לא מוצא הרבה זמן כדי להיות איתם אבל עם דור אני הכי בקשר בכל זאת אחי ואני צריך להיות איתו שלא יטבע לי שם עם הבנות, יש לי חברה שאני אוהב. יש לי עיניים ירוקות / כחולות ושיער שחור.

שם: רינה ביטון
אני אמא של נופר דור שיר ומאור הם כל עולמי ואני אעשה הכל כדי שהם יהיו מאושרים אני יודעת שהם טיפה עצובים שארז לא נמצא פה אבל הוא יחזור בקרוב (אני מקווה לפחות).
יש לי עיניים כחולות ושיער שחור.

שם : ארז ביטון
אני אבא של נופר דור שיר ומאור, כרגע אני בחו"ל מעיניניי עבודה ואני מתגעגע מאוד לילדים ולרינה ואולי אני אחזור בקרוב הביתה.
יש לי עיניים ירוקות ושיער חום.

שם: טליה נגר
גיל: 16.5 (עוד חודש יומולדת יאייי) כיתה י"א
אני בת יחידה ויש לי עיניים חומות ושיער שטני גלי, ה- B.F.F שלי זאת נופר ואין לי חבר. אני אוהבת לרקוד (הייתי רוקדת עם נופר בחוג אבל אז הפסקנו) ולצייר.

שם: רועי בן שבת
גיל: 17 כיתה י"א
יש לי עיניים אפורות ושיער שחור, יש לי אחות אחת שקטנה ממני בשנה.
החבר הכי טוב שלי זה דור, אין לי חברה אני רווק מושבע עד שמישהי תשנה את זה נשמע קיטשי אבל כן עד שאני לא אמצא אהבה אמיתית אני מעדיף להיות לבד. אני ודור אוהבים להציק ולעצבן את נופר זה ממש כיף אבל הכי כיף זה את המורים אפשר להגיד שהם "חולים" עלינו (או לפי הגירסה שלהם חולים ממנו).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך