קוראת הסיפורים✌
~ פרק 1 ~ סורי שהעלתי עכשיו אבל יש לי מלא מבחנים ועבודות והופעות בקיצור אין לי שנייה פנויה. כן אני יודעת פר משעמם אבל ככה זה בפרקים הראשונים לא? מקווה שאהבתן. אשמח לתגובות (לא שיש כל כך על מה...) דנה ????

אני שלך ואת שלי – פרק 1

~ פרק 1 ~ סורי שהעלתי עכשיו אבל יש לי מלא מבחנים ועבודות והופעות בקיצור אין לי שנייה פנויה. כן אני יודעת פר משעמם אבל ככה זה בפרקים הראשונים לא? מקווה שאהבתן. אשמח לתגובות (לא שיש כל כך על מה...) דנה ????

~ נקודת מבט נופר ~
קמתי בבוקר כנראה נרדמתי מול הטלוויזיה אתמול שוב… עוד שבוע חוזרים ללמוד והנה אני עוברת בית ספר את האמת אני כבר רגילה שכמעט כל שנה אני עוברת, אח לא פשוט יש לי אבל מסתדרים…
היום אני הולכת עם טליה לקניות שיגרתיות של דברים לבית הספר. טוב נראלי שישבתי מספיק על המיטה והתעוררתי אז קדימה נתארגן, קמתי ברישול אל חדר האמבטיה שלי והסתכלתי במראה ותהיתי לעצמי אם אני אוהבת את מה שאני רואה את האמת שלא כל כך אבל לא נורא אין מ לעשות ככה נולדתי ונסתדר עם מה שיש. צחצחתי שיניים והלכתי לארון פתחתי אותו וחיפשתי מה ללבוש בסוף לקחתי ג'ינס שחור חולצה לבנה נופלת ואולסטאר שחור עשיתי קוקו התאפרתי קצת וירדתי למטה ונחשו את מי פגשתי? מי אם לא דור? תמיד זה קורה לנו "בוקר טוב" הוא אמר וחייך "בוקר טוב" השבתי וחייכתי חיוך קטן ואז הוא ירד ואני מיד אחריו. אמא כרגיל הכינה מראש ארוחת בוקר, אכלתי ויצאתי לכיוון הבית של טליה אחרי הליכה של עשר דקות הגעתי והקשתי בדלת "רגעע" טליה צעקה ואחרי כמה שניות היא פתחה לי וצעקה "חיימשלייי" וישר קפצה עלי בחיבוק השבתי לה חיבוק ותוך כדי אמרתי לה "יפה שליייי"
"אני שנייה מסיימת להתארגן ובאה" היא אמרה וידעתי שיש לי הרבה זמן לחכות התקדמתי לסלון וישבתי בספה והיא עלתה להתארגן פתחתי את הטלפון ובדקתי אולי יש הודעות חדשות וכמובן איך לא השכבה אירגנה מסיבה לכבוד סיום החופש ועוד כל מני הודעות פרטיות של החברות. טליה ירדה ויצאנו, הלכנו ברגל ותוך רבע שעה הגענו לחנות נכנסנו וכל אחת לקחה עגלונת והתחילה להעמיס לה את כל מה שהיא צריכה. אני שמתי מחברות, מדבקות, קלסרים, עפרונות ועטים ועוד כל מני שטויות של בית ספר, אבל טליה הייתה חייבת לקחת את כל החנות!! אח מה יהיה איתה בסוף "לקחת את כל החנות אה?" שאלתי אותה "איזה כל החנות אני ר רוצה לוודא שיש לי הכל בכל זאת שנה חדשה" ענתה לי "בטח שנה חדשה וגם בית ספר חדש" אמרתי במעט אכזבה ועצב "היי זה שאת עוברת בית ספר ל אומר שלא נהיה חברות" היא אומרת לי בעידוד קל "אח מה הייתי עושה בלעדייך חיימשלי" אמרתי לה וחיבקתי אותה " היית מתה אבל גם אי אפשר בלעדייך" היא ענתה וצחקנו שילמנו על מה שקנינו ועשינו את דרכינו הבייתה.

~ נקודת מבט דור ~
קמתי בבוקר ובדקתי הודעות ראיתי הודעה מרועי " אחי עוד חצי שעה אתה אצלי אני ואתה מקיימים א הטורניר פיפא שהבטחת לי" מה?! אבל רק קמתי אני מסתכל בשעון וקולט שהשעה עשר וחצי וואו הייתי ממש עייף טוב נו אין זמן קמתי לאמבטיה שלי וצחצתי שיניים התלבשתי וירדתי למטה. והופ את מי אני רואה? את נופר זה קורה לנו תמיד סוג של קטע שיש לנו "בוקר טוב" אמרתי לה וחייכתי אלייה "בוקר טוב" היא השיבה וחייכה חיוך קטן, ירדתי למטה והיא מיד אחרי. אין על אמא הכינה לנו מראש ארוחת בוקר נופר אכלה ויצאה מהבית בטח לטליה שתי אלו צמד חמד של ממש. פיניתי את הצלחת שלי לקחתי מפתחות וטלפון יצאתי ונעלתי את הבית והלכתי לרועי. הגעתי ודפקתי על הדלת וכרגיל רועי העצלן צעק לי " פתוח" נכנסתי וראיתי אותו מסדר את הסלון ושם חטיפים ושתייה " מה קורה אחי?" שאלתי והתחבקנו חיבוק אחים "בסדר מה איתך?" הוא שאל " אתה יודע שורד או לפחות מנסה" השבתי בציניות ושנינו צחקנו " מוכן להפסיד?" הוא שאל "פנית לאדם הלא נכון האם אתה מוכן להפסיד?" עניתי לו הוא הגיד של את הג'וייסטיק והתחלנו.
– כעבור 4 שעות –
"רוץ רוץ כבר באמאשלך תמסור לו כבר כוסאמאשלך" רועי צעק לשחקן שלו כאילו שהוא שומע. אני שנייה מחהכניס גול כרגע אנחנו בתקו 5-5 והוא מתעקש להמשיך לשחק הוא לא מביון שאותי הוא לא ינצח "גווווול" צעקתי וכמובן ניצחתי "לא אמרתי לך?" שאלתי שאלה רטורית " אולי בפיפא אתה עובר אותי אבל במשחק באמיתי לציפורם את לא מגיע לי" הוא אמר "פחחח שמענו מה אמר המאמן ומי ניהיה הקםטן של הקבוצה" אמרתי לו "כן כן ראינו מר גאוותני"הוא ענה " נעלבתי" אמרתי לו וזייפתי מבט נעלב " מה באלך לעשות עכשיו?" הוא שאל " תאמת לא יודע…" עניתי "שנייה אני בודק הודעות" אמרתי ופתחתי את הטלפון כשתמונת הרקעשלי זאת רוני (החברה שלי) מעניין איפה היא לא דיברתי איתה כל היום שלחתי לה הודעה "היי חיישמלי איפה את? ולמה לא שומעים אותך היום?" וראיתי שהשכבה אירגנה מסיבה לכבוד סיום החופש " היי אחי שומע השכבה אירגנה מסיבה יום לפני תחילצ הלימודים אתה בא?" שאלתי אותו "ברור מה נראלך? מסיבה בלי רועי זאת לא מסיבה" הוא אמר "פחח חשבת להיות קומיקאי?כי אולי בזה תצליח יותר מפיפא" אמרתי בעודנו צוחקים "טוב נראלי אני מיציתי פה אני זז הבייתה" אמרתי "ביי היה כיף" הוא ענה התחבקנו והלכתי הבייתה.


תגובות (1)

תמשיכיי נשמע סיפור סבבה
אם את צריכה עזרה או עצה אני פה לעזור לך????

29/03/2016 16:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך