זאת עם המשקפיים P:
פיפול מקווה שאהבתם 3>
עם יש דרישות ,שאלות ,טענות ,מענות תכתבו לי אני אשמח לישמוע (או לקרוא ;)

אנשים עם כנפיים פרק 23 3>

פיפול מקווה שאהבתם 3>
עם יש דרישות ,שאלות ,טענות ,מענות תכתבו לי אני אשמח לישמוע (או לקרוא ;)

"דאש רוצי מהר יותר את אפילו לא מזיעה " צעקה לונה על אנג'ל .
אנג'ל הייתה גמורה אחרי בית הספר ומיילי ואימון הפגסוסים היה גם האימון של חץ כחול ,והיו לה עד שעורים בהיסטוריה .אחרי שלונה שיחררה אותה היא התמותתה על ריצפת המגרש
"צריכה טרמפ ?" שאל אותה ריין בחיוך היא בכלל לא הספיקה לדבר איתו על הנשיקה הסוחפת שחלקו קודם היא הסמיקה .
"האמת שלא המכונית שלי כאן " אמרה וריין עזר לה להתיישב
"את יודעת אפשר לחזור על מה שהיה קודם " היא חייך חיוך ממזרי והתיישב .הוא התקרב לאט …
"ריין חכה לפני שנחזור על זה מה קרה פה בכלל ?" שאלה .לונה ורון כבר עזבו את המגרש והם נשארו לבדם .
"אנג'ל … אני אוהב אותך אף פעם לא אהבתי משהיא ככה שום נערה בעולם לא הצריכה לגרום לי להרגיש ככה "הוא חייך במבוכה
"אבל אנחנו כמעט לא מכירים "היא נרתע מעט
"שמעת פעם על אהבה ממבט ראשון ?" הוא שאל בחיוך
"אני לא מאמינה בדברים האלה "היא אמרה ומיד התחרטה על זה כשראתה את פניו המאוכזבים .
"תשמה אני לא אכחיש גם אני הרגשתי משהו ובזמן הנשיקה …" ריין הרים את מבטו "טוב זה היה … זה הרגיש לי טוב לא כמו פעם כלומר זאת הייתה הרגשה שונה אבל אני לא בטוחה מה לעשות זאת אומרת הכל קרה כל כך מהר " היא אף פעם לא הייתה טובה בלהביע את עצמה היא הרגישה מטומטמת .
"זה בסדר אני מבין " אמר ריין למרות שהאכזבה לא עזבה את פניו "אני בסך הכל רוצה שתיהיה מאושרת ואני מוכן לחקות כמה זמן שצריך בכל מקרה אנחנו נשארים בעיר לדי הרבה זמן אבל אנג'י בוניטה תדעי תמיד עם את צריכה משהוא אני תמיד פה משבילך " הוא הרים את ראשה ונישק אותה קלות על השפתיים והסתלק .
' מה אני הולכת לעשות ?' שאלה את עצמה היא נשארה לבד במגרש של בית הספר התחיל להחשיך והיא פסעה לכיוון המכונית שלה כשפתאום ….
" בן ? מה אתה עושה כאן ?" שאלה
"את לא שמחה לראות אותי אהה? " הוא שאל על פניו הייתה הבעה מאיימת
"בן תשמע אני לא רוצה לריב ואני ממש עייפה נדבר מחר בסדר " היא התקרבה למכונית והוא חסם את דרכה
"בן מה אתה עושה ?" שאלה בעצבים
"תקשיבי לי ואז תלכי " הוא אניח את ידו על הדלת כך שאנג'ל לא תוכל לעבור .
"הריין הזה וכל חבורת חץ כחול הם לא מי שאת חושבת שהם …. הם … הם "
"הם מה ?? תענה לי " דרשה לדעת
"הם חבורת מניאקים שמתנקלים לחברים שלך אנג'ל שכחת מי גידל אותך אהה ?" הביטחון חזר עליו
"אני לא מאמינה איזה שטויות אתה ממציא מתוך קינאה עכשיו אני רצינית תן לי לעבור אין לי שום סיבה לישמוע אותך " היא הייתה נרגזת והרגישה את הדם מתפס במעלי ראשה .בן זז מהדלת והיא נכנסה למכונית ונסעה משם במהירות .
'אני לא מאמינה כמה קנאי יכול להיות בן אדם ' וחשבה ברוגז .


תגובות (4)

יאי*~*
מה קנאה?! מילותיו של בן כקודש הן. חיחי חרוז פתטי.
חחח עזבי.. תמשיכי^^

09/08/2013 15:18

המשך!!!

09/08/2013 15:21

חחחחחחחחחחחחחח בן הוא אח בלב אבל צריך שמישהו ישחק את הרע לפחות לבינתיים ;)

09/08/2013 15:22

•~•

09/08/2013 15:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך