זאת עם המשקפיים P:
טוב רציתם סצנה רומנטית אז הנה חחחח
עם יש שגיאות אז סורי מראש פשות אני תשושה ו... זהו :)

מקווה שאהבתם :)\


נ.ב סורי עם יש יותר מידי פרוטים ....

אנשים עם כנפיים פרק 34 ;~)

טוב רציתם סצנה רומנטית אז הנה חחחח
עם יש שגיאות אז סורי מראש פשות אני תשושה ו... זהו :)

מקווה שאהבתם :)\


נ.ב סורי עם יש יותר מידי פרוטים ....

"אתם מבינים עד כמה זה חשוב ?" שאלה אמי אנג'ל הביטה בבן הוא נראה חיוור
"כ.. כן אנחנו מבינים נעשה את המיטב" אמרה אנג'ל חלוש.
שאר הנסיעה עברה בשתיקה .אנג'ל הייתה עסוקה במיליוני המחשבות שהסתובבו במוחה .כלומר לר רק שנלה הביאה ילדה לאיוור העולם בעודה לומדת בתיכון היא גם עשתה את זה עם ה'רע המושלם ' כמו שאמי כינתה אותו .אנג'ל שמעה בעבר על השפעה של הסביבה על האדם אבל שהילד הכי חתיך ופופולרי בבית הספר יהפוך לאדם שחוטף ילדים ועד מהאקסית שלו זה ממש לא נראה הגיוני .הכל היה כל כך מבולבל במוחה של אנג'ל שהיא החלה לחוש בכאב ראש קטן .
כשהם הגיעו לשדה התעופה הגדול אמי נתנה להם את כרטיסי הטיסה והלכה לברר כמה דברים בעמדת המודיעין .אנג'ל הטתה את מבטה והביטה בבן הוא נראה חיוור וקחוש מה שממש לאהתאים לא .
"בן… תשמע אנחנו כן …זאת אומרת אנחנו כן יכולים להצליח במשימה הזאת …" היא הושיט את ידה אל ידו והוא נרתע .לאחר רגע הרים את מבטו והביט בה בעיניים שחורות ועמוקות .
"דאש זה … כלומר מאז השתחלתי ללמוד וגיליתי שאני חד קרן אני מקדיש את הזמןן שלי לאימונים אבל זה ממש מוזר ומפחיד אני … לא יודע איך להמשיך מכאן אנחנו …. רק ילדים לעזאזל " הוא נראה על סף שיברון עיגולי זיעה קטנים הופיעו על מצחו החשוף והוא רעד למרות שהיה חם בטרמינל .
"תקשיב אני … אני אל נביאה או משהו אבל …" היא הסיטה את פניו כדי שיביט לתוך עיניה "אני יודעת שהצליח כי… " היא חייכה חיוך חמים ושובבה גם יחד "הטוב תמיד מנצח זה פשוט כלל " .
אנג'ל ליטפה את פניו בעדינות והתקרבה עליו הוא ללא נרתע הפעם .היא התקרבה עד קצת והפעם גם הוא התקרב אל פניה .לאחר כמה שניות שנראו לאנג'ל כמו נצח היא סופסוף נגעה עם שפתיה בשפתיו.
הנשיקה התחילה באיטיות שפתיה של אנג'ל דגדגו מחומן של שפתיו הרכות של בן לאחר מכל הוא הניח את זרועותיו את עורפה וקירב את גופו עליה ,היא התיישבה עליו והנשיקה הפכה סוערת יותר חושנית ומרגשת הרבה יותר מכל הפעמים שבהם התנשקה .
לפתע בלי כל התרעה מקדמת היא ראתה בעיניי רוחה את כל הנשיקות שלה ולא יכלה שלא להשוות אותם לנשיקה עם בן .
כיתה ב' מיילי אמרה שזה הדבר הכי מגניב שיש להתנשק עם איזשהו בן ואפילו שאנג'ל חשבה שזה דוחה היא ביקשה מאחד הילדים שהיא אפילו לא זכרה את שמו לנשק אותה .'ללא ספק דוחה' חשבה בליבה בעודה מתענגת על מגע עורו הרך של בן .
כיתה ז' נשיקה ראשונה משמעותית עם דין חדש אחרי שהם נהיו זוג רשמית 'אי אפשר להגיד שזה לא היה מהנה אבל אין מקום להשוואה ' חשבה בליבה שוב בעוד הזיכרון רץ המוחה כמו סרט .
כיתה ט' משחק אמת או חובה דפוק שבגללו היא נשקה איזה לסבית אחת מהכיתה שלה .אלן מריק. אפילו השם גרם לאנג'ל לרצות להקיא .
ואז הנשיקה החושנית עם ריין לפני כמה ימים היא חשבה שהוא כל כך מושלם אבל זה היה עד כלום לאומת בן .
"אני מצטערת להפריעה באמצע אבל תצטרכו לבוא איתי " אנג'ל שמעה במעורפל את קולה הסמכותי של אמי .ואז לצערה היא התנתקה מבן.


תגובות (4)

בןן והנשיקות החושניות שלו זה לא מגעיל, זה רך ומגניב חחחחחחחחחחח
תמשיכי ! ^^

21/08/2013 16:02

חחחחחחחחחחח אני לא יודעת לכי תדעי מי קורא את זה אולי ילדות קטנות שחושבות שבנים זה פיכסה חחחחחחחח XD
זה ממש לא השעה שלי חחחחחח

21/08/2013 16:04

יש מצב.. חח לא יודעת*~*
אבל זה טוב לתאר, נותן תמונת מצב ^^

21/08/2013 16:21

מהמםם תמשיכייי ץ3

22/08/2013 02:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך