הסיפור שלי :)
אז בנות בגלל שאני לא רואה מלא תגובות על שתי סיפורים האחרים,אולי אני יעשה עונה שנייה? אבל תגיבו זה חשוב לי מאוד לדעת מה אתם חושבות.

אפילוג אהבת נעורים הא? ♥

הסיפור שלי :) 25/08/2015 988 צפיות 2 תגובות
אז בנות בגלל שאני לא רואה מלא תגובות על שתי סיפורים האחרים,אולי אני יעשה עונה שנייה? אבל תגיבו זה חשוב לי מאוד לדעת מה אתם חושבות.

"איידן,בוא הנה מיד" הסתכלתי עליו רותחת מכעס.
"אה אמא?"
"אה אמא? מה זה? למה אחרי שניקיתי כל היום אני צריכה לבוא לחדר שלך ולראות שהוא מבולגן מהמשחקים ששיחקת עם חבר שלך?" אמרתי לו.
והרגשתי את מותניי נעטפות ממגע חם,וצמרמורת מרגיעה עברה בגופי.
"איידן לך לסדר את החדר" שמעתי את קולו,הוא חזר מהעבודה.
הסתובבתי אליו,ונצמדת אליו בכל כוחי.
"למה אתה חייב לחזור מאוחר כלכך"השפלתי את מבטי.
"כדי שאני יתפרנס אותך" הוא חייך אלי.
"או כריס" התקרבתי ורכנתי את שפתיי לכיוונו והוא ריסק את שפתיו עלי.
"איכס אבא" איידן צחקק וקייטי רצה לכיוונו,כריס עזב אותי והרים אותה בחיבוק חזק.
"אבא חזרת"היא חייכה.

אז אני אנה גובל בת 23 עם בעל מדהים כריס גובל ושתי ילדים מתוקים,איידן בן ה8 וקייטי בת 4.
ריילי ודיימון הביאו ילדה לעולם וכרגע הם מחכים לעוד אחד.
כריס מנהל עסק ענק של עורכי דין,ואני כרגע בבית לא עובדת.
אני דוגמנית,אבל בגלל הילדים אין לי כלכך זמן,אז אני לקחתי חופשה ואני נשארת בבית.

"בייב התגעגעתי"הוא חייך אלי שנאנחנו במיטתנו.
"כל לילה אתה אומר את זה,ובכל זאת אני לא רואה אותך כל היום"
"אבל כל לילה אני מספק אותך מה שלא סיפקתי במשך היום"הוא חייך חיוך תחמן ונשכתי את שפתיי.
"את חייבת להפסיק עם זה 6 שנים אני מתחנן אלייך,או שאת מוכנה לקחת אחריות במה שאני יעשה לך אחרי זה"הוא אמר משועשע.
נתתי לו בוקס בכתף ונישקתי אותו ♥


תגובות (2)

מושלםםםם

25/08/2015 23:02

כן תעשי עונה שנייה הסיפור הזה מושלם :)

26/08/2015 14:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך