אפס מאופס

03/12/2015 701 צפיות 7 תגובות

היו היה אדם, אפס מאופס, נוכל מדופלם. מנוול. אותו אדם, משום מה, קיבל את תפקיד שליטתה של מדינה.

רבים קראו לו בשמות גנאי, שנאו אותו וקיללו אותו בתקשורת כל יום, אבל האם היה לו אכפת? ממש לא. בעוד הוא חי לו כמו מלך בארמונו והמשיך לא לעשות כלום מלבד כמה נאומים יפים, יוקר המחיה במדינתו רק עלה ועלה ורמת החיים ירדה וירדה, אבל לאותו דביל מטומטם ממש לא הזיז, הוא בנה לעצמו חומה, והתנתק מאנשיו. שלא תחשבו שלגמרי קר היה, לא ולא! כי לאותה מדינה היו אויבים רבים, והוא כמלכה נשבע להגן על האזרחים! לצער הדביל זה כל מה שעשה, זה היה המצע היחידי שלו, הוא חשב שזה כל מה שחשוב כדי להשאיר אותו בשילטון, רצונו העז האמיתי והיחיד. כמובן שלא ממש הזיזה לו העובדה, ואני תוהה אם הוא בכלל היה מודע לה, שאולי הוא יצליח להגן על אזרחיו מבחוץ אבל בסופו של דבר מה שיהרוג אותם יבוא מבפנים, כשכבר לא יהיו להם בתים, או מה לאכול!

אותו אפס מאופס, למרות היותו לוזר בכל רמ"ח איבריו, המשיך להיבחר לשליטה של אותה מדינה, אלוהים יודע למה. למה עמו, שכל כך שנא אותו, המשיך לבחור בו? לחזור למי שמכה אותו? למה?!


תגובות (7)

אני מנחש שזה על ביביינו – ביבי. נכון?

03/12/2015 02:02

    אכן, ביבי האפס. או בכינויו הרבים כמו ה"ג'ורג' בוש של הישראלים!" או "ראש הממשלה הגרוע של כל הזמנים!". הוא הרס את המדינה, כל עוד הוא בשלטון אין לה עתיד. הפעם אני לא צוחק.

    03/12/2015 02:06

הוא לא הורס לנו את המדינה, הוא לא אחראי על הערבים ולא קוראים לו אבו מאזן.
ועוד דבר: הוא לא גירש ישובים.
מי לדעתך מתאים להיות ראש ממשלה?
יש לך פתרון למצב? פתרון שלא יפגע באחד העמים (דגש עלינו)? תשקול את המילים שלך היטב.

03/12/2015 13:04

    חבוב, אני לא מדבר על המצב עם הערבים ולמעשה הבהרתי שבזה הוא דווקא מטפל לא רע (לצערו זה גם הדבר *היחידי* בו הוא מטפל) אבל הבעיות במדינה לא מתחילות ונגמרות עם האיסלם הקיצוני, ובדברים הבסיסים ביותר כמו יוקר המחייה הדביל לא רק שלא עושה עבודה טובה, הוא לא עושה *כלום*.

    03/12/2015 18:47

בתור שר, הוא היה דווקא ממש טוב.

03/12/2015 18:51

לכלכלה כאילו. הוא היה מצוין.

03/12/2015 18:51

תנסו לזכור שאני בת.
למרבה הצער הבעיות מתחילות באיסלאם, ממשיכות כמה פרקים עם האיסלאם ואז נמשכות למתווה הגז ונגמרות בבעיות שלא ממש שומעים עליהם.
למעשה יש בחירה גרוע יותר מביבי

04/12/2015 14:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך