פיות אפלות
המשך ניתן למצוא כאן ....http://www.facebook.com/Pywtplwt

אפשרות אחרת

פיות אפלות 08/12/2012 697 צפיות אין תגובות
המשך ניתן למצוא כאן ....http://www.facebook.com/Pywtplwt

הצצה לסיפור:
"השם שלי הוא טד ואני הולך ללוות אתכם במהלך 4 השנים הבאות,אתם יכולים לקרוא לי מדריך אבל רק שתדעו שתפקידי הוא להיות מעין מנהיג שלכם.
כמו שאתם וודאי יודעים בפנימית רוזה גולד קיימים 6 מועדונים:מועדון הספורט,מועדון המנהיגות-שאליו אני משתייך-,מועדון השכל,מועדון הרגש,מועדון האומנויות ומועדון הרגילים,בדקות הקרובות כל אחת ואחד מכם ייגש למבחן,מבחן התמונות,בו ייוצגו לכם 6 תמונות -כל אחת מייצגת מועדון אחר-מתוכן תצטרכו לבחור רק 1 ולפי תמונה זאת יקבע המועדון שאליו תשתייכו.שיהיה בהצלחה לכולם"
דמויות:
טד-תלמיד השנה הרביעית,משתייך למנהיגות ומדריך של 4 תלמידי שנה ראשונה,הוא גם כריזמטי בצורה לא רגילה,מצחיק ובעל חיוך כובש…
גיל-תלמידת השנה הראשונה,נבחרה להיות חלק ממועדון מנהיגות למרות שהיא חושבת שהיא משעממת ושאפילו נמלה יכולה להיות מנהיגה יותר טובה ממנה,היא ביישנית,שקטה ומופנמת.יכול להיות שהיא כזאת בגלל שהיא חושבת שהיא לא יפה?
מולי-תלמידת השנה הראשונה,לאחרונה הפכה להיות חלק מהרגילים אבל היא חושבת שהיא מתאימה יותר להיות באומנות או ברגש,היא גם לא מבינה למה לכל שאר המועדונים יש מאפיין מרכזי-תכונת אופי-ורק לרגילים אין וחוץ מזה מי קבע בכלל מה זה להיות רגיל?ואיך אפשר להגדיר משהו כרגיל?הרי כולם שונים זה מזה,לא?
קרלוס-תלמיד שנרה ראשונה,הוא משתייך לשכל.הוא סוג של אחד שיודע הכול אבל בעצם לא יודע כלום,הוא טוב בפיזיקה,במתמטיקה,במדע, פשוט טוב בהכל חוץ מלהיות מי שהוא באמת,הוא מעמיד פנים שהוא אוהב ספורט,שהוא אוהב להיות מרכז העניינים,הוא אחד מהמקובלים של בית הספר,כולם רוצים להיות חברים שלו אבל הוא רוצה להיות עצמו,הוא רוצה להיות חנון שלא מתבייש לקרוא ספרים בציבור.
ג'ז-תלמיד שנה ראשונה,הופך להיות חלק בלתי נפרד מאומנויות,אמא שלו היא זמרת אופרה מפורסמת ואבא שלו כנר דיי מצליח והוא חולם להיות ראפר,אך הוריו חושבים שהוא צריך ללמוד פסנתר ולהפוך לאדם מכובד…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך