נייל הוא סוואגי מכה שנית !!
אהבתם ?
תגובות וממשיכה ♥♥

אקדמיה לריקוד – פרק 1 (סופסוף ! )

אהבתם ?
תגובות וממשיכה ♥♥

טוב אז אמממממ .. אני לא הייתי באתר מלאמלא זמן :/
סורי שזה פרק קצר :O
אני יפצה בפרק הבא .. (:
פרק 1 –
~מנקודת מבטה של אמה ~
"ברוכה הבאה לאקדמיה לריקוד , אני וצוות המורים מקווים שתהיה לך שנה נפלאה ומלאה בחוויות מדהימות ! אנו מקווים שתשתלבי פה במהרה ! " אמרה מנהלת האקדמיה כאשר קיבלה את פניי .
"תודה רבה ! " אמרתי כאשר חיוך גדול ומאולץ נפרש על פניי , " בואי אחריי בבקשה " אמר נער מוזר והושיט את ידו קדימה , " בנות קודם " אמר וחיוך עלה על פניו "אממ .. טוב " אמרתי והקדמנו לעבר המסדרון הצר והלבן , המסדרון היה מפחיד ולבן כמו סיד .. אני חושבת שזה לא המקום בשבילי !
"פה זה חדר החזרות , פה זה חדר המנהלת , פה זה חדר המורים … " אמר הנער , לא הקשבתי לו כל כך .. חשבתי באותו הרגע על המקום המוזר הזה .. אני לא מבינה איך אני יסתדר פה , ' אמה אל תשכחי ! את הולכת לשם למטרה אחת בלבד ! אין זמן למשחקים ! ' המשפט שסבתי אמרה לי בבוקר מתנגן לי שוב ושוב בראש .. "אממ .. את בסדר ? " שאל הנער כאשר שם לב שאני לא מרוכזת , " אה כן כן תמשיך " אמרתי והמשכתי בשלי , לחשוב על איך אני עומדת להסתדר במקום הנורא הזה ! "וכאן זה החדר שלך .. " אמר הנער , "אה אוקיי תודה " אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ , "אני פה בכל מצב .. " אמר הנער והושיט לי כרטיס קטן בצבע לבן שעליו היה רשום 'ג'ונתן בל , ****-***-854 ' , אוקיי הילד הזוי , אני בחיים לא יצטרך עזרה .
במיוחד לא ממנו !
'טוקטוקטוק ' דפקתי על הדלת , פתאום נערה בלונדינית עם עיניים כחולות פתחה את הדלת ואמרה: "ברוכה הבאה ! אני השותפה שלך לחדר , נעים מאוד אני קרול ! " אמרה קרול כאשר חיוך גדול נפרש על פנייה ,
נראת חמודה אבל לא לטעמי ! "אממ .. נעים מאוד , אני אמה . " אמרתי שחיוך קטן ומאולץ נפרש על פניי ,
הסתכלתי סביב .. לראות איך החדר נראה , ראיתי שבצד של אמה תלויות המון המון תמונות שלה ושל חברות שלה או המשפחה שלה ..
"אהבתי איך שסידרת את החדר " אמרתי בנימוס והנחתי את הדברים שלי על הרצפה , "אה זה ? אני עוד לא התחלתי לסדר .. זאת רק ההתחלה , אני מקווה שאין לך בעיה עם בנות ששומרות על סדר וניקיון .. " אמרה קרול , " אין לי בעיה עם זה כי אני גם כזאת " אמרתי , " פוי ירדה לי אבן מהלבלב .. חשבתי שאת תחשבי שאני משוגעת בגלל זה .. " אמרה קרול .


תגובות (10)

תמשיכי

22/01/2013 05:34

אני ממש כועסת !!!!!
את יודעת כמה זמן חיכיתי שתיכנסי לאתר ותכתבי תפרק הזה?!?!
תמשיכי מהר, שמעת אותי?!?!

22/01/2013 06:30

אל תכעסי עליי :-[
אני ימשיך מבטיחה .. (:

22/01/2013 07:06

תמשיכייייייי

22/01/2013 07:14

תמשיכיי

22/01/2013 09:02

יצאא יפה ומסתורי(חוחע) ממני ס'

23/01/2013 06:55

יצאא יפה ומסתורי(חוחע) ממני ס'

23/01/2013 06:55

אויי יצא פעמיים (;

23/01/2013 06:57

אויי יצא פעמיים (;

23/01/2013 06:57

איי לאב שניצי יאלה המשך שניצי והינה אני מצאתי אותךךךךךך וווווווהוווווווו

25/01/2013 12:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך