אשת איש – פרק 8

חסויה בסטייל 01/10/2015 1223 צפיות 5 תגובות

בת-אל נעצרה באמצע הסלון. יקיר הדליק בינתיים את האורות בסלון והמטבח, והמשיך לחדר לעשות זאת גם שם.
"תתפשטי" הוא קרא תוך כדי שעשה דרכו חזרה אליה. הוא נשען על הקיר ממולה והסתכל עליה, כאילו בוחן אם אם תוכל לעמוד באתגר שהורה לה.
היא הסתכלה עליו ואז הסיתה מבטה ממנו, היא עשתה זאת כמה וכמה פעמים… עד שליקיר נמאס, בלי התראה מוקדמת הוא התנתק מהקיר והתקרב לעברה, זה גרם לה לקחת צעד מפוחד לאחור.
על יקיר הפחדים שלה לא השפיעו, הוא לגמרי היה בטוח בעצמו, הוא כבר ידע את העבודה, והיה בטוח שאחרי שיענג אותה הלילה הזה, היא תשכח מכל מה שהיה לפני.
הוא התחיל להתיר את קשרי המחוך שלה כשהוא עומד מולה ומביט בפניה, בוחן את שפת הגוף שלה, מנחש מה עובר לה כרגע בראש.
היא לא הביטה בפניו, היא לא הייתה מסוגלת.
הקשר האחרון הותר. יקיר הוציא באטיות את המחוך מגופה. בד דקיק ומעט שקוף של השמלה, התגלה עוטף את פלג גופה העליון.
אחרי המחוך הגיעו תורן של הנעליים, ואחריהן הגיע תורה של השמלה.
הוא פתח לאט לאט את הרוכסן, מתענג על הרגע, מתענג על כל חלק בגב שנחשף. הוא עדיין עמד מולה כשעשה זאת, צמוד מתמיד, ידיו לוחצות את מותניה אליו.
שמלתה עשתה את דרכה מטה עד לרצפה. סערת רגשות התחוללה בגופה של בת-אל. היא התנשמה בכבדות, רצתה לעצור את הזמן, לשאול את השאלות ולקבל את התשובות- לאן זה ממשיך מכאן? מה הולך לקרות? מה היא צריכה לעשות?
אבל הזמן לא עצר, וגם יקיר לא. ביד אחת בלבד הוא פתח לה את החזייה וזרק אותה לערימת הבגדים ההולכת וגדלה על הרצפה.
בת-אל הצליבה את ידיה לכסות את שדיה והסתכלה סביבה, מחפשת את המתג שמכבה את האור.
"אני רוצה לראות את הכל" הוא כאילו קרא את מחשבותיה. שוב מצליח לבלבל אותה.
הוא הוביל אותה לחדרו. ככה, רק עם תחתונים עליה. כשהיא לפניו והוא מכוון אותה עם הידיים לאן ללכת.
זאת הייתה הפעם הראשונה של בת-אל שהיא נחשפת ככה מול גבר, ואם זה לא מספיק, הבושה הייתה גדולה פי כמה, שהיא היחידה מבניהם שערומה. דבר שלא היה לה ברור. זה תמיד ככה? האם הוא לא אמור גם כן להתפשט, על מנת לעשות את מה שהוא צריך לעשות?
היא הייתה די שקופה, כמעט כל דבר שחשבה עליו, היה ניכר בשפת גופה. והוא רק המשיך להשתעשע בתמימותה.
הוא הרים אותה גופה הקטן בקלילות, והשכיב אותה במיטה. הוא התיישב בקצה המיטה כשרגליו מקופלות לאחור ומשך את תחתוניה מטה.
"את רועדת" הוא העביר את ידו הימנית מעלה, מבטנה התחתונה דרך שדיה ועד לצווארה. מניח תוך כדי, את כובד משקלו עליה ומקרב את שפתיו לנשיקה סוערת. גופו החל להתחכך בשלה וידיו ננעצו בה. אחז אותו טירוף חושים.
הוא הכיר אותה אמנם רק היום, אך הרגיש כאילו חיכה לזה כבר נצח.
הוא התנתק ממנה, קם מהמיטה, והחל להשיל ממנו את הבגדים.
כבר לא אטי ומאופק, כל פריט עף מגופו יותר מהר מקודמו. והוא מסתכל עליה כמו חיה – והיא, הטרף.
והנה הוא נמצא כך, במלוא גבריותו, עושה בקפיצה חזרה, את דרכו למקומו, מעליה. הוא מסתכל בעיניה, לוכד אותה בעיניו, שלא תסיט מבטה לשום מקום אחר. והתחיל לחדור אליה פנימה לאט. היא לקחה נשימה עמוקה וארוכה, ואחזה את זרועות ידיו הגדולות, שתמכו בו משתי צידי גופה.
"כואב?" הוא שאל.
"כן" היא לחשה בקול צרוד.
הוא הוציא את איבר מינו, ודחף אותו בכוח חזרה, במהירות.
צרחה חתכה את הדממה ששררה בחדר.
"ועכשיו?" הוא אמר.
היא התחילה להשתולל ולהתפתל תחתיו. לא ככה היא רצתה את זה. לא ככה צריכה להיראות הפעם הראשונה.
אבל זה רק גירה אותו יותר. ביד אחת הוא השתלט על שתי כפות ידיה, והצמיד אותן למיטה, מעל ראשה.
הוא המשיך לעשות בה כרצונו עד שבא לסיפוקו.


תגובות (5)

יפה תמשיכי

01/10/2015 07:31

מושלם יש לך כתיבה טובה
מחכה להמשך(:

01/10/2015 11:35

כתיבה טובה, רק בואי נזכור שהסיפור לא מציאותי, אני אומר את זה כי זה מרגיש כאילו ככה את רואה את זה, את העולם הדתי כאילו.
זה יכול לקרות, אין הכחשה, חארות יש בכל מקום, אבל זה לא מייצג חלק גדול מהנישואים במגזר

01/10/2015 11:57

תמשיכיייייי

01/10/2015 12:07

זה 100% הדמיון שלי.
לי אין בעיה עם המגזר הדתי ובגלל שהייתי בתוכו אני גם יודעת שזה לא ככה.
סתם סיפור שיש לי בראש. מעורבב עם הרבה דברים שעברתי בחיים.
תתעלם מהעניין הדתי, אין לו משמעות.

01/10/2015 13:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך