אתה אש… אני אש… ביחד נישרף פרק 5

ליאן2012 07/12/2011 1613 צפיות 4 תגובות

הפגישה הסופית עם נוראל שכללה בהתחלה את אחי אבל, לאחר מכן נשארנו לבד כדי לדסקס על הדברים…

נוראל, שיער שחור משחור קצוץ קצוץ, עיניים טיפה מלוכסנות בצבע ירוק-כחול, ריסים ארוכים, שיניים לבנות כמו השלג, חיוך שובה קסמים, ממזר, מטורף, אמיץ, מתנשא, אוהב את עצמו וכמובן אסור לשכוח להזכיר… הוא המציא את כל המותגים בעולם, לבחור הזה אין תקנה!!! יש לו ארון שכל גבר היה חולם עליו… השמועה אומרת שהוא מנייאק רציני לבחורות… אני אומרת עד שתיפול עליו אחת שתעשה ממנו סלט קצוץ. אין ספק שהוא סוג של שלמות בעיניי החברה.. אבל, כמו שהוא אהוב ככה הוא שנוא.. מה לעשות הקנאה מדברת בפני עצמה !

נוראל: "מה שלומך גברת?" אני: "הכל טוב… הרבה זמן לא ראינו אותך" נוראל: "תמיד הייתי עם בן אבל וואלה באמת לא היה לי זמן לדרוך פה, טוב גם ככה זה לא משנה את העובדה שאנחנו הולכים לבלות כמעט כל היום ביחד" אני: "ממ.. חח.. כן…" גיחגחתי לעצמי… טוב הוא לא הפסיק לחפור על כל העבודה שכבר הבנתי במשך כל הזמן הזה… "בוא נגיע לתאכלס" אמרתי ישירות נוראל: "אני לא הייתי מעדיף שאת תגבי את האנשים או שאני, אני דיברתי על זה עם בן, יהיה צד 3 פועל שכיר שיעשה את זה ועל החשבון תשבי איתו קבוע במשך כל סוף יום" אני: "צודק, אין לי בעיה" נוראל: "במשך היום את תשבי במשרד, יגיעו אלייך אנשים, שרית תקבע לך פגישות וכדומה.. את השאר כבר את יודעת. עצם העובדה ששנים היה לישראל ז"ל את החברה הזאת ובחיים לא התעניינת בה אני מבין גם למה את קולטת די מהר, ליאן, הכי חשוב שתכירי את האנשים, תהיי חזקה מולם הרבה יבכו ויבקשו דחיות לתשלומים וכל מיני קשקושים אני פה למה שתצטרכי, תיידעי אותי על הכל, החברה שלך אבל תזכרי אני בעל ניסיון." אני: "אל תדאג הכל יהיה בסדר" "ואל תשכחי דבר אחד חשוב, בתעשייה המסריחה הזאת אנשים רואים בחורה הם לא כאלה חמודים כמו שהם נשמעים… אז אני שוב מכניס לך לראש, אני פה ולא רק אני… לא חסר" אני: "טוב תפסיק להיות רציני, בוא נצא היום !!!" שמע ישראל…. למה הצעתי את זה? הוא גם היה בהלם… "אל תהיה כבד, לרגל זה שאם אנחנו הולכים "לבלות" יחד, נשתחרר לפני מחר" נוראל: "טוב יאללה….. נלך לפאב אבל בראשון… טוב? אני:"מה שתגיד אבל גם נוי באה איתי" נוראל: "זאת שאת תמיד מסתובבת איתה?" אני: "כן" נוראל: "בכיף.." הוא הלך והשאיר אותי מלאת אנרגיות, התחלתי לחבב אותו… שלא תחשבו שבקטע הזה אלא סתם, יהיה נחמד לשחרר את האווירה, אנחנו הולכים לעבוד ביחד בכל זאת. נוי הגיעה אליי מאוחר יותר סיפרתי לה בקטנה את הסיפור והיא דווקא פירגנה לי ממש מכל הלב, שזה הכי חשוב.
נוראל התקשר אליי, עדכן אותנו מתי להיות מוכנות.
בינתיים, סיפרתי לבן על הפגישה ועל היציאה המתוכננת בעוד שעה… "פשש.. יפה, לא רע לא רע.. הוא כבר סיפר לי על זה לפנייך יא קרועה מה חשבת חחח?" אני: "חחח טוב תרגע גם אני מעדכנת אותך" בן: "טוב שמרי על עצמך.. בלי שטויות".

נוראל הגיע לקחת את נוי ואותי, היה איתו חבר נוסף, לא ציפיתי שהוא יבוא לבד כשאמרתי לו שנוי תצטרף אליי.
"תכירו, זה חבר קרוב שלי עדן"

עדן, בן 21 מראשון לציון, לא גבוה במיוחד אבל גם לא נמוך, פנים נאות, זקן מעוצב כזה על הפנים שלו, סטייל בקיצור, מי שמסתכל עליו חושב שהמבט שלו די אכזרי.. אולי בגלל השמועות שרצות עליו בעיר, חייל של משפחת פשע? עבריין? בן טיפוחין? אותי לא עניינו שמועות, אני תמיד ידעתי את התשובות האמיתיות ומי בכלל שופט?

נוי היקרה, תמיד הייתה בעניינים ושמעה על עדן הבחור הצעיר, היא הכירה אותו טוב יותר ממני.
ולמה זה? עד לפני שנה וחצי היה לה חבר מנתניה, שהיום יושב כבר בכלא, למזלה הרב היא הצליחה להיפטר ממנו כי הקנאה שלו… גמרה עליה, כמה שהוא בחור טוב והכל אבל זה הגיע כמה פעמים לידייים אז אבא שלי ובן אחי התערבו והוציאו אותה מהסיפור הזה, בקיצור בלי שהייתה רוצה הייתה שומעת הרבה דברים ומתערבבת.

נוראל שם מוזיקה באוטו שלו, ועדן דווקא היה חמוד מאוד, זרם איתנו בלי פוזות למרות המבט הקשוח. הגענו לפאב, הכניסו אותנו כמו מלכים, נתנו לנוראל ועדן כבוד רציני ביותר וכל עוד אנחנו איתם קיבלנו גם אנחנו…
אנחנו בד"כ לא יוצאות למועדונים בראשון או נתניה, בעיקר בנמל ת"א או שאם אנחנו באילת אנחנו קורעות תעיר…. והופתעתי לגלות שהרבה מנתניה והסביבה יוצאים לשם, הבנות הסתכלו עלינו במבט של רוצחות… והשנאה שלי שמסתכלים עליי ככה כמובן שהחזרתי בחזרה את המבט הסנובי שלי, על כל מקרה הייתה שם בחורה שקפצה על עדן בחיבוקים ונשיקות… היא באמת הייתה מהממת.. הוא כעס עליה אבל לא היה לי נעים להסתכל יותר מדי… "חברה שלו, הם בכסח זה קבוע ככה" יצא לי ביציאה.. "חחח סתם הסתכלתי.." אמרתי… ואז פתאום קפצו עליו 3 בחורות כוסיות "נוראל נוראל נוראל" צעקו שם… חתכתי משם והלכתי לחפש את נוי שנעלמה לי מהקעיניים לכמה רגעים… מצאתי אותה בשירותים מצוברחת כזאת… "מה קרה יפה שלי?" שאלתי ישר… "ליאן, אני בזמן האחרון לא אם עצמי, לירוי עומד להשתחרר ואני חצויה לשתיים, מפחדת שהוא יחזור לחפש אותי ואז שוב אני יתאהב בו והכל יחזור לי"

לירוי- האקס של נוי שבכלא (הבחור שעליו סיפרתי בפסות הקודמות)… עתיד להשתחרר עוד חודש אם ירחמו עליו בוועדה, ינקו לו שליש והוא יהיה בחוץ.

"נוי אני מבינה אותך אבל זה המבחן שלך… הכל יהיה בסדר… יאלה בואי תשתחררי תרקדי בואי נשתה, מסביבנו לא חסר חתיכים!!! את הרבה יותר קלילה ממני אז יאללה אני רוצה שנהנה היום!!!" העמדתי לה את העובדות בשטח והיא עמדה על הרגליים.
חזרנו לנוראל ועדן, הם הזמינו לנו שתייה יוקרתית ופינקו אותנו בטירוף.. ראיתי את החברה של עדן שעומדת להתעלף מקנאה.. והרגשתי לא נעים שלא תחשוב שיש משהו ביני לבינו או בין נוי לבינו זה היה סתם מיותר… ראיתי שכאב לה, על כל מקרה כבר ברחה לי המחשבה מהראש ששתיתי כוס אחרי כוס של גרייגוס שהעיפה לי את הראש.
מצאתי את עצמי רוקדת עם נוי בטירוף, ממש כובשות את הרחבה. בחנתי את נוראל תוך כדי והוא בחור כזה קשוח שלא זז, אך להסתכל ולבחון את הצעדים שלי…. הוא יודע יותר טוב מאשר לרקוד. ראיתי גם את עדן די פוזל אליי.. היה בו משהו מושך.. לא ידעתי להסביר מה… כאילו מסתתר מאחוריו סיפור חיים מטורף.
בשיא הכיף שלי, הריקודים והמחשבות שהתערבבו לי ביחד… אתם לא תאמינו מה קטע את כל הכיף שלי !!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (4)

אני התחלתי לקורא את הסיפור הזה רק עכשיו אבל אני באמת אהבתי אותו :) תמישיכיי

10/12/2011 04:02

שבת שלום לך ליאן אני קוראת את הסיפור שלך ופשוט אוהבת אותו, אנא המשיכי בבקשה, בתודה ומאחלת לך בהצלחה בכל אשר תפני ממני בקי ♥♥♥♥

10/12/2011 04:52

היי רותם,
תודה לך והמשך קריאה מהנה :)

המשך כבר בדרך.
נשיקות

10/12/2011 08:20

בקי יקירתי, שבוע טוב !
אני לא יכולה לפספס את התגובות שלך… אני נהנית מהן ;-). תודה!!
מאחלת לך שבוע מקסים ובהצלחה……….

10/12/2011 13:26
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך