אתה אש… אני אש… ביחד נישרף פרק 6

ליאן2012 10/12/2011 2440 צפיות 2 תגובות

בשיא הכיף שלי, הריקודים והמחשבות שהתערבבו לי ביחד… אתם לא תאמינו מה קטע את כל הכיף שלי !!!
משום מקום נשפכה עליי כוס של וודקה על החלק התחתון של השמלה, הרגליים שלי היו רטובות ודביקות… נוראל ועדן ראו את זה והתקרבו לראות מה קרה… אני הסתובבתי לחפש את החצוף שעשה את זה ולהפתעתי מתגלות בפניי פני הפוקר פייס, שי!!! לא שכחתם אותו אני מקווה !
"תגיד מה אתה דפוק?" צעקתי עליו! ומסביבי נוראל וחברים שלו, שי וחברים שלו.
הוא היה מופתע כשהוא ראה אותי ואז הוא פצח באמירה: "מה את עושה כאן? גם פה אני רואה אותך? או שבאת לפוצץ עוד עסקה ב-ו-ר-ר-ת?" הוא צחק לי בפנים בזלזול מוחלט ואחריו היה גל של צחוק מצד החבר'ה שהתלוו אליו….
עד עכשיו נוראל לא התערב אבל כשהוא התחיל להשפיל אותי ואחרים התחילו לצחוק מזה הוא ישר קפץ "שי מה הבעיה שלך? אתה רוצה לפתור משהו? תגיד לי אני פה" הוא היה עצבני טילים העיניים שלו נעשו רעות.. הבנתי מהשיחה של השניים שהם מכירים…. שי: "או נוראל אח שלי מה קורה? לא ידעתי שאתם קשורים אחד לשני" אמר בציניות שהתערבבה עם רצינות… נוראל: "קשורים לא קשורים לא עניין שלך תשמור מרחק ותשמור על הפה שלך" ספרתי ממש לאחור 7 8 9 10 לפני שהיו מתחילים פיצוצים לא נעימים, בדיוק רציתי להיכנס בשיחה שלהם ואז הגיע בחור גבוה שקרא לנוראל לצד, הם היו מכרים טובים לפי ההבעות פנים והלחיצות ידיים, ואז לפתע גם שי נקרא לצד.
הייתי מתה לשמוע מה מתחולל שם וכשחברים של שי ונוראל התקרבו ניצלתי את ההזדמנות והלכתי לשם בעקבות עדן.. הצלחתי להתקרב לנוראל, הייתי נראית כמו הבת זוג שלו בעיניי כל מי שלא ידע מה שהולך ביני לבינו, על כל מקרה הבחור הגבוה "שהפריע" לריב תודה לאל, אמר במילים מפורשות לשניהם "אני אוהב את שניכם, אבל אין סיכוי שאתם עושים המולות על 0 ברור? אני מכיר אותכם מגיל כ"כ קטן אמרתי לאבות שלכם וואלק על שניכם כשתגדלו" ואז כולם צחקו והמתח התפוגג… שי ונוראל לחצו ידיים, התחבקו וסגרו עניין…. חשבתי לעצמי הלו ? מה איתי ? אני דורשת ששי יבקש ממני סליחה… אבל לא, הוא לא ביקש הוא עדיין עשה לי את הפרצוף החמוץ כמו אותו יום שישבנו אצל אבא שלו.
"לפוצץ עוד עסקה?" " נוראל עקץ אותי… "את חייבת לי הסבר מה לך ולשי, חוץ מזה שאתם גרים באותה עיר" הרגשתי שהוא ממש שומר עליי… אבא שלי היקר ז"ל תמיד היה שומר עליי, היו תקופות שהייתי נוהגת להסתבך… אם זה שהייתי פותחת את הפה מדי, או שהייתי חושבת שמותר לי הכל בקיצור כמו שאמרתי בהתחלה מתנשאת…. ואבא ובן אחי תמיד היו מטאטאים אחריי את הלכלוך………
כבר לא היה טעם למסיבה אז יצאנו כולנו החוצה לכיוון האוטו, בדרך למכונית נוי לחשה לי באוזן "ראיתי את אבי שם" אני: "רציני ? לא שמתי לב בגלל כל הבלאגן" נוי: "בטח שלא שמת לב חחח בזמן שכולם התווכחו אני והוא הלכנו לצד… ו… " אני: "ומה??" "התנשקנו חחחח" אמרה בשיא האושר… כבר לא חיבבתי את החבורה של שי, לא רציתי כ"כ שתהיה קשורה אליהם גם אם הוא בסדר… לא הגבתי על זה כ"כ כי לא היה לי ראש… עלינו לאוטו ובדרך להוריד את עדן בראשון, עדן שאל אותי וקיווץ את הגבות שלו… "מה לך ולשי הזה?" אני: "סתם אבא שלי היה חבר של אבא שלו" עדן: "כן אבל הוא דיבר אלייך בפוזה, לא נתן כבוד" אני: "שיהיה לו לבריאות הגלגל עגול".

רוצים לדעת את האמת.. בתוך תוכי התבאסתי נורא, הוא הצליח לפגוע בי.. אני בתור בחורה שלא סותמת את הפה לא עניתי לו כמו שצריך לא לפני ולא אחרי, גם לא רציתי לסבך את העניין יותר מדי… אבל הבטחתי רק לעצמי דבר אחד… לשי הבייבי פייס יש חשבון פתוח איתי…. ולא סתם חשבון, פתוח וגדול יותר משל הרבה מלווים מתוך החברה שלי ! הוא עדיין לא יודע מי אני…………………
התחלתי להבין בתת מודע למה אבא שלי נתן לי את החברה הזאת, ואת נוראל לצידי כשהוא מת, ובדיוק כשבן עוזב את הארץ… בעיקר כדי שיהיה לי כוח בידיים, כדי שאני אלמד להתמודד עם אנשים שונים מהעולם הזה, כדי שאני אדע לקרב אליי את האנשים בעלי הכח הנכון והמתאים לי והכי חשוב… שהחזקים ביותר ישמרו על הנסיכה הקטנה שלנו.

הורדנו את עדן ונוי כל אחד בבית שלו, לפני שהוא דפק בלי להתעצל גיחה לבית שלו ברחובות נשארנו באוטו לפטפט קצת… "אז מה… את רוצה לשתף אותי?" אני: "לא תהיה לי ברירה" נוראל: "בטוח שאין לך ברירה, את לא מכירה אותי שהדם עולה לי אז הוא משפריץ" אני: "טוב טוב תעזוב אותי עם ההדגמות שלך" נוראל: "התבאסת עליו אה?" אני: "קצת.. חפיף" נוראל: "חח את לא אמורה אלא אם נדלקת עליו" אני: "מה מאיפה באה היציאה הזאת?" נוראל: "סתם עזבי… קיצר הבחור שהפריד כביכול הוא שותף במועדון יצא ככה ששתינו מכירים אותו טוב, חבר של המשפחות אז הייתה רגיעה.. אבל זה לא מונע ממך להסביר לי על מה הוא דיבר שם עסקה שמה עסקה" אני: "אליאב ידיד שלי, שכל הזמן אצלנו, המהר מסתבר, פתוח עם שי 200.000, אני גיליתי את זה שבוע שעבר, יצאנו למועדון בת"א, שי ואבי חבר שלו דיברו עליו בחוץ, כשיצאתי לעשן סיגריה שמעתי את זה… הם תיכננו לפגוע בו, וכבר נכנסתי לתמונה הוא חשב שאני ילשין אבל מן הסתם הבין שלא אחרי שנפל לו האסימון הבת של מי אחות של מי, אז יום למחרת רציתי לברר עם אליאב מה קורה, אני מגיעה לבית שלו ומה אני רואה? עשן ומשטרות, הוא זרק לו רימון לבית אז מה עשיתי?" נוראל: "תגידי את רצינית איתי? אז היה קטע קטע ביניכם בן יודע על זה?" אני: "נראה לך?!?!, עזוב לא נגמר הסיפור.. הבנתי בעקבות הרימון עשן שהוא שם עליי איקס על כל הפנים אז פשוט מאוד נסעתי לאבא שלו וסגרתי לאליאב עסקה בת אלף מול הפרצוף של שי… או במילים אחרות אבא שלו בגללי עקף את הסמכות שלו בעסקים של שי" נוראל היה מרותק לסיפור שלי הוא היה בשוק טוטאלי… "אני לא מאמין לך, פשש… לא פלא שהוא שונא אותך לא כל יום קמה בחורה ועושה מה שעשית, וואלק אני מבין את ישראל ז"ל… למה הוא נתן לך את החברה הזאת, יש לך ביצים והוחכת את זה, היית צריכה לפתוח את הפה החמוד שלך על שי יותר היום"
אני: "חחח אל תדאג.. זה לא נגמר" נוראל: "טוב די מספיק נגמר לא נגמר… מחר יום חדש אין הרבה שעות לישון תהיי במשרד ב10:00 בבוקר אני יגיע לפנייך נדבר עם שרית נשב על כמה דברים ויאללה לעבודה.." אני: "חחח אל תדאג לא שחכתי… טוב לילה טוב מאמי…" באתי ללכת ופתאום הסתובבתי ונשקתי לו על הלחי ולא שחכתי להגיד "תודה נשמה…"
עליתי למיטה, גמורה מעייפות.. הפעם לשם שינוי שמתי את המחשבות בצד ונתתי לעצמי להירדם כמו נסיכה…………………….

לילה טוב לכולכם… עד מחר ב10:00


תגובות (2)

מקסים ביותר תמשיכי :)

16/12/2011 08:06

מממממממממממממממההההההההההההההמממממממממממממםםםםםם מתי את ממשיכה כבר….

23/01/2012 11:23
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך