1. שאני אוהבת אותו 2. שכל הלב שלי כתוב פה 3. אשמח לביקורת❤

אתה זוכר ?…

1. שאני אוהבת אותו 2. שכל הלב שלי כתוב פה 3. אשמח לביקורת❤

את המאמי שלי אתה זוכר ?
את הבייבי הפרטית שלי אתה זוכר ?
את זה שאמרת שאתה רוצה שנקים משפחה כשנהיה גדולים ?
את כמויות האהבה שהייתה אצלנו נסתרת אך נמצאת שם אתה זוכר ?
אתה זוכר שהיית לי הבן אדם שיכלתי לבוא אליו בכל צרה בעיה וקושי , ותמיד אבל תמיד היית שם בשבילי , הידיד הכי טוב שלי , זה שאני אוהבת , זה שהמצב בינינו הוא כיותר מידידים באופן מובהק ואף אחד לא מודה בזה .
אבל היום ? היום אנחנו בקושי מדברים פנים מול פנים…מדברים לרוב בהודעות…
גבר שלי , זה שהיה שם בשבילי בשבירות הנפשיות הגדולות ביותר שלי , איפה היית אתמול ? איפה היה הנער ( עם התנהגות של ילד בן 3 ואופי ומענה לשאלות של גבר בן 30 )
שהכרתי , כל כך מקרוב הכרתי את כל המעלות שלך את כל הדברים הטובים והרעים שבך… חשבתי שאני מכירה אותך… מסתבר שטעיתי…איפה היה הנער ?מסתבר שהוא שאל את החברה הכי טובה שלי אם היא רוצה להיות חברה שלו… אחרי כל מה שהיה בינינו…אחרי כל הדברים שהיית היחיד והראשון לדעת… אחרי כל הנשיקות והחיבוקים שאף אחד לא ידע עלייהם אבל הם היו שלנו , אך ורק שלנו פרטיים וסודיים…ייחודיים רק לנו…אץה זוכר שהיית לי חבר ? שהיית הידיד הכי טוב שלי ? שלא היית הבן אדם שהוא הסיבה לשיברון הלב שלי , והשבירה הנפשית שלי…
אוהבת אותך למרות הכל…


תגובות (3)

הוא יודע שאת אוהבת אותו? או ידע?
את רשמת את זה ממש יפה ומקווה שהכול יסתדר לך!!!

13/05/2015 23:27

תודה רבה , כן הוא יודע …לא מרצון שלי…אולי יום אחד אני עוד אשתף פה את הסיפור המלא

13/05/2015 23:39

וואו.. :(

14/05/2015 00:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך