מקווה שאהבתם!!! אני מקווה שהבנתם את הכתוב מפני שאני כותבת בסלולרי ולפעמים אני מטעות לוחצת על אחת האותיות שאפילו איני זקוקה בה ולכן אני מבקשת את התנצלותי....]:

אתה מבטיח…? – פרק 2

05/06/2014 803 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם!!! אני מקווה שהבנתם את הכתוב מפני שאני כותבת בסלולרי ולפעמים אני מטעות לוחצת על אחת האותיות שאפילו איני זקוקה בה ולכן אני מבקשת את התנצלותי....]:

– נקודת מבט של טיילר-

"מה…? תוריד אותי כבר!" צעקה הילדה עלי. הייתי עדיין מופתע לא האמנתי שזאת היא. היא פשוט יפה בצורה שאף פעם לא חשבתי שיש. היא הסתכלה עלי והייתה מופתעת "מה……מה אתה עושה כאן" שאלה "א….אני….." חיפשתי תירוץ אך לא מצאתי. "עקבת אחרי כדי לקרוא לחברים שלך להציק לי" אמרה. לפני שהספקתי להשכיל מילה היא עלתה על הסקיטבורד שלה ורכבה עליו במהירות הדהימה ונעלמה מזווית עיניי.
לא הפסקתי לחשוב עליה. על היופי שלה על איך יכולתי לפספס זאת ועל איך יכולתי להיות כזה מגעיל אליה ועל כל זה גם בלילה לא הפסקתי לחשוב. מרוב מחשבות נרדמתי.

-נקודת מבט של סקיילר-

אני פשוט לא מאמינה שהוא עקב אחרי כדי לקרוא לחברים שלו כדי להציק לי כמו שהם עשו לכל השכבה שלנו. אני שונאת אותו. זה מה שאני מרגישה כלפיו שינא וכעס שרק מתגברים בכל רגע.
לאחר שעשיתי סיבוב אם הסקיטבורד הלכתי לבית ונרדמתי בחדרי.
-הוקר-
קמתי לאור השמש שנכנסה דרך החלון. צחצחתי שיניים התקלחתי ולבשתי בגדים. ירדתי למטבח ואכלתי ארוחת בוקר אם אחי הגדול. "אני עכשיו צריך ללכת לבית הספר דלי כי יש לי פגישה חשובה אם המנהלת כי היא רוצה לדון אתי על הכסף שאנחנו תורמים לבית הספר אז אני לא אוכל להגיע אותך אז תלכי ברגל. מצטער סקיילר" אמר ג'ק "בסדר" אמרתי. אני לא מאמינה שרק בגלל שאנחנו עשרים אני צריכה לסבול את זה שבגלל שהם רוצים להראות רושם טוב בכך שהם מראים את הנדיבות שלהם אז אני צריכה לסבול. בכל פעם ששואלים אם צריך להתרים משהוא לבית הספר אני צריכה לשכנעה אותם שלא כדי ותאמינו לי שזה לוקח יותר ממה שאתם חושבים.
יצאתי מן הבית מוקדם כדי להגיע לבית הספר בזמן. לפתע ראיתי את טיילר רץ לעברי….


תגובות (7)

יש לך פה ושם טעויות הקלדה אבל לא נורא (:

תמשיכיייי

06/06/2014 00:04

נורא… בזבזתי לי 2 דקות מהחיים… רציני תעבוד על הכתיבה שלך,
אתה כותב כמו ילד בן שנתיים שאוכל שנפל על התחת.

06/06/2014 04:00

    סליחה. אבל היה עדיף שכבר לא תגיב!
    אם זה מה שאתה חושב (או שאת בת?) אתה אמור לכתוב ביקורת בונה ולא להעליב את הכותבת (שיש לה כתיבה טובה,אגב).
    אתה אמור לבוא ולתקן אותה!
    זה בכלל לא היה במקום!

    06/06/2014 10:39

מצתערת אני פשוט כותבת בסלולרי וזה לפעמים לוחץ על על אותיות שאיני אפילו זקוקה בהם אז אני מבקשת את התנצלותי…..

06/06/2014 08:58

תודה , ~מילים~
אני שמחה שאת קורת את הסיפור למרות שיש לי בעיות מפני שאני כבר שבועיים כותבת את הסיפורים רך הסלולרי בבית החולים כי יש לי בעיות בריאותיות….
אז אני מודה לך מעומק לבי…[:

06/06/2014 10:53

    מסכנונה שלי :'(
    אני מאחלת לך הרבה בריאות ! ^~^

    06/06/2014 13:25

זה ממש ממש יפההה!! מי שאומר שלא, חש את עצמו יותר מידי!!!
ברצינוווותת!!!
לכל אחד יש סוג כתיבה משלו ואת כותבת מוושלםם!
תמשיכיי כמה שיותר מהרר

06/06/2014 14:29
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך