אתה ♥

Litalove 12/10/2016 618 צפיות אין תגובות

אני אוהבת את החיוך שלך. אני אוהבת את המילים היפות שלך. אני אוהבת אותך בגלל שאתה אמיתי. אני אוהבת את המבט שלך כשאתה מסתכל עליי. אני אוהבת את זה שאתה שם בשבילי. אני אוהבת את זה שאתה גורם ללב שלי לדהור. אני אוהבת אותך בגלל מי שאתה. אני אוהבת את היופי שלך. אני אוהבת את זה שאתה לא סופר שום בר. אני אוהבת את זה שאתה גורם לי להסמיק. אני אפילו אוהבת את זה שנתת לי לחכות לפני שאמרת שאני אוהב אותך. אני אוהבת את זה שתה כל עולמי. אני אוהבת את זה שכל פעם מחש אני מחכה לראות אותך. אני אוהבת את זה שאתה גורם לי לחשוב עלייך. אני אוהבת את זה שאתה אומר שאני מסתובבת לך במחשבות. אני אוהבת את זה שאתה יוצר. אני אוהבת את זה שאתה לא משליח את החיים שלך לפח למרות כל מה שאתה אומר. אני אוהבת את זה שאני שלך. אני אוהבת את זה שאתה מפחד עליי. אני אוהבת את זה שאתה דואג לי. אני אוהבת אותך בגללך. תבין את זה, אחרי כל מה שקרה לי זה לא כזה פשוט לי לאהוב מחדש ואתה הגעת ונתת לי נקודת מבט שונה, ונתת לי שוב את הרצון לקוות, והיום כל כך פשוט לי לדבר איתך, וכל כך פשוט לי להבין שיש אנשים שעוד אוהבים, אני אוהבת את זה שאני שלךךךך תביןן את זה כבר! אני רוצה להיות שלך לא ממשנה מה יקרה או קורה! אתה נתת לי להמשיך לחיות! אתה נתת לי שוב פעם לצפות. אתה גרמת לי לצאת מהצללים. אתה נתת לי שוב פעם להילחם על שלי. אני אוהבת אותך! מקווה שזה יספיק לך!
אל תשכח את זה לא משנה מה אני לא ירתע ממך לעולם.
כי אתה שלי ואני ש ל ך !
אני אוהבת אותך מאמי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך