טוהר אמה מאהון לינץ' לובאטו
פרק לא יפה היא אומרת לי ! זה חצי הגמר והיא רוצה שהוא יצא ממש מושלם , היא צריכה להעלות אותו עד היום ב-10 אז אם יש לכם תתנו רעיונות לשיפור (:

את האחת והיחידה – תיכנסו זה חשוב

פרק לא יפה היא אומרת לי ! זה חצי הגמר והיא רוצה שהוא יצא ממש מושלם , היא צריכה להעלות אותו עד היום ב-10 אז אם יש לכם תתנו רעיונות לשיפור (:

חברה שלי רשמה פרק חדש לתחרות שהיא משתתפת בה באתר אחר .
היא לא חושבת שהפרק יפה , אז תגידו אם לדעתכם הוא יפה (:

שכבתי על מיטתי , מקשיבה למוזיקה .. חושבת על דברים .
חושבת על איך שמנדי אמרה את זה באכזריות , את כל המילים שהיא אמרה .
הן הדהדו בראשי והעציבו אותי .
אבל לא , לא נתתי לעצמי להתפרק .. כמו שאמילי אמרה .
הסתכלתי על השעה , יש לי חצי להתכונן למפגש הזה .
התלבשתי וסידרתי את השיער , והיו לי 2 דקות להגיע לאודיטוריום .
כולם במסדרון התחילו לנוע במהירות כדי לא לאחר .
הגעתי בזמן ותודה לאל המנהל העצבני לא צרח עלי .
ישבתי בשורה האחרונה , לבד .. אף אחד לא מסכים לדבר איתי מאז הריב עם מנדי .
מדי פעם נעצתי מבטים בכל החברים 'לשעבר' שלא תמכו בי , בגלל השקרים האלה של מנדי .
אני לא מאמינה שהם באמת עשיתי דברים כאלה .
– " אתם יכולים ללכת לחדר האוכל " אמר המנהל וכולם קמו והתחילו לדבר ולצעוק .
רק אני שתקתי , נו ברור .. אין לי עם מי לדבר .
בחדר האוכל ישבתי עם עדי וטוהר , הן קצת פרחות אבל נחמדות .
נעצתי מבטים בשולחן שלהם , של חברי לשעבר .. הם כל כך שמחים בלעדי .
נזכרתי שסיפרתי לקארין את הסוד שלי , על האונס .. אני הולכת לוודות שהיא לא סיפרה .
– " אני הולכת שניה " אמרתי לעדי וטוהר , " טוב " הן חייכו והמשיכו לדבר על התסרוקת של טיילור סוויפט בטקס אתמול .
" קארין אפשר לדבר איתך רגע ? " שאלתי אותה , היא הסתובבה וכולם איתה .. הם נעצו בי מבטים .
– " תעשי את זה מהר " היא אמרה וכולם חיכו לשמוע .
" אכפת לך לדבר ביחידות ? אמרתי והסתכלתי על כולם .
– " אין לי מה להסתיר " היא חייכה חיוך ערמומי .
" אבל לי יש " אמרתי עצובה .
– " אני בטוחה שתרצי לחלוק את זה עם כולנו " היא צחקה .
" קארין די בבקשה " התחלתי להילחץ , אסור שזה יגיע למשטרה .
– " קארין די בבקשה " אוראל חיקה אותי בקול פרחי .
" מה הבעיה שלך ?! " התחלתי להתעצבן .
– " זה לא נגדך , זה נגד צפונבוניות שלא מתחשבות באף אחד " הוא חייך את החיוך הכובש שלו .
" אני ? אני צפונבונית ? " גיחחתי .
– "אני אדייק , את ילדה מפונקת שלא עברה חצי ממה שכולנו עברנו פה .. הרי בנקישת יד עם כל הכסף שלך את יכולה לעוף מפה ולחיות בפנימייה הכי יוקרתית בעולם , למה את נשארת פה וגורמת לכולם לסבול ?! " הוא אמר , מילה במילה פגעה בי .
" אתה חושב שכל מה שמעניין אותי זה כסף ?! " צעקתי וכל המבטים הופנו אלי .
" אין לך מושג מה עברתי בחיים , אתה לא יודע עליי כלום " אמרתי עם דמעות בעיינים והלכתי משם בכעס .. מהצד ראיתי את מנדי ודינה צוחקות .
מנדי כל כך הולכת לשלם על כל השקרים האלה , וזה לא יבוא ממני .. הכל יחזור אליה כמו בומרנג , אני אתן לזמן לעשות את שלו .


תגובות (1)

ממש יפה ,ייש לזה המשך?

16/09/2014 14:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך