הילה =]
תוודה לכל המגיבות ,החלטתי לבסוף להמשיך את הסיפור..
כתבתי והעלתי את הפרק היום מכיון שמחר ישלי אורחים ולא יהיה לי זמן לכתוב פרק...
שיהיה שבת שלום ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " פרק 11 ♥ !

הילה =] 08/08/2013 1367 צפיות 3 תגובות
תוודה לכל המגיבות ,החלטתי לבסוף להמשיך את הסיפור..
כתבתי והעלתי את הפרק היום מכיון שמחר ישלי אורחים ולא יהיה לי זמן לכתוב פרק...
שיהיה שבת שלום ♥

-למחרת בבוקר-

נקודת מבט של מעיין-
השעון המעורר צילצל בשעה שבע ,הערתי את הבנות כדי שנספיק להגיע לבצפר,הילה ולינוי קמו ,צחצחנו שיניים התאפרנו,התלבשנו,עשינו פן השעה הייתה שבע וחמישים,נאור התקשר אליי "מה קורה יפה שלי ? " , "הכל בסדר,איפה אתה ? " , "בדרך לבית שלך" , "יופי,אז במקום לחכות לי בבית שלי תבוא לבית של הילה " , "טוב אני בדרך ביי " . לאחר עשר דקות נאור הגיע לבית של הילה ויצאנו , הילה ולינוי נתנו לנאור נשיקה בלחי וחיבוק,אני נתתי לו נשיקה בפה והתחלנו ללכת לבצפר.
הגענו לבצפר ,פגשנו את ליאור ועומר בבצפר אמרנו שלום לכולם ,נכנסנו לכיתה וכמו תמיד הבנים הלכו למחששה ,נכנסה המזכירה ואמרה שיש לנו שיעור חופשי כי המורה לא באה, יופי מה אני צריכה את זה ? יכלתי לישון עוד שעה אווף , אמרתי להילה "לכי תדברי עם ליאור בנתיים,תנצלי את הזמן הזה שיש שיעור חופשי" , "אמרתי לך אין לי מה להגיד לו,הוא רוצה לדבר שהוא יתחיל להתנהג כמו בנאדם".
"תדברי איתו וזהו אין לך מה להפסיד" , "טוב קרצייה אני הולכת,מעצבנתת אחת" .

נקודת מבט של ליאור-
הייתי אני,עומר ונאור במחששה, ראיתי את שירן ,שרקתי לה היא באה אליי והתיישבה לידי,דיברנו כמה דקות ואז מצאתי את עצמי במצב שהיא יושבת עליי ואנחנו מתנשקים,הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף,לא התייחסתי ואז בפעם השנייה כבר משכו אותי מהחולצה,"מה אתם רוצים אינעל אבוק ? " צעקתי, "הא הילה מה קורה ? " , "הכל בסדר,אנחנו צריכים לדבר" אמרה,"דברי חופשי,מה יש ?" , "תגיד אתה מטומטם ? מה נראלך שאתה מרביץ לאופק ? " , "מאיפה את יודע מי הרביץ לו ? " , " כי הוא בא אליי וראיתי אותו כולו חבול בפנים ,ליאוור הפעם הגזמת,מה עובר עלייך ? " , "הוא אשכרה בא אליך וסיפר לך מי הרביץ לו ,ה' ישמור איזה נקבה " צחקתי , "מה אתה צוחק ? " , "צוחק,אסור כפרה ? " , "זה כבר לא מצחיק" אמרה, "הוא אמר לך למה הוא חטף מכות ? " ,"לא " ,"הוא רצה לעשותאת זה איתך ולאחר מכן להיפרד ממך אחרי יום,תגידי תודה שאני שומר עלייך " , היא העיפה לי כאפה כזו חזקה שאני בחיים לא ישכח "אחחח למה זה ? " "ליאור תפסיק לחרטט אותי , אני לא צריכה שתשמור עליי רק תתרחק ממני,תעזוב אותי כבר ואל תתערב יותר בחיים שלי " צעקה,"דבר ראשון אל תצעקי עליי,דבר שני אל תדאגי כפרה,לא מתערב לך יותר בחיים תסתדרי לבד " צעקתי. "דייי כבר לצעוווק עליי ,אני לא אחת מזונות שלך שאתה יכול לצעוק עליהן, ילד דפוק " אמרה והלכה. ווואי איזה סצנה עשתה לי עכשיו במחששה ,מנסים לעזור לה והיא לא מעריכה את זה ,איך זה שתמיד אני מנסה לעזור לה יוצא שאני תמיד מסתבך ? .

נקודת מבט של הילה-
אחרי כל המריבה ביני לבין ליאור הלכתי לכיתה,ישבתי על הכיסא לקחתי את התיק שמתי את הראש עליו ופשוט התחלתי לבכות,אווף ילד מעצבן מה עשיתי לו שהוא מתייחס אליי ככה ? , מעיין ולינוי באו אליי ושאלו מה קרה,הסברתי להם והן פשוט היו בהלם , "תקשיבי חיימושית,אולי ליאור צודק אולי אופק באמת רוצה להיפרד ממך אחרי שתעשו את זה? הרי תקשיבי ליאור לא ילך סתם מכות עם מישהו",אמרה לינוי.
"לא רוצצה יותתר לשמוע את השם ליאור, לא רוצה יותר שום קשר אליו ,נמאס לי ממנו,ילד זבל ,לא מעריך מה שעושים בשבילו,רק מנסה להרוס לי כל דבר,אני נשבעת לכן אני שונאת אותו ", צעקתי. ליאור נכנס לכיתה ושמע את כל מה שאמרתי. "שונאת אותי הא ? אחלה " .
"כןן אני שונאת אותך ,אתה הורס לי כל דבר,אתה מתערב כל דבר שלא צריך " , "טוב חאלס,הבנתי שיגעת אותי גם כן את,עשית לי סצנה במחששה גם עכשיו את רוצה לעשות פה סצנה ? ,הבנתי את הפוזות שלך , חירפנת אותי כבר,אינעל אבוק לא מתערב ולא רוצה להתערב יותר,תתמודדי לבד בחיים שלך ואם תצטרכי עזרה אל תקראי לי בכלל ! ",אמר. "תסמוך על זה שאני לא יצטרך עזרה ממך בכלל,לא רוצה שום קשר אלייך ! ".

נקודת מבט של נאור-
וואלה שני מחורפנים אלה,מה עובר עליהם ? , הם היו הכי מגובשים שיש,תמיד עזרו אחד לשני ,לקחתי ביחד עם עומר את ליאור מחוץ לכיתה שיפסיק לדבר שטויות ויפגע יותר ויותר בהילה, האמת ? כמה שליאור לא מתנהג בכבוד כלפייה גם היא אשמה בזה שהיא לא מאמינה לו שאופק אמר ככה,הוא בסך הכול רוצה להגן עליה והיא לא מוכנה שיעזור לה בשום אופן , לקחנו אותו למדרגות שירגע שם .
היה צלצול לשיעור השני והמורה לאזרחות אמרה שניכנס לשיעור , נכנסנו לשיעור וישבנו ,ליאור ישב בשולחן אחר רחוק מהילה , "מה המצב איתו ? נרגע קצת ? " שאלה אותי מעיין ,"כן,קצת שקט והוא יהיה בסדר עם עצמו ". המורה שמעה שאני ומעיין מדברים אז היא העיפה אותנו בחוץ , הלכנו לספסלים,שמתי את הראש שלי על הרגליים שלה וישנתי ,"נאוווווווווווור" צעקה, "מה קרההה ? " , "אנחנו חייבים ללכת לסרט היום " , "בסדר ,אבל למה את צועקת י'מטורפת עשית לי התקף לב חשבתי קרה לך משהו " .
"טוב טוב שתוק , תבחר סרט מעניין" אמרה ונתנה לי את האייפון שלה . "היום בשמונה וחצי תהיי מוכנה " , "איך קוראים לסרטט ? ", "לא אומר לך שנגיע לשם תדעי ". "אווף טוב , מעצבן " אמרה והתחילה לשחק לי בשיער,לקחתי לה את היד ונישקתי את היד שלה.

נקודת מבט של ליאור-
מורן התקשרה אליי שוב יווואו אני כבר לא יכול איתה,שיגעה אותי ,עניתי לה "הלו ? מה קורה ? " ,שמעתי אותה בוכה ותוך כדי היא אומרת לי "הכול בסדר" , "מה בסדר?למה את בוכה ? ","תקשיב אני חייבת לדבר איתך יש מצב שתגיע לרופא עוד שעה ? " , "סבבה ".
יצאתי מהבצפר באמצע היום לא לקחתי את התיק שום דבר לא עניין אותי כלום,הייתה לי הרגשה גרועה ישר רצתי לרופא הזה שמטפל במורן,נכנסתי למשרד שלו גם לירן היה שם וראיתי את מורן בוכה "מה קרה ? " , "מורן את רוצה לספר להם ? " ,"לא,תספר להם אתה " ,
"בסדר,מורן עברה הפלה,זאת אומרת שהיא יותר לא בהריון " , מצד אחד התעצבתי בשבילה כי אני יודע כמה היא רצתה את הילד הזה, ומצד שני שמחתי שאני לא יהיה אבא בגיל הזה,אבל הבטחתי לה שאני יתמוך בה ולא משנה מה יקרה, "זוכרת שהבטחתי לך שאני תמיד יהיה לצידך בנוגע להריון ולא משנה מה יקרה, אז תדעי שאני עדיין יעמוד לצידך בכל דבר שתרצי רק תתקשרי ואני יבוא".
"אתה יכול לצאת רגע אני רוצה לדבר עם ליאור לבד" אמרה לבחור השני , הוא יצא והיא התחילה להגיד לי שהיא רוצה שנהיה ביחד ושהיא מצטערת על כל הסיפור הזה ושהיא באמת אוהבת אותי, "תקשיבי כפרה,אני יהיה אמיתי איתך אני הכי התבאסתי בשבילך בנוגע לילד הזה כי אני יודע כמה רצית אותו,גמאני רציתי שהוא יוולד,אבל אני גם שמח שאני לא אבא בגיל הזה,אבל אמרתי לך שאני יעמוד לצידך כל הזמן אבל את חייבת להבין אני לא רוצה ולא רציתי שנחזור,אני ואת זה לא הולך,את חייבת להשלים עם הדבר הזה ופשוט להכיר מישהו שהוא יותר טוב ממני ושיאהב אותך יותר ממני", "אבלל אני רוצה אותך,ליאור בבקשה,אני אוהבת אותך" , "דיי מורן,שחררי ממני ,את רק מכאיבה לעצמך את לא שמה לב ? " נתתי לה נשיקה בלחי קמתי והלכתי לבית.
הייתי כל כך זקוק לישיבה איפשהו בדחוף , התקשרתי לעומר וקבענו שניפגש כולנו בפארק,אחרי חצי שעה יצאתי מהבית לכיון הפארק.

נקודת מבט של לינוי-
עומר התקשר אליי ואמר שנפגשים בפארק ושהוא עומד מעט בא אליי לבית כדי שנלך ביחד לפארק,התקשרתי למעיין והילה ודיברתי איתן שנפגשים כולם בפארק,הילה אמרה שהיא לא באה בגלל ליאור כי היא יותר מדי פגועה ממנו,מעיין אמרה שהיא תבוא עם נאור לשם.
התארגנתי,התלבשתי שמתי חולצה נופלת וטייצ' שחור וכפכפים,התאפרתי בקטנה,ואז עומר התקשר ואמר שהוא כבר הגיע והוא מחכה לי,אחרי שתי דקות יצאתי מהבית,הוא ראה אותי וישר נישק אותי בפה,החזקנו ידיים והלכנו לפארק.בדרך לפארק עומר שאל אותי מה לגבי הילה ,"היא באה ? " , "לא,היא אמרה שהיא לא באה בגלל ליאור" עניתי, "את יודעת שאופק באמת אמר את זה ?הוא היה שיכור מת אני ונאור גם שמענו" , "אז למה לא אמרתם לה ? " שאלתי , "את רואה שהיא לא מקשיבה בכלל " , "אז תשכנע את ליאור לדבר איתה ולהשלים איתה נמאס לי לראות אותם רבים,צועקים ומקללים אחד את השני לא יכולה לסבול את זה שידידים רבים ". "בסדר בסדר אני ידבר איתו י'לחץ " צחק.


תגובות (3)

מושלםם מושלםם מושלםם,מטורפתת על הסיפור הזהההה

08/08/2013 13:17
LOL LOL

תמשיכיייי מהממם

08/08/2013 13:21

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

08/08/2013 14:03
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך