הילה =]
רציתי להודות לכל ההבנות שקוראות ומגיבות ,אתן נותנות לי את החשק לכתוב לכן בכל יום פרק , אוהבת אותכןןן ♥

מקווה שהפרק לא שיעממם אותכן יותר מדי :)

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 6 !

הילה =] 24/07/2013 1394 צפיות 3 תגובות
רציתי להודות לכל ההבנות שקוראות ומגיבות ,אתן נותנות לי את החשק לכתוב לכן בכל יום פרק , אוהבת אותכןןן ♥

מקווה שהפרק לא שיעממם אותכן יותר מדי :)

-יום שלישי-

נקודת מבט של נאור-
כל האירוע שבו עבדתי אתמול חשבתי על מעיין,לא יכול בלעדיה,היא החיים שלי ,אני והיא זה באש ובמים,נכון מה שהיא עשתה זה לא היה בסדר אבל זאת מעידה ומכל מעידה רק עולים ולומדים.החלטתי שאני הולך אליה לבית ומבקש ממנה סליחה על ההתנהגות שלי.התקשרתי אליה,היא ענתה ,"מה קורה ? אנחנו צריכים לדבר את לא חושבת ? " , "האמת ? שכן" , "יופי אז עוד עשר דקות בפארק? ", "אבל אני בבצפר " ענתה. "אז תבריזי כפרה ", "בסדר אבל אני ינסה להגיע בערך עוד רבע שעה עשרים דקות".
התלבשתי שמתי חולצה לבנה ומכנס טרנינג של אדידס, סידרתי את השיער ועשיתי קוצים ,לקחתי סיגריות ומפתחות והלכתי לפארק.
עישנתי סיגריה וככה עוד כמה סיגריות עד שהיא באה , "היי…מה קורה? " , "בסדר מה איתך ? " ענתה , "תקשיבי חשבתי בכל הזמן הזה שהיינו בפסק זמן עליי ועלייך , הבנתי שאני לא יכול בלעדייך , אני לא נושם בגללך ,אני בדאגות אחרייך כל יום ,בקיצור את כל החיים שלי".
שרתי לה את השיר שהיא כל כך אוהבת אותו מאז שהקדשתי לה אותו: "אהובה שלי את לי האושר שחיפשתי בחיי כמו אור ירח שמאיר את לילותי ואת זוהרת כמו כוכב שמלווה אותי עכשיו ולא עוזב אותי לרגע ומבטיח שנאהב..",הסתכלתי עליה וחייכתי ,אבל היא בכתה.
"מה את בוכה ?" היא הביאה לי כאפה בראש, "מטומטם אחד, זה מהתרגשות" , "אני אוהבת אותך הכי בעולם אני מצטערת על הכל ,כל מה שקרה עם לירן ,לא התכוונתי לזה". והתנשקנו ,איך התגעגעתי לחום שלה , לאהבה שלה כלפיי , להכל ! .
ואז ראיתי את הילה,ליאור באים לכיוון שלנו ואת עומר ולינוי מתנשקים ובאים לכיוון שלנו, שאלו אותנו אם חזרנו וענינו ביחד "כן". "רגע אני רוצה להבין משהו..אני ומעיין חברים,ועומר ולינוי חברים אז תנו לי לנחש גם אתה והילה חברים " , "נראלך שאני יהיה עם המכוער הזה ?" הילה אמרה לי.
"אז חסר רק לשדך לך ולליאור וזהו כולנו במערכת יחסים".

נקודת מבט של ליאור-
אני והילה הלכנו לכיוון הפארק ובדרך ראינו את עומר ולינוי מתנשקים ,הבנו שהם חברים . אז קראנו להם שיבואו איתנו לפארק.
כולם במערכת יחסים רק אני והילה הרווקים היחידים בחבורה הזאת,נאור הציע שאני והיא נהיה ביחד , "למה נראלו שאני יהיה איתה אנחנו בכלל כמו אח ואחות וגם בכללי למה שאני יהיה עם מישהי? ,אני אוהב את החיים כמו שהם,בלי מחויבות בלי שום דבר,בלי כאבי ראש", " תאמין לי אני לא מפסיד כלום מזה שאין לי חברה,אני עושה מה שבראש שלי ואני לא צריך לדאוג לזה שחברה שלי תתעצבן או תקנא" אמרתי לנאור.
היה צילצול של הפלאפון שלי , זה היה אופק מהעבודה שלי "מה קורה אחי ?"שאל , "הכל טוב מה חדש? " , "בסדר אחי…שומע ? באתי לבקר אותך ואת נאור (דניאל גר בכלל באשקלון ואנחנו באשדוד) איפה אתם ? " , "מכיר את הפארק …מתחיל להסביר לו איפה אנחנו יושבים", " יאללה אחי בוא מחכים לך" וניתקתי . לאחר חצי שעה הוא הגיע,הוא הכיר את כולם והתחיל להתקרב להילה , ואני מהצד מסתכל עליהם מידי פעם לראות שהכל בסדר ביניהם, אופק חבר שלי אבל סטוציונר בדיוק כמוני ואני לא צריך שמישהו יפגע לי בילדה הזאת.

נקודת מבט של הילה-
לפתע חבר של ליאור ונאור מהעבודה הגיע והכיר את כולנו,לאחר שדיברנו הוא ואני התחלנו לדבר בינינו והכרנו יותר לעומק. הוא התחיל לעשן , "באלך לכבות את זה ? אני לא סובלת שמעשנים לידי" התעצבנתי , הוא כיבה את הסיגריה ואמר " בשבילך אני לא יעשן", המשכנו להכיר ומסתבר שהוא רווק בן 18 וחצי והוא חתייך רצח , "הוא ממש מוצא חן בעיניי " חשבתי. לאחר מכן רציתי ללכת הביתה וליאור אמר שהוא בא ללוות אותי , אבל אופק התעקש שהוא רוצה ללוות אותי לבית , לבסוף אופק ליווה אותי לבית והמשכנו להכיר יותר טוב אחד את השני ושהגענו לבית הוא ניסה לנשק אותי,"למה נראלך שאני יתנשק איתך ? ,בשביל נשיקה אתה צריך להתאמץ חמוד ", "וואלה ? רוצה שניפגש מתישהו ? " צחק , "אולי,נחשוב עלייך" צחקתי ונכנסתי לבית.

נקודת מבט של מעיין-
שלחתי להילה הודעה בפייסבוק "אז מה תפסת לך מישהו ? " , "חחח לא נראלי " ענתה . "יאלה ספרי כבר מה היה" , היא התחילה לספר לי מה היה עד שהם הגיעו לבית , "יאללה תקבעו להיפגש אתם נראים ממש מתאימים ביחד , בסוף אתם תהיו זוג תיזכרי מה אמרתי לך "
לאחר מכן קבעתי איתה ועם לינוי יום כיף, אצלנו יום כיף זה שהולכים לקניון , ואז הולכות לשבת אצלך אחת מאיתנו ופשוט עושות גיבושון בינינו.
בסביבות השעה 7 נפגשנו בקניון , הלכנו לעשות שופינג ולקנות מלא אבל מלא קרמים ולקים. בשעה 11 חזרנו לבית והחלפנו לפיג'מות והחלטנו שאנחנו מתחילות עם הטיפוח ,שמנו קרמים ולקים ,ראינו לאחר מכן סרט וטחנו פופקורן. לאחר הסרט,ריכלנו,שאלתי את הילה "מה עם ליאור ? " , "מה איתו ? " "את יודעת שאתם אולי נראים ומתנהגים כמו אחים אבל אתם מתאימים" ,"רק היום אמרת שאני ואופק מתאימים חיימשלי , מעיין כפרה עובר עלייך משהו לא טוב" ענתה , לבסוף נרדמנו.
קמנו בבוקר ,התאפרנו ,התלבשנו ויצאנו לעוד יום זוועה בבצפר ,נכנסנו לכיתה כל אחת ישבה במקום הרגיל שלה כלומר,אני ליד נאור , לינוי ליד עומר והילה ליד ליאור , סתיו הגיעה ואז התחיל כל הבלאגן.

נקודת מבט של ליאור-
הגעתי לבצפר והלכתי למחששה כמו כל בוקר אני וסיגריות זה דבר בלתי נפרד,ראיתי את עומר ונאור שם והלכתי לשבת לידם , עישנו וחזרנו לכיתה, ראיתי שהילה יושבת לידי ולפתע סתיו באה לשבת לידי ,"מה קורה פה ? אני יושבת לידך " אמרה , "את לא יושבת לידי , הילה יושבת לידי זה מקום שלה" השבתי , " סבבה אז אני לא רוצה יותר להיות איתך מפגר אחד" , "י'דבעית מי רוצה אותך ? " , "אתה " , "תאמיני לי כמוך אני יכול למצוא בכל מקום " , הילה ישבה לידי ואז אופק התקשר להילה , "טוב אז היום בשמונה..ביי" , "יש לי דייט עם אופק" , סיפרה לי. " כן אני יודע שמעתי חיימשלי" השבתי.
המורה נכנסה והתחילה ללמד , מורן ההיא מאותו לילה שבא לבקר אותי שלחה לי הודעה: "אנחנו חייבים להיפגש " , "סבבה" שלחתי.
"עוד חמש דקות אני באה אלייך לבצפר" , "טוב כפרה" , נגמר השיעור ואז יצאתי לחצר מחכה למורן. היא הגיעה ואמרה לי "זוכר שעשינו את זה לפני שבועיים אז בקיצור,גיליתי שאני בהריון ואני לא יודעת אם זה ממך או ממישהו אחר שעשיתי איתו את זה " , "מה בהריון עכשיו ?!" אני צועק , "גם אני קיבלתי את זה בשוק " אמרה , " כפרה,אני לא מוכן להיות אבא בגיל כזה !" ,"תפסיק לצעוק,חמישים אחוז שזה אתה וחמישים אחוז שזה השני" , "טוב תלכי מפה,אני רק יוציא עלייך את העצבים" והיא הלכה.
נכנסתי לשיעור באמצע לוקח את הסיגריות ויוצא שוב בחוץ ,אין הייתי חייב את הסיגריות האלה רק הם יצליחו קצת להרגיע אותי, הילה יצאה מהכיתה ומצאה אותי במחששה , "מה נכנסת ויצאת מהכיתה? " , "עזבי אותי הילה " , "מה קרה ? " שאלה, "דיי תעזבי אותי מה את לא מבינה הא ? " צועק עליה . "מפגר,אל תצעק עליי מי אתה בכלל ? " , "לא רוצה שיצעקו עלייך,אל תהיי פה" עניתי , "סבבה,אני לא יהיה פה מפגר, אחר כך אל תחפש אותי ותגיד שאתה מצטער " צעקה עליי והתחילה לבכות. "לא רציתי לכעוס עלייה באמת שלא ,אני הכי אוהב אותה בעולם ,אבל הידיעה הזאת שיש סיכוי שאני אבא רק עלתה לי עצבים והוצאתי עליה את העצבים".


תגובות (3)

מהמםםםםםם ורק הערה קטנה
כשאת כותבת מחשבה של מישהו אל תעשי "…." כי זה מבלבל
תרשמי – היתי גם ככה עצבני, זה חא עניין אותי
או – חשבתי מעט 'אל צבוא לבקש סליחה' היא צודקת.. אבל אני עצבני
זההההההההה מהמןםםםם, אהבתי את הרעיון

24/07/2013 12:59

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

24/07/2013 13:53

יפהההה,תמשיכיי

25/07/2013 00:49
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך