הילה =]
אני לא יודעת אם להמשיך את הסיפור או להפסיק אותו כי בקושי קוראים אותו ...
אם להמשיך אז...5 תגובות וממשיכה :)

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 4 !

הילה =] 23/07/2013 1476 צפיות 5 תגובות
אני לא יודעת אם להמשיך את הסיפור או להפסיק אותו כי בקושי קוראים אותו ...
אם להמשיך אז...5 תגובות וממשיכה :)

-יום שישי-
נקודת מבט של נאור –
לא היה לי חשק לקום , אבל אמא שלי העירה אותי "יאלה קום נאור תעזור לי לנקות את הבית" , מילה שאין לי זין עכשיו לנקות את הבית המזורגג הזה… , "תנקי את, אין לי כוח לנקות עכשיו" , "אז תלך לעשות קניות לפחות ותחזור" , עדיף לעשות קניות מאשר לנקות את הבית.
לבשתי גופיה שחורה ,מכנס ברמודה בצבע ירקרק וכפכפים , לקחתי את המפתחות של האוטו ונסעתי לעשות קניות , קניתי כל מה שצריך ,שילמתי ונסעתי חזרה לבית. הלכתי למטבח כדי להכין משהו לאכול , ראיתי 3 שיחות שלא נענו ממעיין , "מה היא רוצה זאתי גם ? " חשבתי . עליתי לחדר נכנסתי לפייסבוק , היו לי התראות והודעות ,פתחתי את ההודעות וכולן היו ממעיין ,התנתקתי מהפייסבוק ,ליאור התקשר אליי ואמר שיש ישיבה אצלו היום , "אני יבוא אלייך אחרי קידוש" אמרתי .

נקודת מבט של מעיין-
קמתי בבוקר, בכיתי שוב בגלל נאור ידעתי שפגעתי בו קשה בחיים לא תיארתי לעצמי שאני והוא ניפרד לא משנה אם זה לתקופה קצרה או ארוכה. התקשרתי אליו לפלאפון והוא לא ענה לי , שלחתי לו הודעות בפייסבוק ולאחר מכן שמעתי את השיר של אייל גולן שנאור פעם הקדיש לי -"אהובה שלי את לי האושר שחיפשתי בחיי כמו אור ירח שמאיר את לילותי ואת זוהרת כמו כוכב שמלווה אותי עכשיו ולא עוזב אותי לרגע ומבטיח שנאהב.." -אני שרה בשקט ותוך כדי בוכה.
הילה התקשרה אליי ,לא עניתי לה כעסתי עלמה שהיא עשתה אבל ידעתי שהיא צודקת ,בסך הכל היא רצתה להגן עליי שאני לאיחזור על אותה טעות שעשיתי.היא התקשרה שוב ולבסוף עניתי , "היי,מה קורה?" ,"אני מקווה שיהיה בסדר מה רצית ? " שאלתי .
"קבענו שאת ולינוי באות אליי אבל שכחתי שאני אצל ליאור היום, בקיצור תבואי עם לינוי לבית של ליאור " ,"אני לא באה" ,"למה ?" היא שאלה , "בגלל שאני ונאור נפרדנו ואני לא רוצה שהוא יראה אותי בוכה " , "מהה ?! למה נפרדתם ?! ", "בגלל שסיפרת לנאור מה קרה עם לירן אז קבענו להיפגש ,הוא התעצבן עליי והציע שניקח פסק זמן " , "אהה..אני מצטערת חיימשלי לא התכוונתי לפגוע בשניכם,רק רציתי להגן עלייך מפני לירן" , "חח זה בסדר אני יודעת" , "אני מקווה מאוד שתגיעי היום בערב ואל תדאגי אני ידבר עם נאור " ,אמרתי "אוקיי וביי" וניתקתי את השיחה.

נקודת מבט של ליאור-
"ליאור" , אמא שלי צעקה מהמטבח, וואה איזה צעקות ישלה,עד סין שומעים אותה נראלי. "מה אמא ? " , "תיסע לבית של הילה ותעזור לאוסנת (אמא של הילה) להביא את הסירים לבית שלנו" ,"טוב", שמתי גופייה ,לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי.
נסעתי לכיוון הבית של הילה ,דפקתי על הדלת , אוסנת פתחה לי את הדלת ,נכנסתי "מה נשמע? " היא שאלה אותי , "בסדר מה איתך?" שאלתי, "בסדר,הינה הסירים ,תיזהר הם חמים " , הרמתי אותם ואמרתי , "נראלך שהיא לא תשתגע עם האוכל ? היא שומעת שבאים אורחים ועוד אתם צריכים לבוא אז היא בכלל משתגעת היא מגייסת את כולם לעזור לה עם הבישולים" , צחקתי.
יצאתי מהבית של הילה ונסעתי בחזרה לבית שלי שמתי כל הסירים על השיש במטבח אחרי שעה הלכתי להתקלח ,יצאתי מהמקלחת ושמתי מכנס שחור של אדידס לאחר מכן הילה והמשפחה שלה באו אלינו , ישר הילה רצה לנועה (אחותי הקטנה) ושיחקה איתה.
אבא שלי אמר שעוד רבע שעה הם יוצאים לבית כנסת , הלכתי לחדר לבשתי חולצה שחורה ומכנס חום ונעליים שחורות ,עשיתי קוצים,שמתי את העגיל יהלום הזה , שמתי בושם ויצאתי. אני ,אבא שלי ואבא של הילה הלכנו לבית כנסת.

נקודת מבט של הילה-
שמעתי את ליאור נכנס לבית שלנו,הייתי במקלחת אמא לפתע אמרה לי "יאלה הילה תצאי ותתארגני עוד מעט נכנסת שבת אנחנו צריכים ללכת לבית של ליאור, יצאתי מהמקלחת והלכתי להתלבש,שמתי שמלה שהחלק העליון שלה הוא ורוד והחלק שלמטה שחור,שמתי עקבים בצבע שחור עם נצנצים ,עשיתי פן ,שמתי עגילי פנינה בצבע לבן ,שרשרת חמסה עם יהלום באמצע,שמתי בושם ויצאתי. אני ,אמא ואבא הלכנו לכיוון הבית של ליאור ,הגענו פתחו לנו את הדלת התחבקנו וישר רצתי לנועה ולשחק איתה, אבא של ליאור אמר שעוד רבע שעה הם יוצאים לבית כנסת אז ליאור הלך להתלבש אחרי שהוא יצא , "יוואוו איזה חתיך הוא,פשוט למות"-חשבתי .בנתיים שהם היו בבית כנסת עזרתי לאמא ולסמדר(אמא של ליאור) קצת במטבח והמשכתי לשחק עם נועה.אחרי כמה זמן אבא וקובי)אבא של ליאור) וליאור חזרו מבית הכנסת ,עשינו קידוש ואכלנו לאחר מכן ההורים שלי בשעה 11 וחצי אמרו שהם הולכים לבית,אמרתי להם "אני נשארת פה וליאור ילווה אותי לבית" , הם אמרו "בסדר" והלכו.
ההורים של ליאור הלכו לישון ונועה נשארה ערה איתי ועם ליאור , התחלנו לדבר וליאור רק הצחיק אותי כאבה לי הבטן מרוב צחוק ,לפתע נועה אמרה שהיא עייפה לקחתי אותה לחדר החלפתי לה בגדים,כיסיתי אותה בשמיכה והרדמתי אותה. ברגע שהיא נרדמה ,ירדתי בחזרה ראיתי את ליאור יושב בשולחן והכיסאות שיש לו בחצר יצאתי לחצר ואז לאחר דקה נאור הגיע , הוא הביא לא נשיקה בלחי וחיבוק ולליאור הביא כיף וחיבוק (כמו שהערסים עושים) , התחלנו לדבר והוא אמר לנו שהוא ומעיין נפרדו ,ליאור עשה : "קולולולולו אחי אתה רווק " ,הבאתי לו כאפה בראש "מה אתה מטומטם ? זה חבר שלך וידידה שלך שנפרדו ואתה שמח ? " ,"מי שמח י'מפגרת ? ניסיתי לעודד אותו".
לינוי ועומר באו לבית של ליאור (כמו תמיד אנחנו באים בכל שישי לבית של מישהו ויושבים שם ומדברים) ואז ליאור ועומר הלכו למטבח והביאו אלכוהול ושתייה רגילה בשבילי ושבשביל לינוי. "יואו י'מגעילים כמה אתם מסוגלים לשתות ? " , "הכל בשביל נאור האח היקר שלנו"-עומר אמר. הם התחילו לשתות ונהיו שיכורים , נאור היה שיכור נראלי יותר מכולם ואז הוא הלך לעץ והתחיל לחבק אותו "כמה שאני אוהב אותך ,אתה לא תפגע בי כמו מעיין נכון ? גם כן מעיין נתתי לה את הלב והיא שברה לי אותו , זייין על העולם אני רוצה להיות סטוציונר וככה אף אחת לא תישבור לי את הלב" ,"טוב אתם מוכנים להרגיע אותו ? "אמרתי לליאור ועומר. "תני לו קצת להתפרק אחרי מה שקרה" השיב לי עומר.
"גם כן חברים" חשבתי לעצמי , נאור המשיך לשתות וממש הגזים עד כדי כך שהוא מתנדנד ועמד ליפול ,הוא התחיל לצעוק שהוא רוצה לבית שלו אז ליאור ועומר לקחו אותו לבית ,אני ולינוי הלכנו איתם "ממש יופי ,שני שיכורים מחזירים שיכור גמור לבית שלו" אמרה לינוי.
הכנסנו את ליאור לבית ושמנו אותו במיטה הוא ישר ישן ,לאחר מכן אמרתי ללינוי "תספרי לעומר מה את מרגישה כלפיו זאת ההזדמנות שלך" , "בסדרר קרצייה" אמרה.
לאחר מכן עומר ליווה את לינוי לבית וליאור ליווה אותי לבית , שהגענו לבית שלי נתתי לליאור נשיקה בלחי והלכתי , הוא אמר לי "הא? לא מגיע לי חיבוק של לילה טוב ? " ,"אני חברה שלך שאני אמורה לתת לך חיבוק של לילה טוב? " צחקתי ."בואי לפה ותתני לי חיבוק אם לא אני יבכה" , "תבכה" אמרתי ולבסוף נתתי לו חיבוק ועליתי לבית.

נקודת מבט של לינוי –
עומר ליווה אותי לבית וחשבתי על מה שהילה הציעה לי לעשות ,לבסוף החלטתי שאני יספר לו איך אני מרגישה וזהו , "עומר,אני צריכה לדבר איתך על משהו" , "בטח מאמי דברי" הוא אמר. ישבנו על הספסל ובעצם סיפרתי לו מה אני מרגישה "עומר , אני מצטערת שאני מנחיתה את זה עלייך אבל יש לי רגשות כלפייך ואני לא יודעת אם זה הדדי ,אני מקווה שזה הדדי אבל רציתי שתדע שאני אוהבת אותך כבר הרבה זמן ולא יכולתי יותר להשאיר את זה בטן ", נתתי לו נשיקה על הלחי ורצתי לבית.

נקודת מבט של עומר-
לינוי אמרה שהיא רוצה שנדבר , דיברנו והיא בעצם אמרה לי שהיא אוהבת אותי ,הייתי בהלם ,לא הייתי מוכן לזה משום מקום , אני הכי אוהב אותה בעולם אבל מצד שני בחיים לא חשבתי עליה כחברה או משהו , בחיים לא חשבתי על מישהי בתור חברה שלי. המערכת היחסים הכי ארוכה עם מישהי זה חודש בלחץ ונפרדנו כי אני לא טיפוס של בחורה אחת ,אני אוהב לבלות כל יום עם מישהי אחרת ,ככה אני יודע שאין סיכוי שנהיה חברים. "וואה מאיפה היא הנחיתה לי את זה עכשיו ? " ,חזרתי לבית וכל הדרך אני שקוע במחשבות בעקבות הידיעה שלינוי אוהבת אותי.

-יום ראשון-

נקודת מבט של הילה-
השעון מעורר העיר אותי,"אווף מי היה מאמין שכבר בוקר וצריך להיות בבצפר ? " ,צחצחתי שיניים ,התאפרתי בקטנה ,לבשתי חולצת בצפר בצבע טורקיז ומכנס שחור סנדליים שחורים ,שמתי בושם ,שמתי עגילי פנינה בצבע לבן , וכמו כל בוקר ליאור התקשר אליי ואמר לי שהוא מחכה לי מתחת לבניין. שמתי את האוכל בתיק ולקחתי מפתחות וכסף. הלכנו לבצפר ולפתע איזה אחת שהוא מכיר ראתה אותו וקראה לו הוא הסתכל עליה ואמר לה "מה קורה נוי ? " "זאת סתיו" היא ענתה לו , "חחח מסכנה היא גילתה שהיא הייתה רק סטוץ בשבילו" , היא סיפרה לו שהיא עברה לבצפר שלנו ומסתבר שהיא לומדת איתנו בכיתה.היא לא שמה עליי לקחה לו את היד והתקדמה איתו מהר והוא ממשיך ללכת איתה ובכלל לא שם לב שהייתי מאחורה , "יואוו איזהה חוצפן,ילד דבע" , להגיד שלא כעסתי עליו ? כעסתי עליו !
הגעתי לבצפר לבד ,לינוי ראתה ולא הבינה למה אני לבד אם אני בדר"כ באה עם ליאור,אמרתי לה שאיזה דפוקה אחת פגשה אותנו בדרך לבצפר והתקדמה איתו לפה בטיל."יואוו איזה מפגרת" היא אמרה ,פתאום לינוי משכה אותי והתחילה לרוץ ואני רצה איתה והחבאנו בשירותים בקומה שלנו , האמת ? לא הבנתי מה קרה שאלתי אותה "ממי את מתחבאת י'שרוטה ? " היא הסבירה לי את כל מה שקרה בשישי..חחח מילה שאין סתומה ממנה "מה את אומרת לו שאת אוהבת אותו ובורחת?" צחקתי "את עוד הולכת לשבת לידו בכיתה" ,"לכן רציתי שאת תשבי לידי כי הבנתי שמעיין לא מתכונת לבוא היום" , "טוב חיימשלי " צחקתי.
נכנסנו לכיתה וראיתי את סתיו וליאור מתנשקים עוד שנייה בולעים אחד על השני, ישבתי בכיסא איפה שהשולחן של לינוי ושמתי את התיק על השולחן וישנתי עליו , עד שעומר בא ודיגדג אותי בבטן "י'דפקטטט תן לי לישווון !" , "תישני בבית,פה את צריכה ללמוד" הוא אמר , "תלמד קודם אתה אחר כך אני ילמד" צחקתי. המורה נכנסה והתחילה ללמד אותנו אזרחות, "א'חח כמה היא חופרת על הזכויות ה' ישמור ".

נקודת מבט של עומר-
הגעתי לבצפר וראיתי את הילה יושבת לי במקום , "נו ברור , בטח לינוי אמרה לה לשבת במקומי בגלל מה שקרה בשישי" חשבתי,אבל את האמת ? מאז אותו יום שישי לא הפסקתי לחשוב עליה , בחיים זה לא קרה לי שחשבתי על מישהי בקטע כזה ועוד על אחת הידידות שלי ועוד לינוי ,אני מודה שחשבתי עליה בקטע כזה , ס'עמק הפכתי לקוקסינל ממתי אני חושב על בנות ?! אין מצב שעומר לוי התאהב !!
דגדגתי את הילה בבטן וזאתי במקום שלום רק צועקת עליי וצוחקת על הדרך חחחח מת על הילדה הסתומה הזאת.
המורה לאזרחות הגיעה והתחילה ללמד אותנו הלכתי לישון ,לפתע נאור נכנס המורה הכניסה אותו,הוא ישב לידי ,שנינו ישנו על השולחן עד שהמורה העיפה אותנו ,"מה את רוצה ? אני אשם שאת משעממת אותנו ? " ,יאללה "עופו מהכיתה" אמרה. "בשמחה" , ליאור ראה שאנחנו יוצאים,הוא יצא איתנו ,הלכנו למחששה עישנו וקבענו שהיום הולכים לדופ ולעשות מה שאנחנו רגילים לעשות כמו בכל מועדון.
חזרנו לכיתה בשעה השלישית ,שיעור מתמטיקה. "יש יותר דפוקים מאיתנו שחוזרים למתמטיקה ? " .

נקודת מבט של ליאור-
חזרנו לכיתה ועוד חזרנו לשיעור מתמטיקה, מזל שיש עוד שעתיים ואז הביתה. יום הלימודים נגמר ,התכוונתי ללכת לדבר עם הילה על זה שהיא התעלמה ממני , לא רגיל שהיא לא דיברה איתי בכלל היום. הלכתי לכניסה של הכיתה מחכה עד שהיא תצא ,היא סיימה לאסוף את הדברים שלה בתוך התיק ורצתה לצאת ,לא נתתי לה "אני צריך לדבר איתך" ,"אין לי על מה לדבר איתך,דבר עם סתיו " אמרה."מה הקשר סתיו עכשיו כפרעלייך ? " "אין שום קשר חיימשלי ,עכשיו תן לי ללכת",נתתי לה ללכת והיא הלכה.
סתיו לפתע באה ואמרה שאני יבוא אליה לבית , הגענו לבית שלה והיא משכה אותי למיטה שלה ,התנשקנו בפראות ועשינו את זה.
אחרי כמה זמן יצאתי מהבית שלה והלכתי לכיוון הבית,חשבתי על מה שהילה אמרה לי , עדיין לא הבנתי למה היא התכוונה. התקשרתי אליה,היא לא ענתה לי,שלחתי לה הודעה "מסננת הא? סבבה ".
ראיתי טלויזיה בשעה 8 וחצי התארגנתי למועדון ,שמתי חולצה לבנה וג'ינס כחול ,שמתי בושם,לקחתי מפתחות ,כסף ויצאתי.
הלכתי עם נאור ועומר בדרך למועדון. ישר שנכנסנו הלכנו לבר והשתכרנו שם עד שהיינו עוד שנייה במצב עילפון ,בחיים לא זכרתי את עצמי שיכור עד כדי כך. הכרתי שם איזו אחת התנשקנו ונכנסו לשירותים ועשינו את זה שם.


תגובות (5)

תמשיכיייייייי

23/07/2013 12:28

אני קוראת אותו זה לא מספיק!?? נפגעתי

23/07/2013 12:49

תמשיכיייי ובהתחלה יהיוו פחות תגובות כי רק התחלת לכתוב אותו, בהמ .יהיו לך יותר תגובות וגם יותר צפיות.
תמשיכיי ואת כותבת מדהיםם ♥

23/07/2013 12:52

חחח שני חיימשלי לא התכוונתי לפגוע ♥
פשוט יש רק שלוש או ארבע תגובות וזה אותם אנשים פשוט רציתי שעוד אנשים יקראו את הסיפור הזה…
תודה על התגובות …
אוהבת אותכןן ♥

23/07/2013 13:26

תמשיכייייי, את כותבתתתת מדהיםםם
וזה תמיד ככה שאין הרבה קוראים, עם הזמן יהיה לך מלא קוראים ויש גם כמה אנשים צפו, זהלא חייב להיות רק כאלה שיש להם משתמש באתר
המשיכייייייי בבקשה

23/07/2013 13:42
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך