הילה =]
יום טובוווש יפיים שלי ♥

"את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. " ♥ פרק 20 !

הילה =] 23/09/2013 1351 צפיות 5 תגובות
יום טובוווש יפיים שלי ♥

נקודת מבט של ליאור-
"טוב איך שבאלך ,יאלה עפתי למועדון ביי " , והיא נתנה לי חיבוק ולא עזבה , "מצטערת" אמרה ונכנסה לבית. התחלתי ללכת למועדון ופגשתי שם את עומר,נאור,מעיין ולינוי . אני,עומר ונאור התחלנו לשתות כמו פעם,שאני מסטולים לגמרי,מחוקים לא זוכרים מה עשינו,
עישנתי מלא סיגריות,ממשיך לשתות עד שאני על סף עילפון ,מזל שלינוי ומעיין היו איתנו ככה שהן יכלו לעזור לנו בקטנה במצב שלנו.
יצאתי מהמועדון ונאור ועומר וגם לינוי ומעיין נשארו במועדון , לא יכלתי לנשום במועדון הזה אז יצאתי לנשום אוויר,התחלתי ללכת ברגל ומצאתי את עצמי הולך לבית של הילה,דפקתי על הדלת והילה פתחה לי את הדלת.

נקודת מבט של הילה-
ליאור ליווה אותי לבית,נתתי לו חיבוק ולא רציתי לעזוב,רציתי רק להישאר מחובקת,ואז התנתקתי מהחיבוק ונכנסתי לבית, חשבתי על ליאור, למה התאהבתי בו בכלל ? אווף ,דווקא בו הייתי צריכה להתאהב ? ,נכנסתי להתקלח ואחרי חצי שעה יצאתי,שמתי פיג'מה של מיקי מאוס ,הלכתי למטבח הכנתי טוסט ,והכנתי נס ,ישבתי בסלון והתחלתי לאכול ראיתי תוך כדי טלויזיה, שסיימתי לאכול לקחתי את האייפון ושמתי שירים שקטים ,וכל שיר היה על פרידה ,ורציתי רק לבכות ,אשכרה מי שאמר את המשפט , "כשאתה מאושר אתה נהנה עם המוזיקה , כשאתה עצוב אתה מבין את המילים ..״ צדק ,בסוף בכיתי, בסביבות 2 בלילה שמעתי דפיקה על הדלת , ניגבתי את הדמעות מהר ופתחתי את הדלת,ראיתי שזה ליאור והוא מסטול מת , "רציתי להגיד לך משהו " אמר , "תגיד " ,"אני אוהב אותך " ובא לנשק אותי ,התרחקתי ממנו , "ישלך חברה,ולמה נראלך שאתה הולך לנשק אותי שאתה שיכור ? " ,"אני לא שיכור ,מי שיכור ? " , "אתה " , "אני לא" והוא כמעט נפל על הרצפה , לקחתי אותו לספה, והבאתי לו מים ,הוא שתה אותם , " נו יותר טוב ? " , "לא ,באלי להקיא" , "רואים " והוא הלך לשירותים להקיא , אחרי שהוא כבר סיים להקיא לקחתי אותו לספה והושבתי אותו, "אתה מרגיש יותר טוב ?" , "כן " והוא נרדם על הספה ,הבאתי לו שמיכה מהחדר שלי וכיסיתי אותו ,הבאתי לי גם שמיכה ונרדמתי בספה השנייה .

נקודת מבט של ליאור-
קמתי מהצלצול של הפלאפון ,יווואו איזה כאב ראש,סיננתי את מי שהתקשר ואפילו לא ראיתי מי התקשר , ראיתי את הילה גם מתעוררת בגלל הצלצול של הפלא, "יואו כואב לי הראש " , "נו בטח ,אבל אתה מרגיש יותר טוב מאתמול ? " ,"כן ,רגע את טיפלת בי כל הלילה אתמול ? " , "כן " , "וואי תודה " , "על מה ?הייתי עוזרת לכל אחד שאני מכירה אם הוא היה במצב שלך " צחקה, "וואלה ? אז אני כל פעם יחזור אלייך שיכור אני יקבל טיפול כזה ? " צחקתי , "לא מצחיק ליאור , היית מסטול מת אתמול תגיד אתה זוכר בכלל מה עשית או מה אמרת אתמול ? " ,"לא,מה עשיתי או אמרתי ? " , "לא משנה " ,"טוב" ,יואו כאב לי הראש לא מהעולם הזה , "תגידי ישלך כדור נגד כאבי ראש ? " , "כן דקה אני יביא לך " , אחרי חמש דקות היא הביאה לי ,בלעתי אותו ,ואז אמא שלי התקשרה , "ליאוור ,איפה אתה ? שנים אני מנסה להשיג אותך ,איפה נעלמת לי ? " , "מה את דואגת ? מה אני ילד קטן ? " , "קטן לא ,אבל ילד שלי בנתיים כן " , "טוב מה את רוצה ? " , "איפה אתה נמצא ?כל הלילה לא ישנתי בגללך מרוב שהייתי מודאגת " , "אל תדאגי יותר מדי,אני בסדר " , "טוב שאתה חוזר ישלנו דיבור אדון " , "בסדר " , וניתקתי את השיחה, "אמא שלך ? " שאלה הילה , "כן " , "לא אמרת לה שאתה באשדוד ? " ,"לא ממש " , "יואו ליאור תהיה בריא " , "אני בריא כמו שור " , "מה שתגיד " , "את תגידי לי מה עשיתי או אמרתי לך אתמול ? " , "לא " , "תגידי כבר " , "לא אומרת חיימוש " , "לא צריך " ויצאתי מהבית שלה עצבני .

נקודת מבט של הילה-
הוא לא זכר בכלל כלום מאתמול בלילה,הוא רצה שאני יספר לו אך לא רציתי לספר לו,רציתי להדחיק את הרגשות שלי כלפיו,לא לחשוב בכלל על הנשיקה שהוא רצה לנשק אותי ,לא רציתי לזכור או להזכיר לו משהו מהדבר הזה,בגלל שלא רציתי לספר לו הוא פשוט יצא מהבית עצבני, מעיין התקשרה אליי , "היום את באה אליי לישון כן ? " , "כן חיימשלי " , "סבבה , תבואי ב5 וחצי נלך לקניון ואז נראה סרט וכאלה ", "סבבה" , ראיתי שהשעה 2 וחצי בצהריים , עוד שלוש שעות אנחנו ניפגשות ,לקחתי תיק שמתי שם גופייה צהובה ומכנס קצר בצבע אפור,נכנסתי להתקלח,יצאתי שמתי מחוך לבן ומכנס שחור ונעלי עקב בצבע שחור עם נצנצים ,עשיתי מחליק,שמתי עגילים,שרשרת,צמיד,שמתי בושם לקחתי את התיק ,שמתי בו ארנק,מפתחות ופלא בסביבות השעה רבע לשבע יצאתי לכיון של הבית של מעיין.
הגעתי לבית של מעיין,דפקתי על הדלת והיא פתחה לי הדלת,"מה קורה יפשליי ? " , "הכל טוב מה איתך ? ", "סבבי " , "איפה לינוי הסטלנית הזאת ? היא לא באה ? "שאלתי, "בטח שהיא באה אבל את מכירה אותה היא בטטה הילדה הזאת,עד שהיא באה חלפו להם עשרים שנה " , "נכון " צחקתי,בנתיים אני ומעיין הלכו לחדר שלה, ודיברנו אחרי חצי שעה לינוי הגיעה לבית של מעיין, "איפה אתת ? " , "פה " , "עכשיו ,שנים אנחנו מחכות לך שתבואי " , "אני לא אשמה שנרדמתי " , "כל היום את חורפת יושנת כמו דוב את " , "תרדמת חורף הילדה הזאת " , "טוב שתקוו כבר מכוערות מה בתיכנון ? " שאלתי, "ללכת לקניון,לקנות מלא לקים,בשמיים,לשבת בבית קפה ואז סרט אצל מעייני " , "סבבה" אמרה מעיין .
הלכנו לקניון,נכנסנו לכל מיני חנויות בגדים,קנינו בגדים ,יצאתי עם שלוש שקיות רק של בגדים,לאחר מכן הלכנו לקנות לקים , קניתי שני לקים בצבע סגלגל ואדום,לאחר מכן הלכנו לראות איזה בשמים חדשים יצאו,קניתי בושם אחד ,ואחרי כל היום הזה בסביבות 10 וחצי הלכנו לבית קפה לאכול , "יוואו אני רעבה " אמרה לינוי , "את רעבה כל כך שאת מסוגלת לטרוף איזה הר עכשיו " אמרתי, "סתמו רגע, איזה כיף שליאור הגיע אתמול ? וואי כמה צחוקים נשבעת לכן מתתי " אמרה מעיין , " כן הא ?" אמרתי וניסיתי להעביר לנושא אחר , "רגע, אבל הקטע שבאמצע הא עף מהמועדון והוא לא חזר " אמרה, "כי הוא היה אצלי "אמרתי , "מה אצלך ? " התערבה לפתע לינוי , "אצלי ,הוא דפק על הדלת והוא היה שיכור מהתחת", "ומה עשית ? " ,"הכנסתי אותו מה נראלך שעשיתי ? שהשארתי אותו בחוץ ? " ,"אולי יש מצב ? " ,"אז לא,טיפלתי בו אבל הוא באמצע שום מקום החליט שהוא רוצה לנשק אותי " , "והתנשקתם ?!" לינוי ומעיין שאלו ביחד, "לאאא ! למה נראלכן שאני יתנשק איתו שהוא מסטול ? מילא שהוא מפוקס, אבל שהוא שיכור ? בכלל לא! ", "איאיאי הילה , הלוואי שתביני כבר שליאור אוהב אותך,בדיוק כמו שאת אוהבת אותו " .
"הוא לא אוהב אותי,ואם כן אני לא אוהבת אותו כבר ! " תפנימו , "מה שתגידי" אמרה לינוי , ואז אחרי זה,הלכנו לבית של מעיין ,בדרך לבית של מעיין , התחלתי לחשוב על היחס שאני נותנת לליאור,אני חייבת לשנות אותו, אני אוהבת אותו בתור ידיד מאה אחוז הוא תמיד היה שם לצידי ,תמיד גונן עליי,התערב כשצריך וגם כשלא , "הילה את חיה ? " שמעתי פתאום את מעיין אומרת.
הגענו לבית שלה ,נכנסנו לבית,החלפנו לפיג'מות , מרחנו לקים,הכנו פופקורן וראינו סרט,בסביבות השעה 4 לפנות בוקר הלכנו לישון.


תגובות (5)

תמשיכייי

23/09/2013 06:36

צמעלףףףףףףף, חיכיתי לפרקקקק הזה שהוא יגיד לה שהוא אוהב אותה
אבל הוא לא !!
טוב נו אני מחכה להמשך חחחחח

23/09/2013 07:17

מושלם I love your story

23/09/2013 08:24

תמשיכי :)

23/09/2013 14:12

-חדשה!- תמשיכיייי

30/09/2013 07:40
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך