הילה =]
חג שמחחחחח !!! אוהבת מלא ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 39!

הילה =] 14/09/2015 1060 צפיות 2 תגובות
חג שמחחחחח !!! אוהבת מלא ♥

נקודת מבט של עומר-
העלנו את ליאור לתוך האוטו ואני ונאור נסענו עם ליאור לבית חולים , מזל שהיה מאוחר בלילה והכביש היה ריק כי נסעתי כל כך מהר שהגענו לבית חולים תוך שעה אפילו פחות.
ישר שהגענו רצו שליאור ימלא טפסים "קחו אותו קודם וטפלו בו אחר כך טפסים" התחלתי לצעוק , "אני צריכה שתמלא את הטפסים קודם" אמרה המזכירה, "לא מעניין אותי טפסים,טפלו קודם בחבר שלי" צעקתי והעפתי את הטפסים באוויר, ישר הגיע הרופא ושאל מה קרה והוא לקח את ליאור לחדר שיטפלו בו שם "עכשיו תמלא את הטפסים" אמרה המזכירה שוב והביאה לי טפסים חדשים , ישבתי על הכיסא ליד נאור והתחלתי למלא , "כתוב פה לרשום את המספר של ההורים" אמרתי לנאור , "הוא לא רוצה שההורים שלו ידעו,תרשום את המספר שלי או את שלך" אמר , רשמתי את המספר שלי והחזרתי למזכירה את הטפסים חתומים ומלאים.
אחרי כמה שעות שישבנו והשתגענו מרוב דאגה לליאור הרופא יצא מהחדר טיפולים ואמר לנו " חבר שלכם יצטרך להישאר פה היום ואולי גם מחר,תקראו להורים שלו שיבואו" , "בסדר,נדאג להגיד להם, אנחנו יכולים להיכנס?" שאל נאור ,"כן,אבל הוא קצת תשוש" אמר ונכנסנו לחדר, "מה קורה גבר?" שאלתי שראיתי אותו פותח עיניים , "בסדר,לא אמרתם לאף אחד שאני פה נכון?" שאל , "לא,אבל הרופא אמר שאתה תצטרך להישאר פה היום ומחר ושנקרא להורים שלך" הסברתי, "תגידו לו שההורים שלי בחו"ל " אמר והוסיף "אם ההורים שלי שואלים אותכם איפה אני תמציאו להם משהו", "סבבה, אני הולך לקנות לשתות אתם רוצים משהו?" שאל נאור אותי ואת ליאור , "תקנה לי קולה" אמרתי "ולי תקנה פיוזטיי" אמר ליאור , ונאור יצא מהחדר לקנות לנו שתייה.
נשארנו רק אני וליאור בחדר "מצטער על כל הבלאגן" אמר ליאור , "איזה בלאגן?עזוב שטויות ותאמין לי אני מבין אותך" אמרתי ,"הוא סתם רוצה לעצבן אותי" אמר ליאור , "אני יודע, אתה סתם נותן לו יחס, אל תתייחס אליו בכלל וזהו" אמרתי ,"אני לא יכול לראות את הפרצוף שלו אתה מאמין לי?" שאל ,"מאמין ויודע,האמת הוא גם מעלה לי את הסעיף לפעמים" אמרתי, "רואה שאני צודק?" שאל ,"צודק צודק " אמרתי ואז נאור נכנס עם השתייה שלנו , "איך אתה מרגיש?" שאל נאור, "אני ישרוד" אמר ליאור וצחק ,"נשבע לך שאני לא יודע מה יהיה איתך ועם אסף בסוף" אמר נאור , "אני לא אומר לכם לבחור עם מי להיות אבל אישית כדי שאני לא יריב איתו פשוט שאחד מאיתנו לא יהיה שם, זאת אומרת אם נגיד קבענו לפורום אז הוא לא שם ואם קבעתם איתו אז אני לא יגיע לשם" אמר ליאור, "אבל מה הקשר?כולנו חברים נכון שאתם לא מסתדרים אבל כולם חברים שלך וכולם חברים שלו למרות שביני לבינך ולעומר זה אהבה אחרת" אמר נאור, "בסדר שטויות תאמין לי שאני לא יכעס אם אתה ועומר תקבעו ללכת לפורום וכאלה" אמר ליאור ,"טוב מספיק לדבר עליו אין לי כוח לשמוע עליו יותר" הוסיף ליאור ,"טוב יאלה אני הולך לישון בחוץ אם אתה צריך משהו תגיד לי" אמרתי , "לכו תישנו בבית אני יסתדר, ישלי פה אחיות מקסימום" אמר ליאור וקרץ , "בטוח?" שאל נאור , "כן כן לכו" אמר ליאור , "יאלה ביי גבר" אמרתי ואני ונאור יצאנו מבית החולים ונסענו לבית של נאור ואחר כך נסעתי לבית שלי.

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של הילה-
קמתי בבוקר ,הלכתי למקלחת וצחצחתי שיניים, שטפתי פנים , נכנסתי שוב לחדר ולקחתי מהארון שלי חולצת בצפר אדומה וג'ינס בהיר ,שמתי שירים במחשב והתחלתי להתלבש אחרי שסיימתי להתארגן, שמתי כפכפים שחורים ,עשיתי מחליק והתאפרתי בקטנה ,שמתי אייליניר ואודם בצבע ורוד חלש ,שמתי קצת סומק ועשיתי קוקו גבוה , ראיתי שהשעה שמונה, תמיד ליאור מתקשר אליי בעשרה לשמונה כדי שנלך ביחד לבצפר אז התקשרתי אליו וישר העבירו אותי לתא קולי, ניסיתי שוב אחרי חמש דקות ועדיין היה תא קולי ,לקחתי את התיק ואת האייפון ויצאתי מהבית והתחלתי ללכת לבצפר.
הגעתי לבצפר והלכתי לשבת בספסלים אחרי חמש דקות גם לינוי ומעיין הגיעו וישבו לידי, התחלנו לדבר ולרכל קצת , אחרי כמה דקות היה צלצול ונכנסו לכיתה.
עברה שעה ועברו גם שעתיים וליאור עומר וגם נאור לא הגיעו לבצפר, שלחתי לליאור הודעה בוואטסאפ, "היי" , הוא כתב לי בחזרה "מה קורה חיים שלי?" , "סבבה,מה איתך?" כתבתי, "סבבה" כתב , "אווף איתך למה לא באת?משעמם לי בלעדייך" כתבתי ובדיוק המורה לאנגלית נכנסה והתחילה ללמד אותנו והודיעה שהמתכונת שהייתה צריכה להיות ביום חמישי נדחתה ליום ראשון, ככה עברו להן עוד כמה שיעורים של לימודים והיה צלצול ללכת הביתה, הכנסתי את המחברת אנגלית לתיק וגם את החוברת והספר באנגלית והכנסתי גם את הקלמר לתיק ויצאתי מהכיתה ,נכנסתי לוואטסאפ לראות אם שלחו לי הודעות ,נכנסתי לכל ההודעות ונכנסתי לשיחה עם ליאור וראיתי שהוא ראה את ההודעה אבל הוא לא כתב לי בחזרה ,שלחתי לו בחזרה "??" ויצאתי מהוואטסאפ והלכתי לבית.

נקודת מבט של ליאור-
התעוררתי מהשעון מעורר של האייפון וראיתי שהשעה הייתה עשר , האחות נכנסה לראות מה איתי ,"בוקר טוב,איך אתה מרגיש?" שאלה האחות ,"וואלה הכל טוב" עניתי, "יופי,הבאתי לך ארוחת בוקר" אמרה והניחה על השולחן את המגש עם הארוחת בוקר, "תודה" אמרתי ,"אם אתה צריך משהו פשוט תקרא לי ואני יגיע" אמרה ,"סבבה" אמרתי והיא יצאה מהחדר.
קמתי לאט מהמיטה וכאב לי בגב קצת , הלכתי לשירותים ואז צחצחתי שיניים , הרמתי את החולצה וראיתי שיש לי תחבושת גדולה על הגב ,חזרתי לחדר ולקחתי משם כסף והלכתי לקפיטריה של בית החולים וקניתי לי שם כריך עם חביתה ,הילה שלחה לי הודעה בוואטסאפ ודיברנו קצת ואז שהיא שלחה לי הודעה למה לא באתי לבצפר ,לא רציתי להגיד לה על מה שקרה לי אז פשוט לא עניתי לה.
קניתי גם בקבוק קולה , חזרתי לחדר ואכלתי את הכריך שקניתי ושסיימתי לאכול ולשתות ,הייתי קצת בפייסבוק ואחרי כמה זמן שמתי את האייפון על שולחן וחזרתי לישון.
התעוררתי מהאייפון שצלצל ראיתי שזה עומר שמתקשר אליי,עניתי לו, "מה קורה אחי?" שאל ,"סבבה מה הולך איתך?" שאלתי ,"סבבה, תגיד אני בא אלייך אתה צריך שאני יביא לך משהו?" שאל , "לא נראלי אבל תודה" אמרתי ,"בכיף אחי,עוד שעה אני אצלך" אמר, ראיתי שהשעה שלוש בצהריים , רפי שלח לי הודעה "האימון של היום מבוטל,שכחתי שיש לי ולאשתי יום נישואים,מצטער" , "בקטנה, שיהיה מזל טוב" שלחתי לו בחזרה, אחרי כמה דקות הילה התקשרה אליי , לא ידעתי אם לענות לה או לא בסוף החלטתי לענות , "יפה שלי" אמרתי ,"חתיכוס שליי" אמרה , "מה הולך?" שאלתי ,"נחמד,היית חסר לי היום" אמרה ,"וואלה?עד כדי כך?" שאלתי ,"כן,למה לא באת? "שאלה ,"הא,סתם לא היה לי חשק" שיקרתי, "אז היית אומר לי גם והייתי באה אלייך" אמרה ,"למה נראה לך שלא תלכי לבצפר גברת הילה?" אמרתי ,"כי לא התחשק לי גם אדון ליאור" אמרה ,"מצחיקה" אמרתי, "טובטוב מה שתגיד" אמרה , ואז האחות נכנסה ואמרה שהרופא מגיע עכשיו כדי לבדוק אותי ואם הכל בסדר אני חוזר היום הביתה, "טוב מאמא אני ידבר איתך בערב" אמרתי , "טוב" אמרה, "אוהב אותך" אמרתי ,"גם אני" אמרה וניתקנו.
הרופא בא ובדק אותי "כואב לך?" שאל שהוא לחץ קצת על הגב , "כן" אמרתי , "ופה כואב?" שאל שהוא נגע בצידי הגב , "ממש בקטנה" אמרתי ,הוא עשה עוד כמה בדיקות "טוב מבחינתי אתה משוחרר אבל אתה חייב לנוח בבית במשך שלוש ימים ולא לעשות כלום זאת אומרת לא להרים כלום,לא לעשות פעילות ספורטיבית כלשהי, הדברים היחידים שמותר לך לעשות זה לאכול,לשתות,להתקלח ולהשתין , יש מבין?" שאל הרופא ,"כן" אמרתי , "אתה צריך לקחת את הכדורים האלה במשך שבועיים כל בוקר,צהריים וערב ורק ככה הכאב יעבור לך" אמר, "סבבה,אבל תגיד אחרי שלוש ימים אני יכול להתאמן וכאלה נכון? "שאלתי ,"כן אבל לא לגרום לגב להתאמץ,תתאמן בקטנה וככל שיעברו הימים תגביר את הקצב ותתאמן כמו שהיית מתאמן כל הזמן" אמר ,"סבבה" אמרתי ,"ולפני המקלחת אתה מוריד את התחבושות וישר אחרי המקלחת אתה שם תחבושות חדשות" אמר, "סבבה" אמרתי ,אחרי עשר דקות עומר הגיע "מה אחי?לאיפה אתה הולך?" שאל שראה אותי לובש את הג'ינס שלי ,"הביתה" אמרתי ,"על דעת עצמך כפרה ?" שאל , "לא,הרופא בדק אותי עכשיו הוא אמר שאני משוחרר" אמרתי ,"סבבה,אני ילך לחתום על הטפסים" אמר והלך.
בזמן שהוא הלך, המשכתי להתלבש וסידרתי את התיק בחזרה , "יאלה היינו פה?" שאלתי את עומר שהוא חזר, "היינו" אמר ויצאנו מהבית חולים לכיון האוטו של עומר.
עומר הסיע אותי לבית ועזר לי עד הדלת כניסה ודפקתי על הדלת "רגע" שמעתי את שיר אומרת וכעבור כמה שניות היא פתחה את הדלת "את עוד פה?" שאלתי אותה , "מסתבר" ענתה ,"יאלה ביי אחי,תודה על הכול" אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק גברי ,הוא הלך בחזרה לאוטו שלו ואני נכנסתי לבית שלי, "ילד יפה שלי,איפה היית?" שאלה אמא כשראתה אותי ,"אצל עומר,אמרתי לך שאני לא יושן פה" אמרתי ,"תפסיק כבר עם השטויות שלך" אמרה אמא , "איפה אבא?" שאלתי ,"בדרך הביתה" אמרה נועה, "חיים שלי קטנה" אמרתי וחיבקתי אותה ,"ליאוררר" אמרה בהתלהבות.
הלכתי לסלון וראיתי טלוויזיה ,נועה באה לשבת לידי "אתה יודע ששיר ישנה איתי אתמול?" אמרה, "היא לא הייתה אמורה לישון אצלי בחדר? "שאלתי ,"כן אבל היא לא רצתה לקחת לך את המיטה וישנה איתי ביחד במיטה שלי" אמרה , "וואלה?" שאלתי והסתכלתי על שיר, "כן" אמרה אמא , "טוב אני עולה להתקלח" אמרתי ועליתי לחדר שלי ,הוצאתי מהארון שלי חולצה לבנה של אדידס ומכנס כחול של נייק ונכנסתי למקלחת ,ווידאתי שנעלתי את הדלת ,הורדתי את הבגדים והורדתי את התחבושות שבגב ונכנסתי להתקלח , ניגבתי טוב את עצמי ושמתי תחבושות חדשות ,לבשתי את החולצה הלבנה והמכנס הכחול ויצאתי מהמקלחת , נכנסתי לחדר וראיתי מישהו שוכב על המיטה שלי ורואה טלוויזיה ,התקרבתי למיטה "חיים שלי" אמרתי כשראיתי את הילה , "חיימוש" אמרה וקמה מהמיטה , חיבקתי אותה , "התגעגעתי אלייך" אמרה , "גם אני" אמרתי והתנשקנו הרבה זמן , "דיי אני צריכה אוויר" אמרה והתנתקה ,"בואי לפה" אמרה ומשכתי אותה אליי, "אמרתי לך שאת צריכה להתרגל" עניתי והמשכתי לנשק אותה , "ליאור והילה בואו לאכול" אמרה אמא , יצאנו מהחדר וירדנו לפינת אוכל , הילה הלכה לעזור לאמא שלי ולשיר ואני ישבתי בנתיים על הכיסא , אמא הביאה את הסיר עם הספגטי והשניצלים , כולם באו וישבו בשולחן,הילה באה וישבה לידי ,בנתיים שאמא מזגה לכולם אוכל ליטפתי להילה את הרגל "להביא לך עוד הילה ?" שאלה אמא והראתה להילה את האוכל ,"זה יותר מידי אפילו" אמרה הילה , "אני לא מורידה לך את זה,גם ככה זה קצת" אמרה אמא והביאה להילה את הצלחת עם האוכל , אחרי שאמא הביאה לכולם את האוכל , "ליאור,איפה נעלמת אתמול?" שאל אבא ,"הא סתם הלכתי ללירן" אמרתי ,"אתה לא מבין כמה אמא דאגה שלא התקשרת אליה,כל הלילה היא מעירה אותי ואני אומר לה שהוא בסדר ולא קרה לו כלום" אמר אבא.
אם הם רק היו יודעים מה עבר עליי אתמול בלילה הם היו הורגים אותי אל זה שלא סיפרתי להם שהייתי בבית חולים חשבתי לעצמי, והוא דיבר עם הילה , "מה עם החבר שלך שיר?" שאלה אמא ,"הוא צריך לבוא לפה מחר אנחנו רוצים לספר לכם משהו" אמרה וחייכה שיר והם עוד המשיכו לדבר עם שיר ,ראיתי שהילה לא אוכלת "מה קרה?" שאלתי אותה ,"סתם אין לי חשק לאכול" אמרה ,"גם לי לא,אבל תאכלי קצת" אמרתי ,"לא באלי" אמרה , "תאכלי קצת בשבילי" אמרתי ,והיא אכלה .
אחרי שסיימנו לאכול ,פיניתי את הצלחת ועליתי עם הילה לחדר , "מה קרה שלא רצית לאכול?" שאלתי ,"אכלתי בבית" אמרה , "שקרנית,מה קרה?" שאלתי ,"לירן אמר לי שאתה ואסף הלכתם מכות" אמרה , "נו ו..?" שאלתי מפחד שהיא יודעת שהייתי בבית חולים, "שזה היה רציני והגעתם למצב ממש מסוכן וזהו" אמרה ,"הא עזבי את זה" אמרתי ומשכתי אותה אליי וחיבקתי אותה , "אולי תפסיק לריב איתו?"אמרה ,"ולמה נראה לך שזה יקרה ?" שאלתי ,"בשבילי תפסיק לריב איתו" אמרה והסתכלה עליי, "את יודעת שזה לא יקרה" אמרתי, "נודניק" אמרה ,"טוב" אמרתי ויצאתי למרפסת ועישנתי סיגריה ונשענתי על המעקה עם הידיים (עם הגב לכיוון הילה) ואז הילה נכנסה וחיבקה אותי מאחורי הגב , אבל למרות שהיא חיבקה אותי בעדינות כל כך כאב לי שרציתי להעיף אותה ממני אבל העדפתי לסבול ולסתום העיקר שלא תגלה כלום, עישנתי לצד שהעשן לא יגיע אליה , "תסתובב אלי מעצבן" אמרה , הסתובבתי ,חיבקתי אותה ונישקתי אותה בראש , כיביתי את הסיגריה "שנייה אני בא" אמרתי והלכתי למטבח ,מזגתי מים לכוס והוצאתי כדור אחד מהקופסת כדורים שהרופא נתן לי ,"מה זה הכדורים האלה?" שאלה שיר, "לא אמור לעניין אותך" אמרתי ובלעתי את הכדור עם המים שמזגתי,"זה מה שאני חושבת שזה ?" שאלה, "תחשבי מה שאת רוצה אני לא אומר לך" אמרתי, "כדי שתתחיל לדבר" אמרה שיר, "לא עובד עליי האיומים שלך" אמרתי והתקדמתי לסלון, "ליאוריי אני ואבא יוצאים,נועה יושנת תשמור עליה,ולילה טוב" אמרה אמא ,"סבבה מאמא,ביי תהנו" אמרתי וסגרתי את הדלת שהם יצאו, "יש לך מזל שאני צריכה ללכת בסוף אני יגלה מה זה" אמרה שיר, "בהצלחה כפרה" אמרתי ונעלתי את הדלת ששיר יצאה.
"על מה היא דיברה?" שאלה הילה כשיצאה מהחדר של נועה , מה באו כולם עליי היום? חשבתי לעצמי, "כלום ילדה אהבלה,מה את מקשיבה לה?" שאלתי ונכנסתי לחדר, הדלקתי את המזגן ,ושכבתי על המיטה וראיתי טלוויזיה ,והילה באה ושכבה לידי ,"אווף תתייחס אליי" אמרה , "רגע מאמא אני חייב לראות את המשחק הזה" אמרתי ,"אז בשביל זה באתי?לראות אותך רואה משחק?" שאלה , "הינה כיביתי" אמרתי וכיביתי את הטלוויזיה "את יותר חשובה" אמרתי ,"יופי" אמרה ונישקה אותי ,"חכי" אמרתי וכיסיתי את שנינו , "אוי שכחתי לצחצח שיניים" אמרה וקמה לצחצח שיניים , "יופי תתלונני ותברחי" אמרתי ,היא הסתובבה והוציאה לי לשון, אחרי כמה דקות היא חזרה ,"קח אותי" אמרה בכניסת החדר ,"תתקדמי קצת" אמרתי ,והיא התקדמה ,"עוד מאמא" אמרתי והיא התקרבה למיטה , בשנייה שהיא התקרבה משכתי אותה והיא נפלה עליי ,והרגשתי כאב כל כך חזק שרציתי לצעוק אבל התאפקתי, "אתה בסדר?" שאלה , "כן" אמרתי , היא נכנסה למיטה וחיבקה אותי ,המשכתי לנשק אותה והיא פתאום נגעה לי בגב ,"מה זה,מה יש לך פה?" שאלה , "כלום" אמרתי , "יש לך פה משהו,הרגשתי" אמרה ,"אין לי כלום " אמרתי , "זוז נו" אמרה והרימה לי את החולצה שלא הספקתי לתפוס את החולצה, "אמאל'ה מה קרה לך?" שאלה שראתה את התחבושות , "כלום נו" אמרתי, "תפסיק לשקר לי" אמרה והתחילה לבכות , "כלום אמרתי לך" עניתי, "זה לא נראה כמו כלום" אמרה ,"תפסיקי לבכות" אמרתי אבל היא לא הקשיבה לי והמשיכה לבכות והמשיכה לשאול מה קרה לי , "תפסיקי כבר להשתגע" אמרתי וחיבקתי אותה ,היא דחפה אותי ממנה "תספר לי" צעקה , "כלום לא קרה לי את לא מבינה?" אמרתי באדישות, "זה לא נראה כמו כלום" אמרה ,והתקרבתי אליה קצת אבל היא רק התרחקה ממני והתקרבה לדלת של החדר "תספר לי ותפסיק לשקר לי" אמרה בוכה ,"אני לא משקר לך,לא קרה לי כלום תאמיני לי" אמרתי , "אז מאיפה הגיעו התחבושות האלה?מהשמיים?" שאלה בציניות, "את רוצה להאמין תאמיני,אין לי כוח" אמרתי ויצאתי למרפסת , "שקרן" אמרה , "תודה" אמרתי שהסתכלתי עליה וחשבתי לעצמי אם היא ככה דואגת לי שאני עוד לא בצבא מה יהיה שאני יתחיל את הסדיר שלי בתור גולני?, "תסתכלי עליי" אמרתי לה ותפסתי לה את הסנטר והוספתי "אני מבטיח לך שזה כלום,זה יעבור לי יותר מהר ממה שאת חושבת" , "אתה לא רוצה להגיד לי מה קרה לפחות תגיד לי מי עשה את זה" אמרה, "זה לא משנה,תסמכי עליי שזה כלום ואף אחד לא אשם" אמרתי ,"למה אתה משקר לי אבל?" אמרה , "מילה שלי שאני לא משקר" אמרתי ,משכתי אותה אליי וחיבקתי אותה חזק , "נרגעת?" שאלתי אחרי שחיבקתי אותה חמש דקות , "כן" אמרה והתנתקה מהחיבוק שלי , "את רוצה לישון?" שאלתי , "כן" אמרה ,היא נכנסה למיטה ואני ישבתי לידה במיטה "אתה לא בא?" שאלה ,"לא,אני לא עייף בנתיים" אמרתי וליטפתי לה את הלחי , "לילה טוב יפה שלי" אמרתי שראיתי אותה יושנת, נישקתי אותה בלחי וירדתי למטבח, פתחתי את המקרר והוצאתי מים ומזגתי לכוס ,באתי לשתות אבל מישהו דפק על הדלת "רגע,אני בא" אמרתי ופתחתי את הדלת וראיתי את שיר ,היא נכנסה לבית וישבה על הכיסא שבמטבח "ליאור,אני רוצה לדבר איתך" אמרה , "מאוחר מידי" אמרתי והתקדמתי ,היא תפסה אותי ביד "אתה תקשיב למה שיש לי להגיד ואחר כך תלך" אמרה , "אין לי מה להקשיב לך" אמרתי, "בטוח?גם בקשר לזה שהיית בבית חולים?" שאלה ,"מה הקשר לבית חולים?" שאלתי , "שאני יודעת שהיית יומיים שלמים בבית חולים ולא אמרת לאבא ואמא או לי" אמרה ,"דבר ראשון אני לא חייב לך כלום אז את עוד רוצה שאני יספר לך?, דבר שני לא הייתי בשום בית חולים" אמרתי , "אתה משקר אחי הקטן, אני יודעת על כל מה שקרה בלילה" אמרה, "יופי תספרי את זה לאבא ואמא אני מרשה לך" אמרתי , "טוב אז אם אני יספר גם להילה זה גם בסדר לא?" שאלה ,"ס'עמקק מה את רוצה מהחיים שלי?" שאלתי בצעקה ,"שתפסיק להיות עקשן ותקשיב לי פעם אחת בחיים האלה " אמרה ,"אמרתי לך שאין לי מה להקשיב לך נכון?" אמרתי ויצאתי לגינה כדי לעשן , אחרי דקה גם שיר יצאה והוציאה מהכיס האחורי של המכנס שלה קופסת סיגריות והדליקה סיגריה אחת ,"ממתי את מעשנת?" שאלתי ,"מלפני שנה" אמרה, "וואלה?רואים שלא דיברנו הרבה זמן" אמרתי ,"כן,תגיד על מה אתה בדיוק כועס עליי לא הבנתי" אמרה ,"אני לא נכנס איתך לזה עכשיו" אמרתי , "אתה לא נכנס אתה רק אומר לי" אמרה , "אני אומר לך ואת עוזבת אותי" אמרתי , "מקובל עליי" אמרה , "ס'עממק איתך,קיצר זוכרת שעברת לגור בחו"ל ורציתי שתישארי אבל קיצר מפה לשם התחלתי פחות ופחות להתקשר אלייך או שאם היית מתקשרת הייתי מנתק לך בפנים,זאת הייתה התקופה הכי מסריחה בחיים שלי,שהרגשתי שכולם נגדי אפילו אמא הייתה נגדי וזאת שהכי רציתי שתהיה לצידי לא הייתה,אפילו לא היה לך אכפת ממני,ואל תגידי לי שהיה לך אכפת,כי אם כן היית באה לבקר יותר" אמרתי , "לא ידעתי שהרגשת ככה,אני מצטערת" אמרה , "אין לך על מה להצטער את יודעת למה?" שאלתי ,"למה?" ענתה ,"כי גיליתי את הפרצוף האמיתי שלך,זאת שהיא אחותי,זאת שזורם לה דם זהה לדם שלי" אמרתי והוספתי ,"אני מתבייש שאת אחותי הגדולה,אחות גדולה לא מתנהגת ככה" .
"ליאור,אני ממש מצטערת אני יודעת שאתה כועס עליי עד עכשיו ,אבל אתה לא יודע את הצד שלי בסיפור הזה,תאמין לי שלא רציתי לעזוב " אמרה , "ספרי סיפורים לסבתא כפרה עלייך,זה כבר לא מעניין אותי" אמרתי , "אני יודעת שזה לא מעניין אותך אבל חשוב לי שתקשיב" אמרה ,"נו דברי" אמרתי מזרז אותה , "האמת?זוכר את עמיחי שהיה חבר שלי בזמן הצבא?" שאלה ,"כן נו?מה הקשר אליו?" אמרתי , "בקיצור הייתי בהריון ממנו,וברגע שהודעתי לו על זה הוא פשוט ברח לחו"ל וניתק איתי כל קשר,אבל הייתה לי ולו חברה משותפת שדרכה הייתי יודעת איפה הוא היה,בקיצור הוא היה אצל סבתא שלו בלונדון,ובשנייה שראיתי שהוא שם רציתי פשוט לרוץ אליו ולצעוק עליו,אבל אז גיליתי שיש לו חברה חדשה ,בשבוע אחרי זה ראיתי אותו פתאום נכנס לחנות כלשהי ואז ניגשתי אליו והתחלתי לדבר איתו,וקבענו להיפגש ,הגעתי למקום שהיינו אמורים להיפגש בו אבל הוא לא הגיע,שלחתי לו הודעה אבל הוא כתב לי שאני יפסיק להטריד אותו ושהוא לא מכיר אותי בכלל,בקיצור התחלתי להתקשר אליו אבל הוא ניתק לי פנים, התחלתי לחשוב על הילד או הילדה שהיו אצלי בבטן שיגדלו בלי אבא, הייתי בדיכאון כל כך שלא היה לי חשק לדבר עם אף אחד, עד שיום אחד פגשתי את רועי (החבר הנוכחי של שיר) והתאהבנו ,בנתיים הבטן קצת גדלה לי ולא סיפרתי לו , החלטתי יום אחד לספר לו אז נפגשנו אצלי בבית,וסיפרתי לו ,הוא לקח את זה כל כך קשה שהילדה או הילד שיהיו לנו הם לא שלו ,בקיצור הוא התעצבן ויצא מהבית שלי באותו היום הרגשתי כאבים כל כך חדים בבטן שלא ידעתי מה לעשות אז התקשרתי לרועי והוא לקח אותי לבית חולים ושם בעצם גיליתי שהייתה לי הפלה טבעית" אמרה , "את צוחקת עליי?" שאלתי , "לא,באמת שלא,מצד אחד רציתי את התינוק הזה ומצד שני לא, אבל למרות שלא רציתי אותו נכנסתי לדיכאון שלא התחשק לי לעשות כלום ובגלל זה גם לא הייתי מתקשרת הביתה תקופה מסויימת, אבל רועי עזר לי והינה אני פה" אמרה , "אני מצטער כפרה" אמרתי וחיבקתי אותה, "עזוב לא משנה" אמרה בחיוך מאולץ עם קצת בכי, "לא ידעתי" אמרתי וניגבתי לה את הדמעות, "יאלה אני הולכת לישון" אמרה וחיבקה אותי ,"לילה טוב" אמרתי , "לילה טוב" אמרה וחייכה אליי.


תגובות (2)

לקום מהמיטה בשביל לשאוף אויר אחרי שנגמר לך כל החמצן בריאות כי את עם 40 מעלות חום והכדור לא משפיע, ולראות פרק בסיפור הזה מילא לי את האויר והחמצן בחזרה בריאות.
הפרק ארוך ומעניין כמו שאני אוהבת,
אהבתי את ההתמודדות של הילה עם ליאור .
אני רוצה עוד פרק!
מאוהבת אני בליאור והילה!
מדרגת 5 והולכת לישון ..
מואה מואה מואה (רעש של נשיקה חחחחחחח)
אליענה

14/09/2015 23:27

פרק מושלם!! תמשיכי!!

15/09/2015 22:12
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך