הילה =]
אני יודעת שהזנחתי מלא !! לא היה לי זמן לכלום אבל בנתיים חזרתי.. מצטערת אם הפרק משעמם או ארוך מידי :X אוהבת המון ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 36!

הילה =] 09/07/2015 894 צפיות 4 תגובות
אני יודעת שהזנחתי מלא !! לא היה לי זמן לכלום אבל בנתיים חזרתי.. מצטערת אם הפרק משעמם או ארוך מידי :X אוהבת המון ♥

נקודת מבט של ליאור-
במהלך היום לימודים הזכירו לנו שמתחילות המתכונות השבוע וכבר יש לנו 2 מתכונות ביום שלישי בספרות וביום חמישי באנגלית. סיימנו ללמוד בשעה שתיים וחצי ואז מירי (המורה לספרות) נכנסה לכיתה ואמרה שלמרות שמחר יש לנו יום חופשי לפני מתכונת אנחנו נשארים איתה ללמוד מעשר בבוקר עד שתיים למתכונת, אחרי שהיא יצאה לקחתי את התיק והכנסתי את המחברת ואת הקלמר לתיק ושמתי אותו על הגב, לפתע האייפון צלצל וראיתי שזה רפי עניתי לו וקבענו אימון היום בשעה שבע בערב, "גם היום יש לך אימון?" שאלה הילה , "כן" אמרתי , "רק אתמול הבטחת לי שתבוא אליי" אמרה , "אני יודע,אני מצטער אחרי האימון אני יגיע" אמרתי , "זה גם מה שאמרת פעם שעברה" אמרה , "אני מבטיח שאני בא היום אלייך" אמרתי , "שיהיה" אמרה ,גלגלה עיניים והתקדמה לכיוון דלת הכיתה כדי לצאת ממנה, "אל תגלגלי עיניים" אמרתי לה שתפסתי אותה מהיד והיא הסתובבה , "אז אל תבטיח דברים שאתה יודע שלא תעמוד בהם" אמרה , "הפעם אני יגיע" אמרתי ויצאנו מהכיתה וליוויתי את הילה לבית שלה , "יאלה ביי" אמרה ונישקה אותי בלחי ונכנסה לבניין שלה.
כעסתי קצת על היחס שלה אבל היא צודקת ,אני באמת מבטיח לה דברים ולא מקיים אבל הפעם אני יבוא אליה, התקדמתי לכיוון הבית שלי וראיתי שיש מכתבים בתיבת דואר לקחתי אותם ושנכנסתי לבית שמתי אותם על הדלפק ועליתי לחדר.
שמתי את התיק בפינה של החדר והדלקתי את הטלוויזיה ושכבתי על המיטה וראיתי את הפרק של הסדרה שני גברים וחצי שפספסתי אתמול , לפתע אמא שלי קוראת לי ולנועה מהמטבח "ליאור ונועה בואו לאכול", יצאתי מהחדר וירדתי מהמדרגות לכיוון המטבח, שטפתי ידיים בכיור שבמטבח וישבתי על הכיסא ליד השולחן אוכל , אמא הביאה לי לנועה ולעצמה צלחות עם אוכל ואז אמא אמרה חכו על תאכלו אבא צריך להגיע עוד חמש דקות ,אז חיכינו לו וכשהוא הגיע הוא ישב והתחלנו לאכול ואז אמא הוציאה מכל המכתבים מכתב של הצבא והביאה לי לפתוח , "וואי מעניין מה אני יהיה" אמרתי ופתחתי וכשראיתי את התאריך הבנתי שאני הולך להיות בגולני כל כך שמחתי וגם אבא שמח רק אמא שלי לקחה את זה קשה "אל תפחדי יהיה לך ילד בגולני" אמרתי , "זה מה שמפחיד אותי שתהיה בגולני או בכל יחידה שהיא קרבית" אמרה , "אל תדאגי יותר מדי" אמרתי ונישקתי אותה.
השעה הייתה חמש, עליתי לחדר ונכנסתי להתקלח, כשסיימתי לבשתי מכנס קצר וחולצה ונעלי ספורט ולקחתי איתי את האייפון ויצאתי לכיוון המגרש לפגוש שם את רפי ולהתחיל את האימון.

נקודת מבט של הילה-
אחרי שליאור ליווה אותי לבית ,אני עליתי לבית שלי ונכנסתי וראיתי את אמא מדברת בטלפון אז חיבקתי אותה ונכנסתי לחדר שלי והנחתי שם את התיק וכשיצאתי ישבתי על הספה וראיתי טלוויזיה.
אמא קראה לי כשסיימה לדבר בטלפון "מי זה היה ?" שאלתי , "אוסנת (אמא של ליאור) קבענו שהן באים אלינו ביום שישי לעשות אצלנו קידוש ולאכול ארוחת שישי וגם שבת" אמרה , "אבל היום רק יום ראשון כבר קבעתם ליום שישי?" צחקתי , "בטח,את יודעת כמה עבודה יש לי לעשות וגם לה?" אמרה, "טוב יאלה בואי לאכול" הוסיפה והגישה לנו שתי צלחות עם אוכל והתיישנו ליד השולחן והתחלנו לאכול.
אחרי שסיימתי לאכול,אני ואמא ישבנו על הספה וראינו סרט בסביבות השעה שש וחצי נכנסתי להתקלח וכשסיימתי להתקלח שמתי את המגבת על הגוף והלכתי לחדר שלי, הוצאתי מהארון שלי גופיה קצרה בצבע לבן ומכנס קצר בצבע ורוד בייבי עם ציורים חמודים וכשסיימתי להתלבש נגבתי את השיער עם המגבת ואחרי זה ישבתי ולמדתי קצת למתכונת בספרות.
אחרי כמה זמן אמא נכנסה לחדר שלי ואמרה שהיא נוסעת עם חברה שלה למכון כושר ואם אני צריכה משהו בדרך "לא אני לא צריכה כלום" אמרתי , "טוב אם את נזכרת שאת צריכה משהו תתקשרי אליי או שתשלחי לי הודעה , ביי" אמרה והפריחה לי נשיקה באוויר , "סבבה,ביי" אמרתי והפרחתי גם לה נשיקה.
בסביבות השעה 9 וחצי בלילה מישהו נקש בדלת,הלכתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה וראיתי שם את ליאור , הוא התקרב ונישק אותי "אמרתי לך שאם אני מבטיח אז אני מבטיח" אמר , "מודה שזה מה שאמרת" אמרתי, "אבל אני חייב מקלחת" אמר ונכנס למקלחת וכשיצא מהמקלחת הוא היה עם מגבת על המותניים "אויש ליאור נו באמת" אמרתי, "מה רע לך שאני ככה?" שאל וקרץ , "רע רע " אמרתי והסתובבתי , "ממש ילדה קטנה,יש לי מתחת למגבת בוקסר רק שתדעי" אמר וחייך , "אני לא ילדה קטנה " אמרתי ,"בטח שכן התפדחת" אמר, "לא נכון" אמרה והסמיקה , "א'חחח על המסמיקה הזאת" אמר ונישק אותי בפה ולקח מהארון שלי את הבגדים שלו ,הוא לבש מכנס שחור וחולצה לבנה.
"מה את לומדת חרשנית?" שאל , "אני לא חרשנית,אני מחלקת את החומר שיהיה לי קל לזכור" אמרתי , "זה משפט של חרשניות" אמר והתיישב על המיטה שלי ,"אני לא חרשנית נודניק" אמרתי ,"טוב אחי" אמר והיה באייפון שלו , קמתי מהכיסא והתיישבתי לידו ולקחתי לו את האייפון ושמתי אותו בשולחן "הוו סוף סוף יש לה זמן לתת לי יחס " אמר , "תמיד יש לי זמן אלייך" אמרתי בחיוך ונישקתי אותו , הוא המשיך לנשק אותי ורכן מעליי, מנשק אותי בצוואר מידי פעם לפתע האייפון שלי צלצל אז קמתי כדי לענות ודיברתי עם אמא ואז כשניתקתי ליאור משך אותי ביד ונפלתי על המיטה והתחלתי לצחוק ,התיישבתי על המיטה וליאור שם עליי את הראש והתחלתי לשחק לו בשיער אחרי כמה דקות של שקט הוא אמר "אני צריך לספר לך משהו" , "מה לספר ?" שאלתי , "אבל תבטיחי לי שאת לא לוקחת את זה קשה" אמר , "לא מבטיחה כלום, תספר" אמרתי , "התקבלתי לגולני" אמר ,"מה? באמת?" שאלתי , "כן" אמר , שמחתי בשבילו אבל גם על הדרך חששתי ופחדתי , "תגידי משהו" אמר והרים את הראש , "אין לי מה להגיד" אמרתי ודמעה זלגה מעיניי "למה את בוכה?" שאל , "לא בוכה" אמרתי וניסיתי לחייך , "אני יודע שזה מפחיד אותך אבל אני כאן לא זז ממך מטר" אמר וחיבק אותי , "אני מצטער" אמר ,"מה זה עוזר שאתה מצטער?" שאלתי והתנתקתי מהחיבוק שלו , "לא יודע מה זה עוזר אבל אני תמיד יהיה איתך תפסיקי לחשוב על דברים שליליים" אמר , לא עניתי וכיסיתי את עצמי בשמיכה וישבתי רחוק ממנו , "נו הילה ,ידעתי שאני לא צריך לספר לך " אמר , "כאילו שלא הייתי יודעת על זה מתישהו" אמרתי ,"היית יודעת אבל חבל שסיפרתי לך על זה עכשיו ולא יותר מאוחר" אמר וניסה להתקרב אליי , "באמת חבל שזה מה שאתה חושב " אמרתי , "אז מה את רוצה שאני יעשה ?" שאל , "שלא תלך לגולני או לכל יחידה קרבית אחרת" אמרתי , "אבל גולני זה החלום שלי, אני לא יעלם לך פתאום אני מבטיח לך " אמר והתכסה גם בשמיכה וחיבק אותי.

נקודת מבט של נאור-
נסעתי לכיוון הבית ושנכנסתי ראיתי שבתאל שם "מה קורה אחות? "שאלתי וחיבקתי אותה , "סבבה ,מה איתך?" שאלה ,"סביר" עניתי , "אולי תחזור הביתה נאור?" שאלה , "את יודעת שאני לא יחזור אז למה את עושה את כל זה?" שאלתי ונכנסתי לחדר שלי ופתחתי את הארון ושמתי חלק מהבגדים בשקיות ובתיק "נאור, נו תדבר עם אמא לפני זה" אמרה, "אין לי על מה לדבר איתה" אמרתי, "בבקשה נאור תדבר איתה בשבילי" אמרה ,"אבל אני לא רוצה לדבר איתה, תגידי תודה שאיתך אני עוד מדבר" אמרתי , "אני צריכה להגיד תודה?וואלה,אתה זה שרב פה עם כולם וחושב שכולם נגדך" אמרה, "נו לא התכוונתי לזה" אמרתי , "אויש נאור תעשה טובה התכוונת לזה" אמרה , "אני מצטער טוב ?" אמרתי ,"יופי אז אתה מדבר עם אמא היום" אמרה, "לא מדבר איתה את לא מבינה ?" שאלתי והמשכתי לשים את הבגדים בשקיות וכשסיימתי לקחת את כל הבגדים אני רואה מולי את אמא שלי "אני צריך ללכת" אמרתי , "אתה לא הולך לשום מקום עד שאתם לא מדברים" אמרה בתאל ונעלה את הדלת של הבית , "נו בואי לפה אין לי כוח לשטויות שלך " אמרתי ורדפתי אחריה בכל הבית , היא נכנסה לחדר שלה ונעלה את עצמה שם "תדבר איתה ואני יפתח לך את הדלת" אמרה , "לא מדבר איתה אמרתי לך שאין לי על מה לדבר איתה יותר" אמרתי , "לא אכפת לי רוצה לצאת תדבר איתה ,לא תדבר לא תצא" אמרה, "כוסאמק בתאל תפתחי לי את הדלת כבר" אמרתי , "חכה נאור אני רוצה לדבר איתך" אמרה אמא ונגעה בכתף שלי, כמה היה חסר לי הדיבור איתה ואיך שהיא דואגת לי "אני לא רוצה לדבר איתך טוב ?" אמרתי ,"אני רק רוצה להגיד לך משהו וזהו ואחרי זה תעשה מה שאתה רוצה "אמרה , "אני מקשיב " אמרתי , היא ישבה על הספה והתיישבתי גם "מה רצית להגיד לי ?" שאלתי ,"אני ואבא לא חוזרים ביחד , הבנתי שהוא לא טוב בשבילי ואני מעדיפה לשמור עלייך ולא לשמור על מישהו שאני לא יסמוך עליו במאה אחוז ויתחיל לחשוב כל שנייה אם הוא בוגד בי שוב או לא" אמרה , "שמח שסוף סוף הגעת למסקנה הזאת" אמרתי , "אז עכשיו אתה נשאר פה איתי ועם בתאל ? " שאלה , "יש לי ברירה ?" צחקתי , "יופי אבל רציתי להגיד לך שאני החלטתי למכור את הבית הזה ולעבור לבית אחר" אמרה, "מה למכור ? טוב לך פה אבל לא?" שאלתי , "טוב לי אבל אני רוצה לעבור לבית אחר לפתוח דף חדש הכול חדש" אמרה , "ולאיפה את רוצה לעבור?" שאלתי , "לבית אחר בעיר אחרת" אמרה, "עיר אחרת?" שאלתי "מה רע לך פה ?" , "לא רע אבל אני רוצה הכל חדש" אמרה , "ולאיפה חשבת לעבור?" שאלתי , "לעיר ראשון לציון" אמרה ,"זה בערך שעה מפה לשם ,כל החיים שלי פה" אמרתי , "נו אל תדאג כאילו שאני לא יתן לך את האוטו שתרצה" אמרה "וחוץ מזה לא יהיה לנו שם טוב אנחנו תמיד יכולים לחזור לגור פה" הוסיפה, "אז אני עכשיו צריך לסדר הכול בחזרה לארון" אמרתי , "כן" אמרה אמא וחייכה, חיבקתי אותה הרבה זמן ,היא הייתה כל כך חסרה לי שהתנתקנו מהחיבוק נתתי לה נשיקה בלחי וקמתי מהספה והלכתי לחדר שלי וסידרתי את כל הבגדים שלי בחזרה בארון, התקשרתי לבעל הדירה שהייתי אמור לפגוש אותו היום וביטלתי הכול , "אמא אני מקווה שאת לא כועסת עליי" אמרתי , "לא כועסת אני שמחה שפתחת לי את העיניים לגבי אבא שלך" אמרה וחייכה ,"ותעז לעשות לי את מה שעשית שוב " אמרה והביאה לי כאפה בראש , "מצטער" אמרתי.
בסביבות השעה תשע אמרתי למעיין שתבוא אליי לבית וכשהיא הגיעה סיפרתי לה על הכול ואחרי כמה זמן פשוט נרדמנו במיטה.

~למחרת בבוקר~

נקודת מבט של הילה-
התעוררתי מהשעון מעורר של האייפון וראיתי שהשעה תשע , ראיתי שליאור ישן לידי ונזכרתי בכל השיחה של אתמול , ונכנסתי לדיכאון הערתי את ליאור ונכנסתי לחדר מקלחת וצחצחתי שיניים, לקחתי מהארון חולצה אדומה של בצפר וטייצ' שחור ונעלי נייק בצבע לבן "צא מהחדר אני רוצה להתלבש" אמרתי לליאור, "נו מה אכפת לך שאני ישאר אני לא יסתכל גם ככה " אמר , "לא רוצה" אמרתי , "אני לא מסתכל " אמר , "יואו נודניק" אמרתי ולקחתי את הבגדים ונכנסתי לחדר של ההורים שלי והתלבשתי שם , "מה קמת הפוכה עליי היום?" שאל, "אני בסדר" אמרה , "את בסדר? מהשיחה של אתמול את ככה מדוכאת" אמר, "יופי,לא אמור להיות לך אכפת" אמרתי, "בטח שאכפת לי , זה שאני הולך לגולני אומר שלא אכפת לי ?" שאל , "אם היה לך אכפת לא היית הולך ובטח שלא משאיר אותי ככה" אמרתי , "איך ככה ?" שאל , "לבד" צעקתי,התחלתי לבכות ונפלתי על הרצפה , "את לא תהיי לבד גם שאני יהיה שם ,אני כל פעם יתקשר אלייך ,בכל רגע שיתפנה לי " אמר , "אתה לא מבין הא?" אמרתי , "מה אני לא מבין? "שאל , "שאם תהיה מלחמה אז אתה תשאיר אותי לבד ?" אמרתי , "תפסיקי לחשוב דברים גרועים כל כך ותתחילי לחייך יש לנו עוד הרבה חודשים להיות ביחד עד שאני יתגייס לצבא אז בואי ננצל אותם בשמחה ולא בדיכאון" אמר וחיבק אותי , קמתי מהרצפה והוא הלך לצחצח שיניים ואחר כך בא ונישק אותי בפה נשיקה ארוכה "אני מבטיח לך שאני תמיד יהיה לצידך" אמר לי באוזן ונישק אותי בלחי.

נקודת מבט של ליאור-
הילה ואני המשכנו להתארגן לבצפר וכשהיינו מוכנים יצאנו מהבית שלה והתקדמנו לכיוון הבצפר.
אני הלכתי למחששה והילה הייתה בספסלים עם לינוי ,כשהגעתי למחששה עישנתי שם איזה 5 סיגריות וראיתי את עומר בא גם למחששה "מה הולך אחי?" שאל , "וואלה לא יודע" אמרתי , "מה קרה?" שאל , "התקבלתי לגולני ואמא שלי וגם הילה לוקחות את זה קשה" אמרתי , "בסדר מה ציפית ?שהן יקבלו את זה בכיף שלהן?" אמר , "ברור שלא אבל במקום להקל עליי הן עוד מקשות עליי" אמרתי, "בסדר אחי ,לאט לאט יש לך עוד 5 חודשים בול לגיוס הזה עד אז יהיה בסדר תסמוך עליי" אמר , "איך אתה יודע שעוד חמש חודשים?" שאלתי , "גם אני קיבלתי גיוס לגולני" אמר , "וואלה אחי?" שאלתי , "כן, אבל לא סיפרתי לאף אחד בנתיים" אמר , "אפילו לא לאמא שלך?" שאלתי , "אפילו לא" אמר ועישן עוד קצת מהסיגריה שלו "יהיה בסדר" הוסיף "יאלה בוא נעלה לכיתה " אמרתי ועלינו לכיתה ולמדנו לקראת המתכונת בספרות שמתקיימת מחר.
אחרי שסיימנו ללמוד למתכונת כל אחד הלך לכיוון הבית שלו,שנכנסתי לבית ראיתי שיש סירים על הגז אז לקחתי קצת מהאוכל ושמתי בצלחת והתחלתי לאכול אחרי שעה נכנסתי להתקלח ואז ישבתי על המיטה והתחלתי ללמוד למתכונת,אחרי שעתיים של לימודים שלחתי להילה הודעה בוואטסאפ , "מה הולך?" שלחתי , "אנשים" שלחה , "לא רק" שלחתי , "בעלי חיים?" שלחה, "כן, אני בא אלייך עוד עשר דקות שתלמדי אותי " שלחתי, "סבבי " שלחה .
לקחתי את האייפון ,מחברת בספרות,קופסת סיגריות ואת המפתחות של הבית ויצאתי לכיון הבית של הילה, הגעתי לבניין שלה ועליתי שלוש קומות והגעתי לבית שלה ונקשתי על הדלת ,הילה פתחה את הדלת ואמרה "היוש", "היי" אמרתי ונכנסתי לבית שלה ,"יאלה בוא" אמרה ונכנסנו לחדר שלה ללמוד ,"אוי רגע אני הולכת להביא משהו" אמרה ואחרי חמש דקות חזרה עם עוגיות ובקבוק של פיוזטיי , לקחתי עוגייה "בואי שבי לידי" אמרתי והיא באה לשבת לידי ,האכלתי אותה בעוגייה והיא אמרה "נו ליאור תתחיל ללמוד במקום להאכיל אותי " וצחקה , "אני כבר יודע את הכל" אמרתי ,"אז באת להציק לי?" שאלה וחייכה , "כן" אמרתי , "טוב אז תן לי לסיים ללמוד את זה ואז אני ישאל אותך שאלות" אמרה, "סבבה" אמרתי והוצאתי סיגריה מהקופסא ועישנתי , "עוד פעם אתה מעשן?" שאלה , "את יודעת שאני בקושי מעשן בזמן האחרון" אמרתי , היא המשיכה ללמוד וכשסיימה היא שאלה אותי שאלות ואני אותה ולמדנו מה שנשאר לנו ואז כשסיימנו ללמוד לגמרי היא התיישבה עליי וחיבקתי אותה והפלתי אותה על המיטה ונישקתי אותה בצוואר ואז בפה ולאט לאט הרמתי לה קצת את החולצה ונישקתי אותה בבטן , "אני מעדיפה שלא שם" אמרה, "סבבה " אמרתי והמשכתי לנשק אותה בפה, "וואי אוויר" אמרה , "תתרגלי שככה יהיו הנשיקות שלנו" אמרתי וצחקתי.


תגובות (4)

אני מתה על ליאור והילה ועל שאר הזוגות.
את מודעת לכך שאת כותבת מושלמתתתתתתתתתת? עעוד את כותבת "מצטערת אם הפרק משעמם או ארוך מידי"? אני מתה על האורך של הפרקים שלך ואפילו יותר אם תאריכי אותם חחחח
הפרק הורס בשלמותו ואין על קטעי הקיציות של הזוגות!
אוהבת אליענה

09/07/2015 21:46

תמשיכע

09/07/2015 21:46

תמשיכיייי
ותגידי הם כבר שכבו? אני פשוט לא זוכרת (סמיילי כזה עם טיפת מים מחייך)

10/07/2015 00:18

מתה על הזוג הזה!!♡♡ תמשיכי!! מושלם!!

10/07/2015 01:40
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך