"את הכל מוצא בך כלום לא חסר לי" פרק 14

nthv99 13/03/2014 838 צפיות 4 תגובות

סורי שזה קצר פשוט אין לי זמן היום ועדיף את זה על כלום <3 ———————————————————————————————————————-פרק 14
נ.מ. אביאל
היום למאיה ולי יש חודש יחד ותאמת זה החודש הכי טוב שיה בחיים אני אוהב אותה אני בשוק מעצמי אבל כן אני מאוהב אביאל תורני מאוהב כל היום נועם (החבר הכי טוב שלו למי שלא זוכר)
אירגנו את הכל כמובן שדיברתי עם הורים שלה לפני והכל. חכיתי לה במסעדה כבר היה ערב וראיתי אותה היא הייתה נראת כלכך מושלמת אחרי הערב חזרתי הביתה כולי מאושר באמת שבאלי שבחיים לא ההיתי כלכך מאושר!!!!
=בוקר=
התארגנתי לבצפר מחכה כבר לראות אותה את אהבת חיי הגעתי לבצפר וישר חיפשתי אותה שמעתי צרחות מהשירותים של הבנות וישר נכנסתי וראיתי את ליאם מנסה להפשיט אותה והיא בוכה וצורחת שיעזוב אותה חטפתי עצבים והתחלתי להרביץ לו המנהלת נכנסה וקראה לנו לחדר המנהלת מאיה התלבשה ולא עזבה אותי היה לה קשה המנהלת שחררה אותנו הביתה והגענו אליה והיא פשוט בכתה לא דיברה ולא כלום היא רק בכתה כאב לי היא לא הפסיקה לבכות

נ.מ. מאיה
הגעתי לבצפר ואז מישו דחף אותי לשירותים לא הספקתי לנשום וישר הרגשתי שמפשיתים אותי זה היה ליאם ניסיתי להאבק בו אבל לא הצלחתי פתאום שמעתי שמישו נכננס זה היה אבי למזלי היא התחיל להרביץ לו והמנהלת נכנסה ואני פשוט לא מעקלת את זה באמת זה שבר אותי הגענו אלי הביתה ובכיתי פשוט בכיצתי לא יכולתי לדבר לא כלום אבי אמר:
"הוא עשה משו?" הנהנתי לשלילה
"הוא ניסה להפשיט אותי ואז אתה הגעת"
"אף אחד בחיים לא יפגע בך וזאת הפעם האחרונה שאני אתן לך לבכות בגלל משו רע" חיבקתי אותו אני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר בעולם אחרי שנרגעתי קצת ראינו סרט שאני בחרתי חח מסכן הוא סבל אבל הוא אמר שהיא מוכן לסבול הכל רק שאני ירגיש טוב.. נישקתי אותו נשיקה שאומרת הכל התנתקנו ופשוט הוא ניסה להצחיק אותי אבל ראיתי שהוא בעצמו לא במצב הכי טוב הוא נלחץ.. אז חיבקתי אותו והוא אמר לי:
"ממחר את צמודה אלי נישן יחד את לא תזוזי מטר בלעדי ואני לא בלעדיך שמעת?" הנהנתי לחיוב והוא נישק אותי אין אין אני מאוהבתת!!!


תגובות (4)

יפה!!
העלתי פרק חדש לסיפור שלי, אשמח עם תגיבי ★

13/03/2014 13:14

מושלם!!!
תמשיכיייייי

13/03/2014 13:52

מהממם
המשךך

13/03/2014 13:54

תמשיכיייי

13/03/2014 14:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך