nthv99
היי מקווה שאהבתם תגיבו בבקשה ואם יש ביקורות אני אשמח לשמוע ולשאת לצומת ליבי

"את הכל מוצא בך כלום לא חסר לי" פרק 3

nthv99 05/03/2014 1072 צפיות תגובה אחת
היי מקווה שאהבתם תגיבו בבקשה ואם יש ביקורות אני אשמח לשמוע ולשאת לצומת ליבי

פרק 3
נ.מ. עומר
ואז היא נכנסה לכיתה ובמקום להתקדם למקומה היא באה לשבת לידי מה שהפתיע אותי מאוד אבל שמחתי
מאיה: "היי לא ידעתי שאתה גם פה בכיתה איזה כיף"
"חח כן"
"תרצה שניפגש מתישהוא?"
"אמ.. בסדר"
"סבבה אז המספר שלי הוא ********05"
שמרתי אותו והיא את שלי ואז היה צלצול ולפני שהיא הלכה למקום שלה היא חיבקה אותי ואז הלכה.
אין אין אני מאוהב בה אני חייב להזמין אותה לצאת כמה שיותר מהר!

נ.מ. אביאל
בהפקה ישבתי עם חברים דיברנו קצת במיוחד על זה שאנחנו לא באותה כיתה מה שממש מבאס אבל לא נורא..
נכנסתי לכיתה וראיתי אותה מתחבקת עם איזה אחד שבכיתה אבל אני לא זוכר איך קוראים לו אבל מה שכן היה לי חשק לפצץ לו את הפנים על זה שהוא בכלל מדבר איתה..
התישבתי במקום והיא התשיבה לידי ושאלה
"נוו אז איך עברה עליך ההפסקה?" וחייכה
וואי אין אין אני מת מהחיוך הזה
"עברה בסדר ההיתי עם חברים ואת?"
"חח לא מצאתי את חברות שלי אבל הסתבר לי שילד אחד שלמד איתי בבצפר הקודם איתנו בכיתה"
"וואלה?"
"חח כן הוא נחמד והכל אבל לא יותר כאילו אנחנו לא ממש מכירים אבל הוא פחות הטעם שלי חח"
פה כבר שמחתי אמרתי לעצמי וואלה אולי כן יש לי סיכוי אבל שראיתי איזה פרצוף היה לו שהיא חבקה אותו הבנתי שיש לו רגשות אליה..
טוב מה אני מקנא??? אפשר לחשוב שאיזה ילד חננה יותר שווה מאחד כמוני הרי אני חתיך וחכם ומושלם קיצר אבל אולי היא לא שמה עלי??
טבו יאלה אבי (קיצור של אביאל) מה אתה שם עליה למה מי היא שככה תחשוב עליה?
ראיתי שהיא הקשיבה למורה כולה משועממת חח
לקחתי דף וכתבתי לה :
"חח גם את מתה משיעמום??"
"חחחח וואי כן היא יכולה להרוג מישו עם הדברים האלה שיוצאים לה מהפה"
"את רוצה היום יש כמה חברים אצלי ככה לפתיחת שנה באלך לבוא?"
"סבבה באיזה שעה?"
"היום ב5 וחצי ככה רוצה נבוא אלי אחרי בצפר כבר?"
"ייאלה אין בעיה"
וככה המשיך היום ששנינו מתכתבים עד שהיה צלצול הביתה..


תגובות (1)

אהבתי אבל לפי דעתי כדאי שתכתבי בשפה קצת גבוה יותר ואז זה ייתן לסיפור עומק, חשיבות ואיכות. אבל בכללי את כותבת מהמם.

05/03/2014 16:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך