רומצ'וקיני
אחריי 3 תגובות אני עושה פרק שני מקווה שנהנתם ביי ביי!!!!!

את כל מה שיש לי פרק ראשון

רומצ'וקיני 19/12/2013 669 צפיות אין תגובות
אחריי 3 תגובות אני עושה פרק שני מקווה שנהנתם ביי ביי!!!!!

פרק ראשון :

—— נקודת המבט של גל ——

"אני צריך לדבר איתך." אמר לי דניאל בהפסקה.
"בטח," אמרתי ויצאנו לחצר בית הספר.
":אממ…. אני חושב שזה לא הולך בינינו." הוא אמר והשפיל את מבטו. "את יותר מידי פרינססה בשבילי…"
"פרינססה?" התעצבנתי. "זה מה שישי לך לומר לי, אנחנו שנתיים ביחד וככה אתה נפרד ממני? למה לא אמרת לי את זה לפני שהצעת לי חברות?!"
"זו לא הייתה הכוונה שלי!" הוא ענה. "אני מתכוון שעכשיו את כבר מתייחסת אליי כאילו אף פעם לא היינו ביחד."
"מה זאת אומרת ?" עכשיו אני ממש התעצבנתי, איזה זכות יש לו להגיד לי דבר כזה?!
"לא משנה… הוא התייאש. "כבר אין לי כוח אלייך! את חושבת שכל העולם שפוט שלך! פשוט אל תתקרבי אליי יותר!" אמר והלך
אני שונאת אותו! אני לא מאמינה שהייתי חברה שלו!
ברחתי משם הולכת למקום הסודי שלי, שרק אני והחברות הכי טובות שלי ידענו עליו. אני הגעתי לשם ופשוט בכיתי! הדמעות לא הפסיקו לזרום ואני הרגשתי שאני עומדת למות. החברות הכי טובות שלי נועה ועדן הגיעו לשם וראו שאני בוכה.
"מה קרה מהממת?" שאלה אותי עדן.
"דניאל נפרד ממני!" אמרתי בין הדמעות.
"סו וואט!" אמרה נועה צוחקת, "סך הכל קוף מדבר."\
"זה לא רק זה!" אמרתי. "הוא קרא לי פרינססה, והוא אמר שאני חושבת שכל העולם שפוט שלי."
"ושוב, סו וואט, סך הכל קוף מדבר מה את שמה על מה שהוא אומר, חוץ ממנו עוד מישהו אמר לך את זה?" ענתה נועה.
"לא…" עניתי.
"אז יופי." היא אמרה עדיין צוחקת.
"אני מתה עליכן." אמרתי לנועה ולעדן, והן חיבקו אותי. ועדן קראה "חיבוק קבוצתי."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך