shilat_sar
בקורות אשמח לשמוע...

את לא פה

shilat_sar 02/05/2016 771 צפיות 2 תגובות
בקורות אשמח לשמוע...

לפני 6 חודשים הם היו הזוג הכי יפה בכל ירושלים.
לא היו כאלה שלא הכירו את השם שלהם,תמיד הם היו מסתובבים ביחד ועושים שטויות היה להם קטע כזה של לעלות תמונות מצחיקות אבל יפות!שלהם.
הם ריגשו כל אחד,תמיד דיברו אליהם על כמה הם יפים…ומיוחדים.
בן כל כך אהב את עטרה הוא אהב אותה יותר מי כל דבר שהיה לו, הוא לא הסכים לוותר עליה…לעולם הוא נישבע לה והיא לו שלעולם הם לא יעזבו אחד את השניה. גם אם הם היו צעירים זה לא עינין אותם הם נשבעו לא לעזוב אחד את השניה. ועמדו בזה.
כעבור כמה זמן לעטרה גילו את המחלה היא לא רצתה לספר לבן עליה כי היא חשבה שזה יעבור והכל יסתדר.
כל יום שהיא עברה המחלה עברה איתה,
כחול שעבר יותר זמן היא יותר החמירה ההורים שלה לקחו אותה לבדיקות אבל עטרה סרבה כמעט להכל.
היא כל היום הייתה עצבנית ונפוחה ברגלים ,כל בפעם שהיא הלכה לבן הם היו רבים על דברים שהיו מיותרים…בן לא הבין מה יש לעטרה למה פתאום היא עצבנית כל הזמן ולמה שהיא בוכה היא מדברת לעצמה ואומרת דברים לא מובנים.
בן לא הבין מה הולך איתה ונסע אליה לבית לבדוק את העינין…
כשהוא הגיע לבית שלה ההורים שלה שמחו לראות אותו,הם ביקשו מימנו לשבת ולשתות תה איתם.
בן ביקש את עטרה,אמא של עטרה סיפרה לו שהיא צריכה לישון כי היא עצבנית נורא.
בן הלך לחדר של עטרה נשק לה על הלחי וחזר לסלון ושאל למה היא כל הזמן עצבנית.
אמא של עטרה סיפרה לו שגילו לה את המחלה,ומקווים שהיא תעבור את זה מהר…
בן ברח החוצה וישב באוטו שלו והביט בתמונות שלהם ביחד שהיו מודבקות לו באוטו .
הוא לא בכה הוא חשב לעצמו עד כמה עטרה חזקה ועד כמה היא חזקה והוא יודע שהיא תעבור את זה.
עטרה הגיע למצב שהיא כבר לא יכולה לקום ממיטה שלה.
בן יום אחד הביאי את כל הדברים שלו: בגדים,תמונות,מחשב נייד שלו,את הדובי הגדול שעטרה קנתה לו בים האהבה הראשון שלהם 2008 הוא הביאי את הכל.
ועבר לגור איתה אצלה בבית של ההורים שלו עד שהיא תבראי.
ההורים של בן היא גם מודאגים מהעינין של עטרה והסכימו לזה שהוא יעבור לגור איתה עד שהיא תבראי.
כל יום הוא ישב לידה ועשה כל מה שהיא ביקשה הוא אהב אותה ולא יכל להפסיק להסתכל אליה.
היא הגיע למצב שהיא כבר לא יכולה לדבר או לאכול משהוא.
כעבור כמה חודשים היא עברה לבית חולים בירושלים היא הייתה מחוברת למכונות.
בן לא וותר וישב לידה יום ולילה והסתכל אליה.
ביום שב אחד בן חזר לבית שלו והיה בדיכאון מאווד לא דיבר עם אף אחד לא אכל כלום לא עשה כלום פשוט ישב וחשב על עטרה.
עטרה עשה את השבת בבית החולים,בלילה של שישי עטרה הגרה כוחות וקמה ממיטה פתחה את המגירה והוציאה עט ודף ,היא כתבה שם לבן… שהיא מצטערת אבל היא לא תחיזיק מעמד ושהיא מצטער שהיא לא עמדה במה שהם נישבעו אחד לשני…היא רשמה שם היא אוהבת אותו יותר מיכל דבר אחר ושהיא מאמינה בו שהוא יצליח בלעדיה שהיא מוסרת לו נשיקות וחיבוקים ושהיא לא תפסיק לדבר עליו שם למלא!
בשבת בבוקר היא כבר לא החיזקה מעמד ופשוט…..

שבן שמע את זה הוא בכה כמו שבחיים שלו לא בכה,צעק לה שתחזור שהוא לא יכול בלעדה שהוא צריך אותה.
אבל זה כבר היה עבוד ועטרה עכשיו למלא.
כעבור חודש בן ממשיך לקרוא את המיכתב בלופים בלי עצירה יושן עם המיכתב בלילה וחולם עליה. עבר כבר כימעט חצי שנה כמעט 2017 והוא בלעדיה…הוא לא מצליח לחשוב על אחרות.
רק עליה!


תגובות (2)

תוכן מוכר, מרגש, עצוב.. הפריע לי מאוד הכתיבה, יש מה לסדר מבחינת סדר של פסיק או נקודה ופסקאות.. גם מידי פעם יש פספוסי אותיות… אני חושבת שאחרי עריכה זה יכול להיות הרבה יותר טוב ומושך את העין לקרוא (כי אישית כשקטע הוא לא מסודר זה דיי מוריד את החשק לקרוא, אבל ביקשת תגובה אז..)

04/05/2016 17:16

    אני יקח את זה בטוב ואני מקווה להשתפר.

    05/05/2016 20:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך