אז אני ממש מצטערת שלקח לי זמן פשוט עוברים עליי דברים. קריאה מהנה ואני מקווה שהיה לכם כיף ביום העצמאות.????

את שלי הלילה-סיפור ערסים… פרק 5

12/05/2016 845 צפיות 3 תגובות
אז אני ממש מצטערת שלקח לי זמן פשוט עוברים עליי דברים. קריאה מהנה ואני מקווה שהיה לכם כיף ביום העצמאות.????

"לא משהו טוב זה בטוח" אמר האיש בקול מפחיד.
"לידור אמיר מצאתי אותה" צעק האיש בכל הבית.
התחלתי לבכות וניסיתי לבעוט באיש המפחיד אך ברגע אחד הגיעו עוד שני אנשים שאני מניחה שהם אמיר ולידור, שלושת האנשים המפחידים הרימו אותי וקשרו אותי לכיסא.
"אז הגענו לנקודה הרגישה שלהם מה אתה מציע לעשות עכשיו לידור?" פנה אמיר ללידור.
"עכשיו צריך לחכות שהם יבואו ונחסל אותם נכון לירון?"אמר/שאל לידור את לירון (האיש שמצא את ליאל במחבו שלה) וכאן כבר לא החזקתי מעמד.
"דיי תשחררו אותי!" צעקתי.
"למה נראה לך??" שאל לירון.
"סתומים" מילמלתי.
"מה אמרת?" שאל אמיר בקול מאיים והתקדם לעברי.
התחלתי לרעוד בכיסא ואמיר החזיק את שערי באגרסיביות עוד שנייה תולש אותו.
"תעני לי!" צעק.
"מה אמרת?" הוסיף בצעקה.
"ס-סתומים" גימגמתי בפחד ולאחר רגע לירון בעט בבטני.
"אעאעאעאעאעאעאעא" צרחתי בכאב והתחלתי לבכות, לידור התקרב אליי וסתם את פי בנייר דבק.
התחלתי לבכות לעצמי, איפה הבנים כשצריך אותם?

המשכתי לבכות בשקט בזמן שהבנים מדברים ביניהם.
"את מכירה את רוי דור ואביאל?" שאל לירון.
"ל.. לא" שיקרתי.
לאחר דקה של שקט לירון שיחרר אותי מהכיסא הרים אותי באגרסיביות לחדרו של אביאל וקשר אותי למיטה.
"למה את משקרת לי?? אני יודע שאת אחות של אביאל ובת דודה של דור ורוי" צעק לירון.
כנראה שזה לא היה רעיון טוב לשקר לו.
לירון עלה מעליי ולחץ את ברכו (הברך שלו) על בטני.
"מ.. מה אתה עושה?" שאלתי בפחד.
פתאום התקרבו אליי לידור ואמיר והתחילו להרביץ לי.
"אעאעאעאעאעאעאעא די!!!" צרחתי בכאב.
"שתקי כלבה" צעק עליי לידור והעיף לי סתירה.
התחלתי לבכות בשקט בזמן שלידור אמיר ולירון מרביצים לי.
"תעזבו אותה!" שמענו צעקה, הסתכלתי לכיוון הדלת וראיתי את דור אביאל ורוי.
"א… אביאל" אמרתי בשקט והתחלתי לבכות.
הבנים התחילו להתקדם לעברי אך בשנייה אחת, אמיר שיחרר אותי מהמיטה של אביאל משך אותי למצב עמידה הוציא רובה מתוך כיסו וכיוון לראשי.
"עוד צעד אחד והיא מתה" צעק אמיר.
הרגע אחד כולם השתתקו ואני בכיתי ללא קול, רק דמעות.
"אביאל" בכיתי בשקט.
"הכל הסדר יפה שלי" אמר לי אביאל ברכות.


תגובות (3)

ווואו נועה אחלה פרק אני מכוררר

12/05/2016 21:54

תמשיכע

12/05/2016 22:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך