יש המשך לסיפור

את

11/10/2015 959 צפיות 8 תגובות
יש המשך לסיפור

אני רואה אותך עומדת מרחוק, שערך גלי מעט ונח על כתפייך באלגנטיות. את לובשת שמלת קיץ בצבע וורוד, השמלה קצרה וחושפת את רגלייך הארוכות, את רגלייך החלקות והמושכות. השמלה מבליטה את גזרתך המושלמת את הישבן החתוב, המותניים הצרים, והחזה העומד זקור וחצוף. את מתקרבת לעברי ותווי פנייך מתבהרים, עינייך בצבע חום דבש מזמינות להתקרב ומאידך מרתיעות משום שדרכן ניתן לראות ולהרגיש את כוכח. העף שלך קטן ומעט סלבי, מזדקר מעט מעלה ומקנה לך מראה מעט שחצן. את מתבוננת למרחק מעבר לכתף שלי ועל פנייך עולה חיוך רחב, חיוך מלא שיניים וחינני. החיוך חושף זוג גומות חן שמעשירות את יופייך ומראך החצוף. אני יושב במקומי מנסה לדמיין כיצד את מריחה באיזה בושם את בוחרת להשתמש.
את עומדת ומשלבת ידיים וחושבת מחשבה עמוקה ואני קופא במקומי ורק מדמיין מהי התחושה לנשק את את שפתייך הדקות מה יהיה טעמן איך הלשון שלך מפלרטת עם שלי ואיך אנחנו נסחפים לעולם שכולו קסם.
את מגניבה לעברי מבט חטוף, ואני מאדים כאילו נתפסתי גונב מהמכולת. אני מתמלא בתחושה שאת יכולה לקרוא את מחשבותי כמו ספר פתוח, אני מרגיש חשוף לחלוטין אך לא מסוגל להתיק את עייני. את מתחילה להתקדם שוב לעברי עכשיו בצעדים יותר נחושים, אני נצמד לספסל עליו אני יושב וככול שאת מתקרבת אני נכנס עמוק יותר לתוכו כאילו מישהו עומד מאחורי ודוחף את הספסל לעבר כבשן.
את נמצאת עכשיו מרחק של כמה צעדים בודדים ממני, אני כבר מצליח להרגיש את הריח המתוק שנודף ממך, הריח ממכר כמו של פרח טורף מושך אותי אלייך. את צעד לפניי, אני ממש מרגיש איך אני נכנס לתוך האטמוספרה האישית שלך ואת חולפת על פני ולא מנידה עפעף.


תגובות (8)

*חטוב
*כוחך
*האף
*מפלרטטת
-חסר מעט שימוש בסימני פיסוק

אוץ'. הוא ממש מתאר איך כל הרגע מרגיש, ואז היא פשוט חולפת על פניו מבלי להתייחס בכלל…
אהבתי את הכתיבה, סיפור יפה

11/10/2015 20:06

תודה… :)
אני מודע שיש לי קצת בעיה עם שגיעות כתיב וסימני פיסוק אני עובד על זה…

11/10/2015 22:04

יש חלק שני ויגיע בהמשך שלישי ונלאה

11/10/2015 22:05

זה כל כך יפה לדעתי..ושגיאות כתיב וסימני פיסוק חשובים אבל אלו לא טעיות שאי אפשר לתקן . אהבתי ממש!

13/10/2015 16:54

זה כזה כתיבה של פנטזיה. וזה, בסדר. מאוד טוב יחסית לשאר הפנטזיות באתר. אבל שוב, זה לא בדיוק סיפור. הייתי אומרת שאפשר להוסיף בהתחלה- תדמיינו מישהו שאתם אוהבים, ולהפוך את זה למעין דמיון מודרך. כי ככה פנטזיות טובות, וזה יוסיף את החלק החסר של זה מלהיות סיפור בעזרת דמיון של הקוראים. ואז בא הסוף- והייתי כזה, -די- זה די טוב. גרם לי לחוש משהו משהו קצת מצחיק ומריר. כל הקטע חשבתי שזה הדדי חח

13/10/2015 17:25

    ההפך אני לא רוצה להכתיב לקורא איך לקבל את זה כי אני בטוח שלא אחת אנשים חוו תחושות שדומות לזה או מזכירות את התחושות האלו… אבל הפנמתי תודה על התגובה

    13/10/2015 23:34

אהבתי מאוד, סיפור יפה!
יש לך כתיבה טובה מאוד ותיאורים נפלאים אך היו כמה שגיאות כתיב(מה שספיר ציינה למעלה) והיה חסר פיסוק בכמה מקומות, אבל זה באמת לא נורא אפשר לעבוד ולשפר את זה תמיד(:
אז, כמו שאמרתי קודם לכן הכתיבה טובה מאוד ומכניסה לאווירה. אני הצלחתי להתחבר לדמויות מבלי להכיר אותן בכלל שזה מקסים כשלעצמו ומעיד על יכולות טובות. אהבתי את הסוף, הוא היה חד וקצר, ובאותה מידה גם מפתיע.
כל הכבוד. דירגתי 5.

13/10/2015 17:39

חברים תודה רבה על התגובות והערות אני לוקח אותם לחיקי…

13/10/2015 23:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך