אהבה בלתי אפשרית

23/10/2010 947 צפיות אין תגובות

לילה ללא שינה עבר עליה. ראשה מלא במחשבות. חוסר שקט.
יודעת שהיום יש לה הופעה והיא צריכה להיות במיטבה . מחליטה לא ליזום שום קשר עם "המעונב" . אולי העניין יישכח . היא מצידה לא תעשה כרגע שום צעד, תתעלם לחלוטין מבקשתו. אולי יבין את הרמז ופשוט יתרחק .
היום היא תנסה גם להתעלם מנוכחותו ותראה לאן העניניים יתגלגלו .
יום שישי בדרך כלל יום עמוס. קהל רב גודש את המועדון ועליה לתת הופעה מרשימה .
היא מחליטה להקדים להתארגן לאט ולהיות ב"פוקוס" .
היום לשם שינוי היא מחליטה להפתיע את באי המועדון ולתת הופעה שונה לגמרי .
לאחר תיאום עם הדי ג'י נבחרה המוזיקה שתושמע .
כהרגלה, מביטה מבעד לוילון. בוחנת היטב את המועדון. המועדון מלא עד אפס מקום . היא לא מצליחה לראות את ה"מעונב" . אולי לא יגיע היום חושבת בליבה .
ממשיכה להתארגן . בעוד מס' דקות תתחיל ההופעה שלה .
מוזיקה מיזרחית נשמעת פתאום ברקע . "קבלו את סילבי" קורא הדי ג'. ולקול המוזיקה המזרחית סילבי
עולה לרקוד . היום תירקוד ריקודי בטן . סילבי רוקדת כל כך יפה , תנועותיה וגופה משתלבים עם המוזיקה
שנשמעת .כל הקהל מוחא כפיים ומצטרף גם בשירה . סילבי ממשיכה בריקוד סוחף . גופה מתפתל כמו נחש. היא יורדת מהבמה . עוברת בין כל הנוכחים שלא מפסיקים להתפעל מימנה .
בקצה העין רואה את "המעונב" היא לא ניגשת אליו. מתעלמת מימנו . ממשיכה לרקוד בין כל אורחי המועדון ורואה על פניהם כמה הם שמחים . היא מענטזת ורוקדת , המוזיקה המזרחית שנשמעת ברקע
גורם לקהל להצטופף סביבה . שיר ועוד שיר מתנגנים והיא רוקדת בלהיטות.
"המעונב" לפתע נעלם ממקומו.
סילבי עולה לבמה ומודה לכל הקהל . היא רצה לחדר ההלבשה . ברקע שומעת את כולם קוראים בשמה
היא מנסה להרגע . לנוח ולהתארגן . היא מורידה את המסכה מעל עניה והפאה שעל ראשה .
נשמעת דפיקה . בחשש ניגשת לדלת . בדלת ניצב בעל המועדון . "אפשר" שואל . "כמובן" עונה.
"תשמעי הפתעת אותי לחלוטין, לא חשבתי כלל שתהיה הצלחה כזו " . "תודה" "אתה משלם לי כל כך טוב שאני מאוד רוצה שיצליח לך" . "תראי לא סתם באתי , שוב היגיע אלי אותו אחד, ויש לי מעטפה בשבילך"
. " אני במשרד ", אם יש לך איזה שהיא בעיה אני לשירותך"
מודה לבעל המועדון מתישבת לפתוח את המעטפה .
בתוך המעטפה ישנו פתק . "אני מוכרח לדבר איתך , מחכה לשיחה מימך בדחיפות" על החתום מאור דן
ומס' הפלאפון שלו.
"מה אעשה ?" . היא מחליטה להתקשר אליו בזה הרגע . אך במחשבה שניה הוא יזהה את קולה .
היא תתקשר אליו ותנסה לשנות מעט את קולה .
היא מתקשרת . בצד השני עונה לה קול גברי ונעים . היא בשינוי קולה , לוחשת . "מדברת סילבי"
"ערב טוב סילבי" . שמי דן מאור ואני דר' באונוברסיטה. "מה הדחיפות? " שואלת.
"תראי ,אני עורך מחקר ,בתורת ההתנהגות, ואני מוכרח לראיין אותך. אני צריך את עזרתך" .
"תראה, כרגע אני לא יודעת . תן לי מס' ימים ואחזור אליך" . "אני מוכן בכל תנאי ובכל מקום" .
"כמו כן אני מודה לך על הערב המהנה, מזמן לא נהנתי כך" המשיך ,"המעונב" . "העניין די דחוף לי אז בבקשה תודיעי לי מתי נפגשים" .
"אחזור אליך, מבטיחה" . להתראות. וניתוק .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך