אהבה עם הצרות- פרק 10

koka11 28/05/2011 1333 צפיות אין תגובות

נק' מבט של דניאל:
הלכנו להתארגן, שמתי סתם מכנס גלישה וגופיה, וחיכיתי שהיא תצא מהאמבטיה..
כממו תמיד לוקח לה שעות להתארגן… אבל זה לא מעניין אותי
"טוב יאללה אני מוכנה יוצאים" וואו היא פשוט מהממת… אבל אני לא רוצה שהיא תצא ככהה… היא לבשה ג'ינס גבוה קצרצר וראו לה מאחורה כמעט הכל..
"מאמי את יודעת כמה אני אוהב אותך, אבל תחליפי את המכנס הזה, בבקשה! אני אוהב אותו, אבל אני לא רוצה שבנים אחרים גם יאהבו אותו… את רק שלי, וגם כל מה ששייך לך… וחבבל למי שינסה לחבל בזה!" אמרתי וצחקתי, אבל ידעתי שזה אמיתי ומי שינסה להסתכל עליה, יצטער על זה…
"אבל… מאממי, אני באילת,
באילת אני יכולה להתלבש איך שאני רוצה… וחוץ מזה אני שלך ורק שלך, ומי שיסתכל עלי, הם יבינו את המסר שאני רק שלך… מבטיחה!" היא אמרה, ולמרות שאני לא רציתי להסכים לזה הייתי חייב, "אווך טוב, אבל נשבע לך שאם מישהו יסתכל עליך, הוא מקבל מכות!" אמרתי והיא צחקה
"כן נשמה שלי שמענו עליך"… "רגע רגע, את מזלזלת ביכולתיי??" שאלתי אותה במבט ערסי
"חחח כן ברור…. אתה לא מסוגל לפגוע בזבוב!" היא צחקה.. "אוקיי אם זה מה שאת רוצה " הפלתי אותה על המיטה "אוהו, זאת רק הדמה למה שאני יכול לעשות" היא צחקה ונישקתי אותה… באתי להעלות לה את החולצה, והשתלטתי על עצמי, אסור לי לעשות את זה, אני צריך לזכור מה קרה פעם קודמת… זאת הסיבה שהכל קרה… עזבתי אותה והיא הסתכלה עלי במבט שואל וקמה ממני… "טוב יאללה הולכים?" היא שאלה אבל רואים שהיא הייתה מבואסת..
"מאמי אני מצטער שהפסקתי, אבל אני לא יודע, אני מפחד שיקרה מה שקרה פעם קודמת.. את מבינה… אני לא רוצה לפגוע בך..!" אמרתי והורדתי את המבט…
היא חיבקה אותי "יפה שלי קטן, אל תדאג… התחלנו התחלה חדשה, באנו לפה לשכוח מהכל, מהאונס, מהבגידה, מהבית חולים… פשוט התחלה חדשה
שלך ושלי" אמרה ונישקה אותי… "אבל יאללה בוא נלך, כי התחתונים והחזיות חסרים לי, אני צריכה להתקלח שוב.." היא אמרה וצחקה..
"אין כבר אמרתי את זה! פשוט משוגעת.."
________________________________________________________________________

נק' מבט של קורל:
את האמת שמאוד התאכזבתי ממה שקרה, אבל הוא כנראה צדק, הוא לא רצה לפגוע בי שוב, אז ניסיתי לא לבאס אותו ואמרתי לו שלא קרה כלום…
הלכנו לקניון, ונכנסתי לאפרודיטה… לקחתי איזה 20 חזיות למדוד וכל אחת בדגם שונה, דניאל עמד לידי, וכל אחת שמדדתי, הוא אמר לי אם הוא אוהב או לא… אין עלינו זוג מטומטמים…
יצאתי מהחנות עם 9 חזיות חדשות… בכל מיני צבעים, ואיזה 5 מהם היו הבחירה של דניאל, שהכריח אותי לקחת את החזיות המנומרות… וקניתי גם תחתונים…
"טוב הגעתי להחלטה, התחלנו כבר את השופינג, אז אני חושבת שצריך לסיים אותו עד הסוף…
אנחנו כבר בקניון ואני רוצה שורטס [מכנס שיא הקצר הסברתי לו חח כי הוא לא הבין, חולצת בטן, ועקבים…"
אמרתי לו והוא שינה את ההבעה "מממ את האמת שאני לא יודע, עם העקבים אין לי בעיה, אבל על החולצה והמכנס אני מחליט אם את קונה אותם או לא… אם זה לא מתאים לי בגלל האורך את לא קונה!" אוווףףף איתו.. "אווך טוב בסדר.." אמרתי עם דוגיפייס.
______________________________________________________________________

יצאנו מהקניון, עשיתי שופינג, בסוף קניתי 2 זוגות עקבים, חולצת בטן, ומכנס מקאסטרו, גבווהה מעוננן..
"מאמי תודה עשית לי את היום, אבל אני לא חושבת שהיית צריך לשלם לי על הבגדים, יש לי כסף, וזה לא פייר מבחינתי לתת לך לשלם על הכל…" אמרתי בתקווה שיתן לי לשנות את ההחלטה שלו, ולתת לי להחזיר לו את הכסף..
"סתומה קטנה, תראי את זה בתור 3 מתנות: ראשונה, כי חזרנו, שניה, כי היה לנו חודשיים ביחד, ולא קניתי לך משהו מיווחד, חוץ מפרחים ודובי, ושלישית כי היה לך יומולדת…
עכשיו את יכולה לתת לי את התענוג ולא לבאס אותי ולהגיד שאת צריכה לשלם על זה??" הוא אמר לי פשוט נמסתי ונישקתי אותו…
החלטתי שזהו, אני מוכנה, היום זה יקרה, אני אוהבת אותו כל כך, ואני רוצה את זה…
עלינו לחדר, ואמרתי לו שכמה דקות אני באה נכנסתי לאמבטיה, להחליף את החזיה והתחתונים ונקיים…
החלפתי לזוג שהוא הכי אהב..
"יאללה קורל תשתלטי על עצמך, בתולה את כבר לא, זה קרה למרות שלא רצית שזה יקרה עם האנשים ההם, אבל עדיין, ואת יודעת שהוא גם רוצה את זה אז קדימה, תצאי רק עם החזיה והתחתונים, ותעשו את זה!" אמרתי לעצמי בשקט באמבטיה, ויצאתי…
שמתי את החזיה הכי יפה מהמנומרות שהוא הכריח אותי לקנות ותחתון שחור..
הוא היה עם הגב אלי שנכנסתי, הוא שכב במיטה מכוסה בשמיכה, ורק עם בוקסר… "מאמי? אני חייבת שתראה את מה שמדדתי, תגיד לי מה דעתך…" הוא הסתובב אלי, וחייך חיוך וישר הסתובב, לא היה לו נעים להביט בי… אבל אז הוא קם אלי, וחיבק אותי, ונתן לי נשיקה…
"את בטוחה שזה מה שאת רוצה? את לא רוצה לחשוב על זה קצת? יש לנו את השבוע הזה ביחד… אני גם רוצה את זה מאוד! אבל פעם קודמת שניסינו, את פחדת ויצאת מהחדר…"
נישקתי אותו דחפתי אותו למיטה, "אני לא יודעת, אני בטוחה שזה מה אני רוצה…! אני אוהבת אותך הכי בעולם, ואת היחסים שלנו צריך לקחת לצעד הבא…" התנשקנו… ואז הוא קם..
"חכי שניה, אני לא רוצה לפגוע בך, אז אני מתקשר רגע לרום וחוזר אלייך… אני רוצה את זה גם, אבל אני רוצה לשמור עלייך!" אווך כמה אני אוהבת אותו…
הוא התקשר לרום..:
"רום?"
"אהה אחי מה קורה? הכל בסדר אצלכם?"
"כן ברור אחי, אני פשוט צריך טובה" ואז הוא יצא מהחדר…
אחרי דקה הוא חזר, ואמר אל תדאגי הכל מסודר עכשיו…
הוא שכב עלי "אני אוהב אותךת הכי בעולם… את יודעת אני חשבתי על זה היום אחרי מה שקרה… אני באמת באמת אוהב אותך, ברמה גבוהה ממש אני.."
הפסקתי אותו"מאוהב בי?? חחח כי גם אני רציתי להגיד לך את זה, שזאת הסיבה היחידה שסלחתי לך, כי עם הייתי סתם אוהבת אותך, הייתי מוותרת על זה, אבל שלא היינו ביחד ביום הזה, חלק ממני היה חסר לי, הרגשתי חצויה, הרגשתי שחסרה לי האהבה של החיים שלי!" אמרתי ובכיתי… "הוא נישק לי את הלחי "בחיים שלך אל תבכי, אני לא עומד בזה…!" ירדה לו דמעה…
ואז הוא התחיל לנשק אותי, הוא נישק אותי על הפה, עבר לצוואר, ואז לבטן,
הסתובבתי עליו, והתחלתי לנשק אותו, עד שהגעתי אל הבוקסר, נגעתי שם, בנקודה שתחילה לגדול, ועליתי למעלה…פשוט נהניתי מכל רגע..
הרגשתי שזאת הפעם הראשונה שלי…
אחרי זה נרדמנו שנינו מחובקים ומחויכים.. בלילה קמנו בסביבות 12 וחצי, כי שיר התקשרה ושאלה אם אנחנו רוצים לצאת… דניאל העיר אותי בנשיקה על המצח" אני אוהב אותך!" הוא צרח!
"גם אני אוהבת אותך יפה שלי, אבל יאללה בוא נתארגן, הם רוצים ללכת לנייטמאר או למסיבה… אתה נשאר הכי קרוב שאתה יכול להיות, כמו עלוקה, לא ניפרד לעולם!" אמרתי לו עם חיוך על הפנים, התנשקנו וקמנו…
החלטתי ללבוש את מה שדניאל קנה לי, שמתי את המכנס הקצר מקאסטרו, וגופיה לבנה בפנים, ועקבים גבוהים בצבע ורוד…
התאפרתי, בחיים לא התאפרתי כמו היום, היום הרגשתי שונה, הרגשתי חייה בפעם הראשונה, שמתי מייק אפ, סומק ורוד שיוסיף לי מראה בובתי, אייליינר, עיפרון שחור, מסקרה, אודם ורוד, והרגשתי שונה מאושרת..
"ווואו! את מהממת! אני שמח שאת רק שלי! אף אחד לא יתקרב אליך!!" הוא אמר לי מאושר ונשק לשתי נשיקה ארוכה… "אוי מאמי, תראה מה עשית, ירד לי כל האודם בגללך, אהה וכן נקה את השפתיים שלך, הן נהיו וורודות… חחחח" צחקתי ויצאנו…
קרה דבר מוזר, יצאנו לבחוץ וראינו את שיר ורום, הם התנשקו! מה??????
הלכתי אליהם,
"אהה שיר? אני צריכה להגיד מזל טוב?" אמרתי לה, והיא העלתה חיוך ולקחה אותי לצד…
"מאמי אני לא יודעת איך זה קרה, יצאתי מהאמבטיה, והתחלנו לדבר שאני רק עם מגבת עלי, ואז פתאום התנשקנו, זה קרה בצהריים, ועכשיו החלטנו שאנחנו ביחד… אני לא חשבתי שדווקא איתו זה יקרה, זה מוזר, אבל כיף לי! אני שמחה!" היא אמרה וחיוך נוצץ נגלה לפנים שלי…
"אוך יפה כמה שאני שמחה בשבילך.." חיבקתי אותה, וירדה לה דמעה… ואז דניאל ורום התקרבו…
"מממ קורל, אני מצטער אבל יש מצב שאני אקח את חברה שלך לכמה דקות, אלי ?" רום אמר וצחק…
"את האמת שלא ממש, אבל עכשיו שאהובי הגיע אז כן ברור, אני מסודרת פה, אז לכו…" אמרתי להם, צחקנו והתנשקנו…
________________________________________________________________________

החלטנו ללכת למסיבה, בדרך למסיבה מישהו עצר מולנו, והסתכל עלי..
"אפשר לעזור לך?" שאלתי אותו, וראיתי שדניאל עצבני…
"מממ את האמת שכן, קוראים לי מאור, אני מהאיזור פה, את האמת שרציתי את המספר שלך, אני יודע לדבר איתך, אבל את לא חייבת להביא לי אותו.." הוא הסתכל עלי, ואז דניאל בא לכיוונו..
"דניאל תעצור! תעצור עכשיו! ואתה מאמי, תקשיב זה לא לענין, יש לי חבר, ואת האמת שזה זה שהתקדם השניה לכיוון שלך, אז זה לא לעניין…
אני מצטטערת.."אמרתי עם חיוך, ולקחתי את דני… "חכי שניה, רק שניה אחת, אם תוכלי, תבואי איתי לשניה אחת לצד, 2 דקות, ואני אשחרר אותך…" זהו דני כבר היה עצבני, הוא התקדם אליו… ורום ועומר עצרו אותו… הלכתי למאור: "מה אתה לא מבין נשמה???! לא זה לא….
אבל אולי אתה תוכל לעזור לי… אנחנו רוצים ללכת למסיבה בנמל… יש איזה מסיבה טובה פה?" שאלתי אותו, וראיתי איך דני רותח מעצבים! וניסו להרגיע אותו… "ממ כן את האמת יש פה בהמשך, איפה שהמתקן של הכדור יש שם כניסה לחוף, יש שם מסיבת חוף, אמרו שהיא תהיה חזקה…
לכו לשם זה מומלץ.." הוא אמר לי…
"אוקיי תודה נשמה" חייכתי, לקחתי את דני איתי והלכנו…
כל הזמן הזה, אני רואה את דניאל מביט אחורה, לראות איפה מאור, בשביל לחזור לשם בשבילו…
הגענו… כולם נכנסו ואני ישבתי לשניה בחוץ…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך