אהבה עם הצרות- פרק 11

koka11 28/05/2011 1042 צפיות אין תגובות

לא יכולתי להיכנס לבפנים.. דניאל רצה להישאר איתי.. "מאמי, אני מתחננת שתיכנס לבפנים, אם לא תיכנס אני לא אדבר איתך, 2 דקות אני אגיע, אני צריכה את השניה לבד, בשביל לנשום…. כלום לא קרה אל תדאג…" חייכתי אליו אבל הוא לא היה מרוצה.. הוא פחד בגלל מאור… אין על הבנאדם הזה בעולם…
"אוךך טוב יפה, אבל זה רק בגלל האיום הזה שדפקת לי בסוף!" הוא אמר וחייך אבל ראיתי שהוא חשש..
הוא נכנס, וישבתי לבד איזה דקה ושבאתי להיכנס מישהו נגע החזיק לי את היד..הסתובבתי וראיתי שזה מאור"למה את נכנסת?? תראי אותנו, חבל שתיכנסי לבד, תישארי איתנו, שלא יהיה לך משעמם בפנים…" הוא סיים להגיד "מאור, תעזוב אותי, אני מתחננת, תן לי להיכנס, אני לא רוצה לשבת לא איתך, ולא עם חברים שלך!!" אמרתי לו בעצבים… פחדתי כל כך… למה לא הקשבתי לדניאל ונכנסתי איתו למסיבה? למה אני תמיד צריכה לעשות מה שאני חושבת באותו רגע ולא מה שאומרים לי לעשות…
"פחחחח תקשיבי לי טוב! את נשארת איתי פה עכשיו, אני לוקח משהו ואז את באה איתי… בהמשך תדעי את השאר…", הוא לא עזב לי את היד רק החזיק יותר חזק.. הוא שתה שלוש שוטים אחד אחרי השני והתחיל לקחת אותי, אבל אז, רום דני ועומר התחילו לרוץ לכיווני…
"תקשיב לי טוב יא @#!%%$^&* כדאי לך לעזוב אותה עכשיו" דניאל אמר בעצבים ושבר גם בקבוק בירה בדרך… "וווואווו גבר תרגיע את עצמך תזזרוק את הבירה ובוא נדבר שניה… חברה שלך מהממת, ואני מצטער מאוד, אבל תראה איך היא לבושה עכשיו, כמו איזה שרמוטה, איך אתה מצפה שאני אעזוב אותה עכשיו" מאור אמר בעצבים, והחל לסחוב אותי משם, שחברים שלו התקרבו ועצרו את רום ועומר, ודני רץ לכיוון שלי…
דני הרביץ לו וגרם לו לעזוב אותי.." אמרתי לך שכדאי לך להתרחק ממנה… אליה בחיים שלך אל תתקרב! אתה מבין מה אני אמרתי לך???!" אמר בעצבים ולקח אותי משם שאני מוצפת בדמעות, לא לפני שירק עליו…
"את רואה יפה שלי, יש סיבה לזה שאני לא רציתי להשאיר איתך לבד… אבל עשיתי את זה בכל מקרה… וכמו תמיד זה בגללי, זה כמעט קרה לך שוב!" הוא אמר וירדו לו דמעות… "אם היה קורה לך משהו לא הייתי יודע מה הייתי עושה…" באתי לחבק אותו, ואז הסתכלתי אחורה, וראיתי שמאור לא שם כבר, הוא הלך כבר… שיר, רום, עומר ושני רצו אלינו וחיבקו אותנו….
צחקתי אחרי שניגבתי את הדמעות…" אז מה אתם אומרים, נכנסים??? יאלללה באנו לפה בשביל לשכוח הכל, ולא בשביל להיכנס לדיכאון…" הסתכלתי על דניאל והוצאתי לו לשון… תפסתי לו את היד, ורצנו לבפנים…
מסתבר שמאור צדק… הייתה מסיבה ממש טובה! לא נתתי לדניאל להתרחק ממני, זכרתי מה היה במסיבה האחרונה, שהוא התנשק שם עם אקסית שלו, והוא גם בכללי לא רצה להתרחק ממני..
_______________________________________________________________________

"יאלללה לילה טוב!" כל אחד מהזוגות התפזר לחדרו…
"מאמי אתה קולט איזה יום הזוי??? וואי פשוט מהממם!
אתה מבין שנהפכנו לזוגות… זה פשוט מצחיק!" אמרתי לו אבל ראיתי שהוא עדיין כועס…
"נוני, הכל בסדר, חיים שלי
אתה רואה שהצלת אותי? שוב… אתה החיים שלי, ואתה לא צריך לכעוס על עצמך, אלא עלי שהכרחתי אותך להיכנס ולא להישאר.." אמרתי וכבר נכנסנו לחדר שניה התקרבנו למיטה והוא צחק "את פשוט סתומה! נראה לך שאת צריכה להאשים את עצמך? צריך להאשים אותי! אבל זה היה ואם אני אראה אותו עוד פעם זה לא ייגמר אותו הדבר!" הוא אמר ונישק אותי… ואז הפיל אותי על המיטה… עלי עלי ואמר, "יאללה אהובה, יש לנו עוד שבוע ארוך, אז קדימה הולכים לישון עכשיו…."…צחקתי… "איזה לישון על מה אתה מדבר?? אני הולכת להתקלח עכשיו, אני מלאה בחול ואני מסריחה מסיגריות…" הוא צחק "חכי שניה, תני לי להריח, לא את האמת, אני לא מריח ריח של סיגריות, רק ריח של זיעה… איכס, גם דאורדואנט לא שמת?" הוא אמר צחק וקם וישב על מהשכיבה עלי והתייבת על הרגליים שלי עם יד על האף…. הייתי בלחץ, איך זה הגיוני…"מה אתה רציני???! זה לא הגיוני!!" העפתי אותו מעלי, ורצתי לאמבטיה, פשוט הורדתי את הבגדים, השארתי את הדלת פתוחה, סגרתי את הוילון ונכנסתי לאמבטיה..
כל הזמן הזה שמעתי את הצחוק שלו הולך ומתקדםם…. ואז הוא פתח את הוילון… "עוף מפה! אני לא רוצה שתהייה פה! אני לא אוהבת אותך יותר1 אני שונאת אותך!" אמרתי לו בעצבים והוצאתי לשון…
"מה את אומרת??? את שונאת אותי??" לקח מגבת, הוציא אותי מהאמבטיה, ורץ איתי לחדר, העיף אותי על המיטה… ונשכב מעלי …" אז רגע שאני אבין! את עדין שונאתת אותי? או שעכשיו פחות…?" הוא אמר וצחק…
"מממ לא יודעת, חחחח, זה תלוי…" צחקתי "תלוי במה? רוצה לספר לי?" הוא אמר לא מבין…
המשכתי לצחוק, "תלוי! מה אתה מתכוון לעשות? ילד קטן?" הוא כבר היה רציני "ילד קטן מה???! חכי חכי אני אתנקם בך על זה… בואי נראה מי יותר קטן ולא יודע להתאפק, מי שינשק את השני הראשון יפסיד… מעכשיו!" אמר קם ממני..
"מממממ אוקקיייי זאת בעיה שלך, אני יודעת לשלוט בצרכים שלי.. אבל את האמת היה לי יום ארוך, ואני עייפה.. לחבק ולישון איתי ממותר לך… אז תחבק אותי ולילה טוב.." אמרתי והוצאתי לשון…
שכחתי שאני רק עם מגבת עלי, אבל הייתי עייפה ורציתי לישון… הוא הצמיד אותי אליו הכי חזק שהוא יכול, כאילו מפחד שאני לא אברח לו… "מאמי לא שכחת משהו? לי אין בעיה עם זה את האמת שאני הייתי מעדיף שתישארי ככה, אבל זה בשבילך, פשוט את רק עם מגבת ואת רטובה… שלא תהיי לי חולה…" אמר ושחרר אותי…
"אווךךך טוב, עד שנרדמתי, שניה אני באה.."
הלכתי ושמתי תתחתונים וחזיה, בלי פיג'מה וחזרתי לחדר ועמדתי ליד המיטה…. "עכשיו זה יותר טוב?" שאלתי וצחקתי..
"מממ כן יותר טוב… אבל בשביל שלא יהיה לך קר אז…" הוא הפיל אותי עליו, ונישק אותי… חחח ניצחתי בהתערבות.. "ראית אמרתי לך שאתה ילד קטן! אבל טוב בסדר, אז מה עכשיו?" שאלתי והתסתכלתי עליו… הוא המשיך לנשק אותי כאילו שנה לא נפגשנו.. זה היה כייפי. "מממ אני תכננתי לנו משהו לעכשיו, אבל כבר מאוחר,אז אני אתאפק למחר… חחח" צחק והשכיב אותי צמודה אליו כאיללו בשבביל שלא אברח לו.. "אתה בטוח?" שאלתי…
"את האמת שלא, אבל את עייפה, רואים את זה עלייך…. חח ויצאתי דפוק ואני אצטרך להתקשר לרום שוב פעם לבקקש טובה…. והוא בטח עכשיו עם שיר, ולא נעים להפריע…"
"רגע! חייבים את הטובה של רום? אפשר להסתדר בלי… חחח, ניזהר ומחר תקנה לעצמך במקום לבקש כל הזמן מרום… "אמרתי וצחקתי…
"אבל יפה שלי, אני מפחד, אם יקרה משהו? את רוצה שאני אתקשר אליו בכל מקרה, או שנלך לישון.. אני ללא רוצה שיקרה לך משהו… אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אל תכעסי, בואי נלך לישון בובה…. טוב?" הוא אמר ואני התאכזבתי…
הוא מעדיף לישון מאשר להיות איתי…
"מה שתגיד…" התרחקתי ממנו קצת, ולא נתתי לו לחבק אותי… אני יודעת שהוא דואג לי, אבל הוא אכזב אותי… "לילה טוב מאמי!" אמרתי לו והלכתי לישון….
"אווךךך מטומטם שכמותי! על מה אני מדבר אותי… חכי שניה…!" הוא התקשר לרום, וחזר אחרי שניה, ולא הפסיק לנשק אותי… באיזה שהוא מקום שמחתי, אבל גם התאכזבתי מזה, בגלל שעשיתי לו פרצופים אז הוא החליט להתקשר אליו… אני יוצאת כאן שרמוטה.!
ישבתי עליו ועצרתי אותו.."עזוב מאמי זה לא מתאים עכשיו… בוא נלך לישון… אתה יכול להתקרב אלי ולחבק אותי? אני מצטערת שאני עצרתי אותך עכשיו, אבל זה מסובך להסביר את זה, אני לא מרגישה טוב, כואבת לי הבטן מאוד, ואני מאוד עייפה… אז בוא נלך לישון.. טוב יפה?" אמרתי והסתכלתי עליו, והורדתי דמעה, הוא לא הבין למה אני בוכה…
"את לא צריכה לבכות יפה שלי…. בואי נלך לישון, ובבוקר נקווה שתרגישי יותר טוב,ונלך לעשות אבובים או נלך לבריכה.. בסדר? נתחיל את החופש הזה…. ותלכי להישתזף.. אני יודע שזה מה שאת אוהבת לעשות… חח" ראיתי שהוא מאוכזב.. נישקתי אותו, והוא סובב אותי בשביל שאשכב לצידו והוא הצמיד אותי אליו, וחיבק אותי מאוד מאוד חזקק, יותר מתמיד, אבבל הוא נזהר לא ללחוץ לי על הבטן…
התסובבתי אליו ונתתי לו נשיקה… והלכנו לישון וקמנו ליום חדש…
________________________________________________________________________

כל השבוע הזה היה מהממם…
הלכנו לאייספייס, לאימקס, לריף הדולפינים, עשיתי לי חידוש של הארון, וחזרתי עם 3 מזוודות במקום עם 2[חחח] באמת שזה היה חופש מהממם!
את היום האחרון החלטנו לבלות אני ושיר ביחד, סיפרתי לה על זה שאני דניאל עשינו את זה, ושהוא כעס על עצמו בגלל מאור, והיא רק חייכה… לא הבנתי למה היא לא אומרת דבר…
"אני יודעת שאני זריזה.." היא התחילה "אני פשוט התאהבתי, לפני יומיים שכבתי עם רום, זה לא היה מתוכנן, פשוט יש לנו כאילו את אותה האהבה שיש לך ולדני, פחות חזקה אחרי הכל אנחנו שבוע ביחד, אבל הוא אוהב אותי, והוא מפנק אותי כאילו אני היחידה בשבילו בעולם… אני כל כך שמחה שיש לי אותו… פשווט התאהבתי… הוא גם אמר לי את אותו הדבר.. הוא גם אמר שהוא הרגיש את זה כבר הרבה זמן, אבל בגלל מה שקרה איתך הוא חשב שאני שונאת אותו… אז הוא לא עשה עם זה כלום…" היא אמרה וחייכה מאושר…
"את לא מבינה כמה אני שמחה בשבילך!! כמה אני אוהבת אותך וכמה אני שמחה שנסענו לשבוע הזה יחד, את מבינה כמה זה השפיע על החיים שלנו??"
ואז קיבלתי שיחה מדניאל:
"היי מאמי מה קורה?"
"מאמי! איפה את? אני צריך אותך? לאיפה הלכת? אני צריך לספר לך משהו חשוב, בקשר לשיר רום, תבואי לפה כמה שיותר מהר!"
"וואוו מה קרה! אתה מלחיץ אותי… אני גם צריכה לספר לך משהו
אבל מאמי הלכת עם שיר, הלכתי לעשות קעקוע ברגל! אתה לא מבין איזה יפה זה! עשיתי כבר, ורציתי לעשות לך הפתעה, אבל לא יכולתי לעשות לך הפתעה בגלל זה, וגם התחרפנתי עד הסוף ועשיתי גם עגל באף….! ושיר עשתה גם קעקוע ברגל בסגנון שלי, אבל עגיל בפופיק… רצינו לחזור שונות, לעשות לכם הפתעה…!" הוא לא אהב את זה הוא כעס טיפה " למה עשית את זה??? איך את עושה דברים כאלה בלי להגיד לי ועוד פה, ואם היה קורה לך משהו?? את לא אחראית, היית אומרת לי והייתי בא איתכן! ורום פה איתי, הוא שמע על זה, הוא מאוד כועס על שיר על זה!! תבואו לפה בבקשה!" הוא אמר וניתק…
חזרתי לשיר ואמרתי לה מה שקרה…
"אני לא מבינה מה הסרט שלהם??? אז מה עשיתי קעקוע ועגיל באף, זאת הפנטזיה שלי, והגשמתי אותה, מה קרה???! אני צריכה לעשות רק מה שטוב לו?? אוךך איזה מעצבן הוא"
שיר התעצבנה גם היא אבל גם הצדיקה אותם "תקשיבי מאמי אולי בצדק, אם היינו אומרות להם לפני אולי הם לא היו מגיבים ככה, אבל לא אמרנו להם ואולי בגלל זה הם כועסים עלינו, שלא שיתפנו אותם בהחלטה הזאת…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך