אהבה עם הצרות- פרק 14

koka11 29/05/2011 1039 צפיות 2 תגובות

קמתי בבוקר, אחרי הלילה הארוך שהיה לי…ודני לא היה בחדר, ושיר הגיה אלי ואמרה שגם רום לא בחדר שלהם…
זה היה ממש מוזר, יצאנו למטבח וגם שם הם לא היו, ואחרי כמה דקות הם הגיעו הביתה, עם מכנסי ספורט ובלי חולצה מזיעים אבל עם שקית גדולה בידם..
לא התייחסנו אליהם, צפשוט הלכנו שתינו להתארגן לבית ספר, היום אנחנו צריכות להיות מהממות…
שיר לקחה ממני בגדים, ונעליים כי רצתה משהו מיוחד, והתאפרנו שתינו… יצאנו אחרי שלושת רבעי שעה וראינו ארוחת בוקר על השולחן ודני ורום לא היו שם, ואז מישהו כיסה לי את העיניים, סובב אותי ונישק אותי "בשבילך נסיכה" הוא לחש לי והוביל אותי לשולחן…
אכלנו והבנים הלכו להתארגן ואז הלכנו לבית הספר..
נכנסנו לבית ספר ודני ליווה אותי למקום שלי בכיתה, וראה את ספיר..
"הי מה קורה? אז איך היה אתמול אחרי שהלכתי?"
"חחחח בוקר טוב, את האמת שלא היה משהו מיוחד, כולם הלכו לישון, ואני הלכתי לסיבוב עם ריף, והזמנו בלאק… אבל כלום חוץ מזה.."אמרתי וחייכתי..
"מממ באמת? נשמע שיא הכיף..
דניאל אני צריכה לדבר איתך, קורל זה בסדר מבחינתך?"
"מממ את האמת שאני לא יכולה להחליט עליו, שיעשה מה שהוא רוצה.."
קיוותי שהוא לא ילך, פחדתי שיקרה שוב פפעם מה שקרה אז, אבל הוא בכל מקרה הלך… אבל לפני שהלך הוא לחש לי "מאמי זה בסדר? את רוצה שאני אלך?" "תעשה מה שבראש שלך, אני לא מחליטה עליך הרי.."
הוא הלך בחשש כי הוא ידע שזה יגרר לריב אחרי זה ובתכלס שבצדק… הייתה לו אפשרות להגיד שזה לא מתאים עכשיו ושהם ידברו על זה בטלפון, אבל הוא החליט ללכת איתה!
________________________________________________________________________

שנגמר הבית ספר הלכתי הביתה רק עם שיר ורום…
לא רציתי לחכות לדניאל, לא רציתי להסתכל עליו הוא עצבן אותי! אחרי כמה דקות נשמעה דפיקה בדלת, ושפתחתי זה היה דניאל עם עיניים אדומות…
"אני מצטער.."הוא אמר ולא הבנתי מה קרה, חשבתי שהוא בגד בי שוב…
"על מה אתה מצטער? אתה עוד פעם עשית לי את זה נכון???!" צעקתי עליו, והובלתי אותו אלי לחדר, ששם לא נפריע ואף אחד לא שמע את הצעקות
"את לא מבינה, ספיר דיברה איתי, היא אמרה לי שאחרי מה שקרה המחזור שלה איחר, והיא עשתה בדיקה והיא בהריון…" אני לא ידעתתי מה להגיב, רק ראיתי אותו בוכה.."היא אמרה שהיא תעשה הפלה כי היא רוצה להתחיל את החברות איתך מחדש בלי שום זכר למה שקרה שם
אבל אני הרסתי עכשיו הכל ביני ובינך!!
אני הכנסתי מישהי להריון! אני פשוט מטומטם!"
"דניאל, אני רוצה להיות לבד לכמה דקות, תצא לסלון ושב עם רום ושיר, תן לי להיות לבד!"
אמרתי והתחלתי לבכות… לא האמנתי שזה קרה לנו, למה לא נותנים לנו להיות קצת מאושרים… תמיד חייב להיות משהו שיהרוס לנו את הכל!
יצאתיח מהחדר, ורצתי מהבית…
לא יכולתי להישאר ולהסתכל עליו יותר
הייתי צריכה לחשוב ולהיות לבד קצת, ובצדק!
ואחרי שעה של בכי נרגעתי… ואמרתי שהוא לא התכוון לזה, סלחתי לו על הבגידה, אז למה על זה לא אסלח לו?
שלחתי לו הודעה 'זה בסדר מאמי אני סולחת לך! אני אוהבת אותך'
והוא ענה לי 'אני אוהב אותך מאוד יפה שלי ואני מצטער… בואי הביתה בבקשה! אל תעלמי לי ככה, איפה את אני אבוא עכשיו עם האוטו לאסוף אותך!'
לא שלחתי לו הודעה חזרה…
רציתי עוד להיות קצת לבד, בלי אף אחד שיבחן אותי כל שניה ויחכה לתגובה שלי בקשר למה שקרה..
אחרי שעתיים וחצי חזרתי הביתה, אחרי גלידה מגעילה ושרוצה לגרום לך למות [איכס בטעם חמאת בוטנים וריבה!!] ואיך שנכנסתי דני רץ אלי לחיבוק "את משוגעת! אל תעשי לי את זה יותר בחיים! אל תברחי לי ככה יותר אף פעם!"חייכתי אליו ורצתי להקיא.. הגלידה המגעילה הזאת עלתה למעלה!
דני רץ אחרי "הכל בסדר? עוד הפעם חזרת להקאות?? מה קרה עכשיו?" צחקתי.. "מאמי אכלתי גלידה מגעילה ברמות בטעם חמאת בוטנים וריבה, מה שכן אני ממליצה לך, אל תאכל את הגלידה הזאת בחיים היא מגעילה!" והוא צחק "אין פשוט סתומה אבל מה שכןאת הסתומה שלי!"
הוא הרים אותי ולקח אותי לחדר, ונרדמתי… אחרי שעה וחצי קמתי וראיתי שדני בא לישון אותי, הוא חיבק אותי וישן…
לא רציתי להעיר אותו אז הלכתי לכיוון החדר ששיר ורום ישנו בו… פתחתי את הדלת וראיתי אותם בדיוק באמצע קיום יחסים "אופס סליחה!" צעקתי וברחתי… אין זה פשוט מגעיל ומצחיק באותו הזמן…
חזרתי לדניאל והערתי אותו בנשיקות ושראיתי שהוא התחיל לקום קמתי ממנו והוא תפס אותי חזק ולא נתן לי ללכת, הוא נשכב עלי והתחיל לנשק אותי "אני חייב אותך, אני חייב לגעת בך ולהיות איתך קצת, את מרשה לי?? בבקשה? הרבה פעמים ביומיים האלה זה התפקשש אז עכשיו זה לא!" הוא נישק אותי ואחרי שעה נרדמנו שוב..
_________________________________________________________________________

עברו כמעט שבועיים מאז שגילינו על הקטע של ספיר.. היא כבר עשתה הפלה והכל היה בסדר…
עכשיו הגיע ה3 חודשים שלי ושל דני, "אתה קולט כמה עברנו יחד ב3 חודשים האלה?? זה פשוט הזוי!"
החלטנו לא לחגוג ממש הלכנו עם שיר ורום לסרט, כי הסתבר ששבוע אחרינו יש להם חודדש אז הם עשו קדם חגיגותת ראינו את הסרט "שודדי הקאריביים 4 בתלת מימד" אני ושיר ישבנו באמצע ופחדנו ועצמנו עיניים כל הסרט והתחבאנו אחת בשיער של השניה ורום ודניאל צחקו…
באמצע הסרט יצאתי החוצה כי רציתי לקנות פופקורן…
מישהו תפס אותי "אז מה נפגשים שוב פעם??" הסתובבתי וראיתי שזה מאור מה הוא עושה בתל אביב…
"מה אתה רוצה ממני???! מאור תעזוב אותי בבקשה! אני לא מעוניינת לדבר איתך ובטח שלא עכשיו!" כעסתי על הבן אדם הזה, לא רציתי לראות אותו מול העיניים שלי
"אני אעזוב אותך, אבל בתמורה תתני לי נשיקה!"והצביע על הפה שלו..
"אני לא מתכוונת לנשק אותך, לא עכשיו ולא אף פעם…!" צעקתי עליו ושחררתי את היד שלי ממנו בכעס וברחתי משם…
נכנסתי אל האולם לפני שהוא הספיק לתפוס אותי וישבתי ליד דני "מאמי הכל בסדר??? למה את מתנפשת ככה?? לא אמרת שאת צריכה לקנות פופקורן? איפה הוא?" וואי נכון, בגלל שברחתי ממאור שכחתי לקנות אותו…
"סתם אני אסביר לך אחרי זה למה!" העדפתי שעכשיו לא להסביר לו, וסתם שהוא יצא לבחוץ אליו!
הוא נישק אותי וביקש מרום לבוא איתו רגע…

נקודת מבט של דניאל:
"רום אני חייב ממך טובה, קרה משהו מוזר, קורל חזרה לפה עכשיו, מנשפת בצורה מלחיצה ובלי הפופקורן שהיא אמרה שהיא קנתה ולא רצתה להסביר לי למה… נראה לי שמשהו קרה שם בחוץ, אתה יכול לבוא איתי לברר רגע מה הלך שם בחוץ??" אמרתי עם פרצוף מלחיץ, פחדתי שקרה עוד פעם משהו שיכולתי למנוע…
"כן ברור אחי! יאללה בוא נצא!" שלחנו לשיר הודעה שתגיד גם לקורל שהלכנו שניה להביא את הפופקורן שקורל שכחה ויצאנו לבדוק מה הלך שם…
פתאום ראיתי את מאור! "מה הוא עושה פה???? בגלל ה!@#%@$%^&*& הזה קורל ברחה לבפנים ככה! הוא רצה לעשות לה משהו אני בטוח!!"
"אחי עזוב אותו, בוא נגיד לאבטחה, חבל שיוציאו אותנו באמצע הסרט, ושנצא אני בטוח שהוא עוד יהיה בחוץ ונטפל בו שנינו!" הלכנו למאבטח והוא העיף אותו ועשיתי לו תנועה של חכה לנו בחוץ עד שנצא, כי אם לא אז חבל ונכנסתי..
לא כעסתי על קורל שהיא לא אמרה לי, היא כנראה ידעה מה אני אעשה לו אם אני אשמע, אז רק הבאתי את הפופקורן בשבילה וחזרתי לבפנים…
"אני צריך לדבר אתךך אחרי הסרט!" היא הסתכלה עלי במבט מפוחד אז חייכתי אליה "לא קרה כלום יפה, רציתי להראות לך משהו, ובאמצע הסרט זה בעיה…" והיא נרגעה ונישקה אותי ושמה את ראשה עללי….
"אני אוהב אותתך!" והמשכנו לראות את הסרט..
שנגמר הסרט, קורל ושיר הלכו קצת מאחורינו ואני ורום התקדמנו יותר מהר בשביל לטפל במאור הזה!
איך שראיתי אותו רצתי אליו ונתתי לו בוקס "אל חברה שלי בחייים שלך אל תתקרב! אתה מבין אותי" ירקתי עליו והלכתי…
קורל ראתה את זה ורצה לכיוון שלי "מאמי הוא לא שווה את זה! בגלל זה לא סיפרתי לך! בוא נלך מפה בבקשה" היא חייכה אלי והלכנו…


תגובות (2)

מהממם תמשיכי כל פרק יותר יפה מהקודם פשוט מדהים!!!

29/05/2011 23:20

אני חולה על הסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!

08/07/2011 12:30
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך