אהבה עם הצרות- פרק 2

koka11 13/05/2011 1114 צפיות 4 תגובות

פתאום הרגשתי שמישהו נוגע בי ועוצם לי את העיניים….
הסתובבתי וראיתי את עומר ורום, הם לקחו את ריף ואז לקחו אותי משם, אבל הספקתי לצרוח לפני שסתמו לי את הפה, ודניאל שמע את זה ובא.
"עזבו אותה!!" הוא צרח עליהם.
הם עזבו אותי למרות שהם לא רצו, ודניאל פשוט לקח אותי משם.
הוא חיבק אותי "הכל יהיה בסדר, אני איתך עכשיו..", חיבקתי אותו והתחלתי לבכות.
הלכנו לורדה רכזת השכבה והמצאנו לה תירוץ בשביל ללכת הביתה "ורדה, קורל לא מרגישה טוב, עמדנו בחוץ, היא אמרה שיש לה סחרחורת ואז היא התעלפה" היא האמינה ואמרה לדניאל ללוות אותי הביתה, בשביל שלא יקרה לי כלום. לקחנו את ריף והלכנו.
" אני לא מאמין שהם כאלו טיפשים, הם עשו את זה פעם אחת, והם הצטערו על זה, אז למה הם ניסו לעשות את זה שוב??!" אמר בכעס.
"מאמי תירגע, לא קרה כלום והכל בזכותך, אני כבר נרגעתי, אתה היית שם בשבילי ועצרת את זה, לפחות עכשיו הבנו איה אנשים אלו.."
"נוני אני אוהב אותך, אם היה קורה לך משהו ולא הייתי עוצר את זה הייתי מת!" באמת שנמסתי ממה שהוא אמר.
"גם אני אוהבת אותך נוני שלי!" אמרתי לו באהבה ונישקתי אותו.
________________________________________________________________________

"תתארגני מהר, יש מסיבה ב'רד סירקס' ואנחנו נהייה שם! הבטחת לנו כבר שבוע שעבר שהולכים ועכשיו אנחנו לא מוותרות לך!" ספיר ושיר צרחו לי.
"אוךךך טוב בסדר, ברבע ל 12 תהיו אצלי וניקח מפה מונית. אני אדבר עם דניאל ואשאל אותו אם הוא רוצה להצטרף אלינו.." ניתקתי והתקשרתי אל דניאל..
"נוני אתה עושה משהו היום? אני יוצאת למסיבה רוצה להצטרף אלי??"
"מה??! על מה את מדברת? עם מי את הולכת?" הוא שאל בכעס "אבל אל תכעסי טוב יפה, אני הולך לשבת עם רום ועומר, הם רצו לדבר איתי, הם ממש התחננו ואמרו שלא פייר לוותר על החברות שלו בגלל מה שקרה… אז הסכמתי לדבר איתם, לא הייתי הולך אם הם לא היו מתחננים.." הוא אמר בחשש, אבל עדיין כעסתי עליו, למה אחרי מה שקרה הוא עוד הולך לדבר איתם??!
"טוב דניאל תעשה מה שאתה רוצה, אני הולכת עם ספיר ושיר, דבר איתי אחרי זה!" ולפני שהוא אמר משהו כבר ניתקתי לו בעצבים.
אז הוא שלח הודעה אחרי 2 דקות : 'נוני קטנטנה שלי, אני לא הולך להשלים איתם, אני זוכר מה שהם עשו לך ואני לא אפשיק לכעוס עליהם על זה שפגעו בך, אני רק הולך לשמוע אותם, בגלל שהיינו חברים הכי טובים, אני אבוא אלייך למסיבה אחרי זה.. בסדר? אני אוהב אותך! '.
________________________________________________________________________

הגענו למסיבה, היא הייתה מפוצצת מהסוג שאנחנו אוהבות.
התלבשתי מהמם, סקיני ג'ינס נמוך, חולצת בטן מכופתרת ועקבים גבוהים מאוד ושחורים.
"וואוו!! מהמם פה! יאללה בואו לרקוד שמנות!" שיר צעקה כי לא שמענו כלום.
"נסיכולות, נלך לרקוד, אבל אני רק מבקשת שתשמרו עלי, כי אני עוד מפחדת בגלל מה שקרה אז.." הן חיבקו אותי ואז הלכנו לרקוד.
היה פשוט כיף ואז מישהו התחיל לרקוד איתי "את ממש יפה, איך קוראים לך?" התרחקתי ממנו "נשמה יש לי חבר, לך מפה!"ואז הוא הלך.
איך שהוא הלך קיבלתי הודעה מדניאל: 'יפה שלי עזבתי אותם עכשיו ואני רוצה לתפוס מונית, לאיפה לבוא?'.
ישר שלחתי לו את השם של המקום ואחרי חצי שעה הוא התקשר להגיד לי שהוא ליד הבר ושאני אבוא.
הגעתי וחיכתה לי הפתעה גדולה.
דניאל נשען על הבר, ומתנשק עם לא אחרת מאשר האקסית שלו, שני.
התקרבתי אליהם בדמעות "אני לא מאמינה" נתתי לו כאפה וברחתי הביתה בזמן שהוא עומד המום.


תגובות (4)

תמשיכי : ]]

14/05/2011 13:26

אהבתי תמשיכי!! :)

14/05/2011 14:35

תמשיכי =)

14/05/2011 15:10

קצת דבילי שהיא קוראת לו נוני
סתם סתם סיפור יפה

14/06/2012 06:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך