אהבה עם הצרות- פרק 3

koka11 14/05/2011 1094 צפיות אין תגובות

אחרי חצי שעה דניאל התקשר ואמר שהוא ליד הבר ושאני אבוא אליו, ושהגעתי מצאתי הפתעה, דניאל נישען על הבר ומתנשק עם האקסית שלו.
נתתי לו סתירה והלכתי הביתה בזמן שהוא המום..
________________________________________________________________________

שמתי על סיילנס ונכנסתי לאמבטיה לשתוף ממני את היום הזה, שחזרתי לחדר ראיתי שהיו לי 10 שיחות שלא נענו ו- 15 הודעות רובן מדניאל ועוד כמה מספיר ושיר.
נפלתי על המיטה והתחלתי לבכות , הייתי בשוק, למה דווקא הוא יעשה לי את זה????
פתאום הייתה דפיקה בדלת, הלכתי לפתוח וראיתי מי אם לא את דניאל עם דמעות בעיניים.
" קורל, אני מתחנן היא עצמה לי את העיניים וחשבתי שזאת את, אני נשבע לך , אני אוהב אותך, בחיים לא הייתי עושה לך את זה!! " דניאל אמר בדמעות.
התחלתי לבכות אני אוהבת אותו כל כך " תסביר לי איך אני יכולה לסמוך עליך?? אתה יכול להיות עם 3 בנות במקביל.. זה יותר מדי בשבילי!!"
" אני מתחנן, תאמיני לי, אני לא הייתי עושה לך את זה בחיים שלי אני נשבבע לך!!" הוא אמר וראו עליו שזה אמיתי שלא לעננות על זה.
הייתי חייבת לסלוח לו על זה!
"אני אוהבת אותך, ואני מקווה שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שלך כי אני לא אסלח לך פעם הבאה!" אמרתי לו והתנשקנו.
נכנסנו לחדרי והוא סיפר לי מה קרה עם רום ועומר. הוא החליט אולי לסלוח להם ולמרות שלא הבנתי למה המשכנו בשיחה ובטחתי בו. נישקתי אותו ונרדמנו אצלי בבית.
בבוקר התעוררנו הלכנו לאכול ואז כל אחד פרש הביתה, הוא הלך ללמוד למבחן ואני להמשיך לישון.
_______________________________________________________________________

בהפסקה הלכתי למראה בשירותים לתקן איפור ופתאום נפתחה הדלת והיה שקט ואז פתאום היא נסגרה בחוזקה. הסתובבתי בבהלה וראיתי מולי את רום ועומר, "מה אתם רוצים?" חשבתי שהם רצו לדבר אבל טעיתי.
בהתחלה רום הכניס אותי לשירותים סגר אחריו את הדלת והתחיל לגעת בי, ועומר שמר על הדלת ואז הם התחלפו. בזמן הזה הם ביקשו מיואב, חבר שלהם להעסיק את דניאל, שלא ישים לב למה שקורה.
" בבקשה רום תפסיק אני מתחננת!!" אמרתי בבכי והתחננתי שהוא יפסיק.
"אוי באמת קורלי, אני יודע טוב מאוד שאת רוצה את זה,
אז אל תשקרי לנו אז תפסיקי ותני לנו לעשות לך את הטובה הזאת!" אמרו בכעס.
צרחתי מרוב פחד ודניאל שמע את הצרחה. הם הכניסו אותי לתוך תא אחר עם מנעול, ונכנסו גם שניהם וסתמו לי את הפה בשביל שדניאל לא ישמע. "כנראה דמיינתי", חשב דניאל והלך.
שדניאל יצא רום ועומר המשיכו בשלהם, ובגלל שלא הפסקתי לומר להם שיפסיקו לגעת בי הם הכריחו אותי, כל אחד בתורו נכנס ועשה את מה שרצה לעשות בי.
שיר וספיר ראו שלא הגעתי ל-2 שיעורים ורצו ישר לדניאל לבדוק אם אני איתו כי הייתה להם הרגשה שקרה משהו.
"דניאל משהו קרה לקורל, אנחנו בטוחות! זה לא מתאים לה להבריז מ-2 שיעורים של מתמטיקה, זה המקצוע היחיד שהיא אוהבת" הן אמרו בבהלה.
שלושתם חיפשו אותי בכל הבית ספר, אבל שיר נפרדה מהם באיזה שלב כי היא הייתה צריכה ללכת לשירותים, ואז ראתה 2 בנים יוצאים משירותי הבנות, ושהתקרבה ראתה שאלו עומר ורום ואז שמעה צרחות של בכי. היא רצה אלי וגם שלחה לספיר ודניאל הודעה: 'מצאתי אותה, בואו מהר לשירותי הבנות בקומה שלנו!!'.
הם ראו שאני בוכה, אבל לא רציתי שכולם ישארו איתי, אז ביקשתי משיר וספיר שילכו לשיעור, לא רציתי שידאגו יותר מדי, ואחרי שהן הלכו סיפרתי לדניאל מה קרה.
אחרי שנרגעתי יצאנו למסדרון של השכבה, ואמרתי לדניאל בדמעות לפני שנישקתי אותו.."נוני אני אוהבת אותך, אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך, אתה החיים שלי"..
"נוני שלי אני אוה…" אבל לפני שסיים את המשפט הדלת של אחת הכיתות נפתחה ואז פתאום יצא ממנה..
_______________________________________________________________________
אם אהבתם תגיבו, הפרק הרביעי כבר מוכן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך