אהבה עם הצרות- פרק 9

koka11 28/05/2011 1194 צפיות אין תגובות

נכנסנו אני ודניאל לחדר וכל כך שמחנו, כל כך היינו צריכים את החופשה הזאת..
אבל היינו עייפים אז החלטנו לקחת טיפה פסק זמן ולהירדם קצת..
לפני זה התחלנו לפרוק את המזוודות לתוך הארון, נסענו לשבוע וזה לא נוח שהבגדים במזוודה..
"שיטטט!!!! יואו מאמי אני לא מאמינה שזה קרה לי! שכחתי את החזיות והתחתונים בבית, למה זה קורה תמיד לי ולמזל שלי???" אוךךך איך היייתי עצבנית! מה אני עושה עכשיו?
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח משוגעת קטנה! אל תדאגי נלך לישון ואחרי זה נלך אני ואת לקניון ונקנה את כל מה שאת צריכה! אני מבטיח לך!עכשיו רק בואי אלי יפפה ונלך לישון, תעזבי את זה עכשיו, זה לא חשוב, זה רק אני ואת! שבוע לבד! בחדר באילת! זה נקלט לך??" הוא תפס אותי ונישק אותי, הוא הפסיק את הנשיקה ואמר לי: "אוךךך כמה שאני אוהב אותך! אני כל פעם מגלה את זה מחדש" נמסתי ממנו, המשכנו להתנשק ואז נפלתי על המיטה הוא עלה עלי, והמשכנו להתנשק…
היה לי כל כך כיף איתו, באמת שאני אוהבת אותו! "באמת שאני לא יכולה בלעדיך, אם לא הייתי סולחת לך אני לא יודעת מה הייתי עושה לעצמי!" אמרתי ודמעות התחילו לרדת לי על הפנים…
"אל תחשבי על זה עכשיו, זה רק אני ואת… יש לנו עכשיו שתי אופציות: 1. ללכת לישון מחובקים, 2. להמשיך מהמקום הזה ולראות לאיפה זה יוביל אותנו… אני לא אכעס עלייך אני נשבע לך, תחליטי מה את רוצה לעשות ואני אעשה כל מה שאת רוצה…" הוא אמר שאהבה…
את האמת שלא יודעת, פחדתי עכשיו…
אז אמרתי לו שיחכה 2 דקות שאני צריכה לעשות משהו…
הלכתי לאמבטיה ופתחתי את המיים, נכנסתי לבפנים, והתחלתי לבכות…
"יפה שלי הכל בסדר? אני דואג לך את כבר חצי שעה שם… אם את לא עונה לי אני נכנס עכשיו!" הוא אמר בדאגה…
באיזה שהיא צורה רציתי לענות לו אבל גם רציתי שהוא יכנס, ויהיה איתי, שיחבק אותי בזמן שאני בוכה..
"בוא לפה, תיכנס נוני, הכל בסדר…" אמרתי לו בקול של בכי…
הוא נבהל ובא להיכנס… "נוני נעול פה! מה את עושה שם??? תפתחי לי!" לא יכולתי לקום, אז הוא רץ למטבח והביא איתו סכין ופתח את הדלת…
"את לא מבינה איך הבהלת אותי, את פשוט ילדה משוגעת… חשבתי שקרה לך משהו.."הוא רצה להמשיך ואז הוא ראה את הדמעות "יפה שלי הכל בסדר?" הוא רץ אלי "למה את בוכה?" הוא שאל אבל הוא לא הסתכל אל האמבטיה כי ישבתי שם עם המים…
"נשמה שלי אתה יכול להסתכל, זאת רק אני, פשוט נכנסתי לאמבטיה וחשבתי על כל השבוע וחצי האחרונים מאז הטיול השנתי, הבגידה והכל, והתחלתי לבכות… אבל הכל בסדר!" אמרתי וחזרתי לבכות…
"דיי יפה שלי הכל בסדר! אני נשבע לך שלא יקרה כלום בחיים!
אני ואת זה לנצח!" הוא אמר ונישקתי אותו..
"אז… אתה רוצה להיכנס לאמבטיה, להתקלח ושאני אצא…? או שאתה מעדיף לוותר על האמבטיה עכשיו ולישוון?" אמרתי בתקווה שיגיד שהוא רוצה להתקלח אבל שאני אשאר איתו… לא יודעת מה עבר ללי בראש, מה עובר לי בזזמן האחרון, יכול להיות שאני חוששת לאבד אותו שוב כיי לא סיפקתי אותו כמו שצריך, אז הוא ילך שוב פעם לספיר?
"ממממ את האמת אני אגיד לך, אל תכעסי טוב, אבל אני אכנס להתקלח כמה דקות, אז יש מצב שתצאי קצת בשביל שאני אכנס?" הוא אמר… וחשבתי שהוא באמת התכוון לזה….
"חחחח ברור, רק תביא לי את המגבת בשביל שאני אצא, ואז אתה תיכנס… אבל אני יוציא את עצמי ותיכנס ישר, כי אני צריכה להתלבש פה, אז אני אעצום את העיניים ואתה תתפשט ותיכנס לאמבטיה בסדר?"
"מממ כן, אם זה מה שאת רוצה," הוא צחק…"קחי" הוא הושיט לי את המגבת, ובגלל שהיה רק עם בוקסר הוא הוריד אותו, וישר נכנס לאמבטיה…"אבל במחשבה שניה…" הוא משך אותי אליו שאני רק עם המגבת אל תוך האמבטיה, והעיף אותה ממני שהיא כבר סחוטה במיים, ואני שוכבת עליו…
"חחחח חשבתי שזה מה שאתה תעשה…. לפחות קיוויתי וצדקתי" חייכתי אליו ואז נישקתי אותו..
"חחח מה חשבת, שאני אוותר על להיות איתך, ועוד אעיף אותך מהאמבטיה? מה את משוגעת???"
"מממממ את האמת שזה מה שחשבתי… אבל במחשבה שניה, התחרטתי, אני אחכה לך בחוץ, אז תעשה את זה מהר.." צחקתי ובאתי לצאת, והוא משך אותי אליו….
"היית רוצה ללכת, אבל חבל, את עוזרת לי עכשיו, יש לי בעיה, ואני לא יכול לחפוף לבד, אמא חופפת לי כל הזמן, אני חסר קורדינציה, אז יש מצב שתחפפי לי?? חחח נשבע לא להסתכל עליך רק תחפפי לי…" חחחחח אין על הבנאדם הזה…מה הוא לא יעשה בשביל שאני אשאר…
"חחחח כן יא שקרן, אבל ברור שאני אשאר איתך… אבל רק בתנאי אחד אני אשאר… אני לא יודעת אם תסכים לתנאי הזה, אני רוצה נשיקה, ואחרי זה שנצא, נעשה את הדברים שאני חושבת עליהם…" חחח זה לא נשמע טוב אבל הוא היה מבסוט אז הוא נישק אותי, חפפתי לו ויצאתי..
_______________________________________________________________________

נק' מבט של דניאל:
אני לא מאמין שהיא נתנה לי את התנאי הזה, אני מקווה שזה מה שאני חושב שזה, בזמן האחרון, נהיינו יותר ביחד מתמיד, היינו יחד באמבטיה, אז למה לא לקחת את זה עוד צעד קדימה?
אני נשמע מגעיל, אבל אני רוצה להראות לה כמה שאני אוהבב אותה… ואני יודע שהיא רוצה את זה..
לפחות אחרי מה שהיה באמבטיה, אני מקווה..
יצאתי אחרי כמה דקות מהאמבטיה, עם בוקסר…" מאמי אני שניה מגיע, אני מביא לי לשתות XL את רוצה גם משהו?" אבל היא לא ענתה… לא הבנתי למה? ואז נכנסתי לחדר שינה וראיתי אותה ישנה…
היא פשוט מהממת, ואז קלטתי מה הייתי עושה בלעדיה, אם היה קורה לה משהו, אם היא לא הייתה סולחת לי אני הייתי מת… אני כל כך שמח שיש לי אותה…
ניכנסתי מתחת לשמיחה, נישקתי אותה "אני אוהב אותך כל כך ואני שמח שיש לי אותך…" עברתי לשכב מאחוריה, חיבקתי אותה צמוד אלי, ונרדמתי עם חיוך על השפתיים…
אחרי שעה וחצי היא קמה בבהלה…"דניאל תקום! מהר! מה אנחנו עושים, צריך ללכת לקניון לקנות לי את הדברים ששכתי בבית, כי כבר מאוחר! יאלללה כבר!"
"אוווךךך טוב מאמי, אבל תני לי שניה אחת… הסתובבתי לצד השני ועצמתי עיניים שוב.. אבל רגע, אני הולך עם קורל לקנות תחתונים וחזיות! מה אני מטומטם אני בחיים לא אחמיץ את זה!
"יאלללה קדימה 10 דקות תהיי מוכנה אני הולך להתלבש…" אמרתי בשמחה שקפצתי בבום, והיא נבהלה, ונפלה מהמיטה, והתחילה לצחוק, נבהלתי ורצתי אליה "אוי יפה שלי, הכל בסדר? פגעתי בך? קיבלת מכה?" והיא לא הפסיקה לצחוק "אני נשבעת לך שמשהו שפוק לך בראש… מה קרה בגלל שהולכים לקנות לי תחתונים וחזיות קמת ככה…. זה בסדר. אני לא אלך איתך זה לא עושה לך טוב…
עדיף שאני אלך עם שיר…" והתחילה לחייג את המספר.. "נראה לך מפגרת????! עזבי את הטלפון בצד! אף אחד לא הולך איתך לשום מקום, רק אני הולך איתך לקנות את זה!" אמרתי וצחקתי..
ואז קלטתי אחרי מה שהלך ביום הזה…
זהו אני מאוהב!
_______________________________________________________________________

נק' מבט של קורל:
אני נשבעת שחיים שלי לא ראיתי אותו ככה זה כבר היה מלחיץ, הוא רוצה לבוא איתי רק בגלל שאני הולכת לקנות לבנים?? מה עובר עליו?
"אני נשבעת לך שאתה דפוק! רק בגלל זה אתה רוצה לבוא איתי? אני לא רוצה ללכת איתך! מעצבן…" יצאתי מהחדר שינה, השארתי את דניאל המום והלכתי לכיוון הטלפון לחייג את המספר של שיר:
"הלו?" היא ענתה בקול עייף
"מאמי אני חייבת ממך טובה…" לפני שהספקתי לסיים את המשפט, שניאל לקחת לי את הטלפון "שיר 2 דקות היא חזרת אלייך!" סגר את השיחה "ואת, בחיים שלך אל תחשבי שאני הולך איתך רק בגלל זה, כאילו אני בא גם בגלל זה, אבל אני רוצה לבוא בגלל שאני רוצה ללכת איתך, אני לא רוצה שתלכי עם שיר
ואם יתחילו איתך? את מהממת! ואני לא רוצה על היום הראשון ללכת מכות עם מישהו שהתחיל איתך!!" הוא אמר ונמסתי.. לא עניתי פשוט נישקתי אותו "יש לך 2 דקות להיותת מוכן… אם אתה לא תהייה מוכן אני הולכת לבד!" אמרתי וצחקתי…
"כן המפקד" הוא צחק..
ואז ראיתי, הוא פשוט שנאדם מהממם, ואני כל כך שמחה שיש לי אותו…
אין אני פשוט מאוהבת..
בגלל זה סלחתי לו על הבגידה, ועל כל הריבים… זאת הסיבה היחידה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך