זה סיפור שכתבתי על האהבה הראשונה שלי , כן לפעמים בנות יכולות להיות מבולבלות ולא לשים לב לבנאדם שעומד מולן... אני מקווה שכל הבנות יבינו שלא הכול ורוד וצריך לדעת לשמור על הכבוד העצמי שלך בלי לתת לאף אחד לאיים עלייך או לערער אותו.

אהבה של בנים

08/07/2010 1147 צפיות תגובה אחת
זה סיפור שכתבתי על האהבה הראשונה שלי , כן לפעמים בנות יכולות להיות מבולבלות ולא לשים לב לבנאדם שעומד מולן... אני מקווה שכל הבנות יבינו שלא הכול ורוד וצריך לדעת לשמור על הכבוד העצמי שלך בלי לתת לאף אחד לאיים עלייך או לערער אותו.

היא פגשה אותו בסילבסטר היא לא ידעה את השם שלו ובטח שלא חשבה עליו כאל מישו שיהיה לבסוף אהוב ליבה.
היא המשיכה לאה בחייה אחרי הפגישה למרות הכימיה שהייתה ביניהם היא התעלמה מכך וחזרה לחייה הרחק ממנו. אחרי כמה זמן היא פגשה אותו שוב דרך חבריה וההרגשה שלה בלב לגביו השתנתה. היא התחילה לחשוב עליו ולמרות שניסתה להרחיקו ממנה הוא נכנס לליבה. יום אחרי הפגישה השנייה הם בילו יחדיו עם חבריהם והתחילו לדבר. הם גילו שיש להם הרבה נושאים משותפים והבינו שהם נמשכים זה לזו. הכול ניראה טוב אבל לא הייתה נשיקה הם התקרבו אל לא מספיק, לפתע הוא קם והלך בלי התראה מוקדמת והיא מסכנה נשארה לה שם בלילה בודדה בלי להבין מה היא עשתה.
היא הלכה במטרה להמשיך הלאה אך הוא הראה סימני התעניינות כאשר הוסיף אותה לפייסבוק והתחיל לדבר איתה. כמובן שהיא התלהבה , כמה היא הייתה עיוורת היא לא ידעה איך להפסיק.
הם דיברו וקבעו להיפגש, הוא לא בא. שוב פעם הוא איכזב אותה אך היא לא רצתה להמשיך הלאה היא רצתה לסלוח לו ושיוכלו להמשיך הלאה. אחרי כל זה היא החליטה שהיא באה בלג בעומר לראות מה יקרה לסיפורם האם הוא יגמר או האם יש המשך. הפעם שניהם באו בידיעה שקורה משו ביניהם אבל הם לא יודעים מה. הוא לקח אותה הרחק מכל חבריהם למקום הכי מכוער מפחיד ורומנטי שהיה . הוא התחיל להתקרב אליה וכך קרתה הנשיקה הראשונה וההתקרבות הרשמית ביניהם. היא הייתה בעננים וניראה שגם הוא.
היא חזרה למדורה לכל חבריה ששאלו לאן הם נעלמו, הם ידעו שמשהו קורה ביניהם והם לא התייחסו לשאר הם היו כל הזמן ביחד. פתאום הוא שוב קם והלך, היא לא האמינה שהוא שוב עושה לה את אותו קטע ולא נפרד ממנה. איך היא שוב יכולה לסלוח לו ולמה הוא כל הזמן הולך בלי להיפרד. היא הבינה שמשהו לא בסדר איתו ואמרה שהיא חייבת לתת לו צ'אנס אחרון בכל זאת הם התנשקו, הם התקרבו, המסכנה התחילה להתאהב בו. הזמן עבר היא התחילה להתקרב לחבר הכי טוב שלו, הם התחילו להיות ידידים טובים.
הוא סיפר לה דברים היא הבינה שהיא כבר מאוהבת הידיד החדש שלה עודד אותה להמשיך איתו בקשר ולא לוותר עליו. היא הבינה שכניראה יש בו משו ואולי באמת חבל לוותר על משו שיכול להתפתח לסיפור אהבה מתוק. הם שוב קבעו להיפגש והפעם הוא אמר שהוא יבוא אליה למרות שהיא גרה רחוק . היא התרגשה וחזרה בדיוק מטיול עם חברותיה. כאשר הם באו הוא וחבריו לבית שלה היא הייתה לחוצה והיה לה מושלם איתו. הוא ישן אצלה . בהתחלה היא לא רצתה שהם ישנו באותה מיטה אך לבסוף הוא שיכנע אותה, הוא אמר לה שהוא בחיים לא יפגע בה ושהוא מתחיל להתאהב בה. היא סמכה עליו והם ישנו ביחד בבוקר שהם קממו הוא ניסה לעשות איתה דברים אבל היא לא רצתה. היא פחדה היה לה קשה עם זה. פעם ראשונה שהייתה לי סיטואציה כזאת עם בן. היא רצתה להיות שמורה כדי שיכבד אותה והיא ידעה שהם לא צריכים למהר. הוא כניראה לא חשב כמוהה והוא התעצבן כאשר היא סירבה. באותו יום שהוא היה אמור לנסוע רק בערב, הוא לא דיבר איתה הרבה מזל שהם היו עם חברים הסתירו כך את הכעס. הוא בקושי היה איתו בקושי התייחס אליה וכאשר היא ניסתה שיתייחס אליה בנימוס וביקשה ממנו לעזור לה עם השקיות מהמכולת, הוא סירב וכך בעצם היא הבינה שהוא לא באמת אוהב אותה והוא בא בשבילה בשביל מטרה אחת. היא לא ידעה מה לעשות היא הייתה מבולבלת שהוא הלך היא הייתה עם הרגשה רעה. היא רצתה שכאשר הוא יתקשר אליה היא תוכל לכעוס עליו ולהתעמת איתו פעם ראשונה גם על כל הפעמים שהוא התנהג אליה בצורה מגעילה. אבל הוא לא התקשר היא חיכתה יומיים ונשברה. היא שלחה לו הודעה ביקשה שיתקשר אליה, הוא התעלם . כך בעצם הוא שוב פעם נפרד ממנה והפעם היא הבינה שאי אפשר לסלוח על דבר כזה. והזמן עבר והם לא דיברו הוא גם לא ניסה להתקשר כבר עבר חודש היא לא ראתה אותו. פתאום יום אחד שהיא נסעה קרוב אליו לאירוע המוני הוא גם היה המבטים שלהם נפגשו, היא הבינה שהוא לא אותו אחד שהיא התאהבה בו היא הבינה שעליה לותר ולא לנסות לדבר איתו. היא הלכה בלי להגיד מילה. הידיד החדש שלה שבמקרה הוא החבר הכי טוב שלו הוא מעדכן אותה והסביר לה שהוא מבולבל והוא הזהיר אותה אבל היא עדיין מאוהבת בו. היא לא יכולה להגיד לו שזה הפעם הראשונה שהיה לה ניסיון של אהבה עם בן, פעם ראשונה שהיא התנשקה שהיא התאהבה. הפעם הפרידה היתה סופית והיא נשארה עם לב שבור בלי יכולת להמשיך הלאה או להכיר בנים אחרים היא עד היום חושבת עליו ולא מפסיקה .


תגובות (1)

סיפור יפה,תמים ומרגש..

13/07/2010 23:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך