בקי
המשך נפלא של אהבה בין שני אנשים שנפגשו רק לפני דקות ספורות ולגביהם השמים הם הגבול.
נמשיך לעקוב ולהנות - תודה קוראי החביבים?

אהבה

בקי 17/05/2011 1029 צפיות 2 תגובות
המשך נפלא של אהבה בין שני אנשים שנפגשו רק לפני דקות ספורות ולגביהם השמים הם הגבול.
נמשיך לעקוב ולהנות - תודה קוראי החביבים?

מכונית מרצ'דס לבנה ובוהקת המתינה בחזית החנייה והגבר פותח את הדלת ורות נכנסת והוא ממהר לעבר מושבו ומיד מתניע את הרכב לכיוון היציאה ממגרש החנייה. כשיצאו ממתחם בית המשפט עצר מר רוזן את הרכב בפינת רחוב שקט והתקרב לעבר רות הוא חש בדיוק מה מתחולל בליבה של האשה הצעירה והיפהפייה שישבה לצידו והיא כמובן הייתה בלחץ אדיר ובלבלול חושים טוטלי מאחר ובעוד עליה להתייצב בבית המשפט המחוזי שם אמורות להתחיל הוכחות בתיק שטפלתי בו מתחילתו. רותי שאל הפרופסור הקסום שלצידה את רוצה לנסוע אתי ? את חשה כלפי משהו חזק האומנם ? כן ! ענתה חרישית אך עלי למלא את תפקידי מה אתה היית עושה במקומי ? אשיב לך בכנות הייתי "מעיף אותך" לבית המשפט ובסיום התיק הייתי מודיע כי מסיבה אישית אצטרך לצאת ל-4 ימי חופשה מה דעתך ? בואי מתוקה שלי בואי ולא תצטערי לעולם. ומיד פתח בנסיעה כמובן לעבר בית המשפט המחוזי ושקט צורם ומשונה שרר. תוך דקות ספורות הגיעה המכונית לכניסה לבית המשפט ורות לחשה אהוד אשמח לנסוע איתך לכל מקום שתיקח אותי. רותי הנה מספר הנייד שלי ברגע שתסיימי את ההוכחות אנא צלצלי אלי ואת היתר השאירי לטיפולי. הוא יצא ממכוניתו ומיהר לעבר הדלת השנייה ופתח לעז זנה בהצלחה יקירה תראי לשופטת המלומדת הגב' רוטשילד כמה את נבונה ומדי פעם "תתחנפי אליה" וראי הכל ילך כשורה. היא פסעה שתי פסיעות והפנתה את ראשה אליו, אבל מאין לך שאני מופיעה אצל הגב' רוטשילד ? סתם ניחוש פראי !!!!

רות נכנסה למתחם בית המשפט המחוזי ועלתה לקומה 5 לאולם של השופטת רוטשילד. ליבה פעם בחזקה והיא חשה שלא תוכל להביא את ההוכחות בפני השופטת כיאה לנדרש ראשה הוסח וכל כולה רק מייחלת להיות בקרבתו של הגבר המטרף המשגע וכיצד תוכל לנהל את התיק כעת ??

רות החליטה לעשות מעשה שבשום אופן לא חשבה שתעשה כמותו היא צלצלה למשרד ובקשה מהמזכירה להעבירה מיד לעו"ד רשף רותי מר רשף לא נמצא ענתה לה המזכירה אזי אנא יקירה העבירי אותי לעו"ד שמחוני אני מקווה שהוא נמצא ! כן רות אני מיד מעבירה אותך אליו : הלו שמחוני מדבר שלום שמחוני מדברת רות כן רות מה קורה ? שמחוני יש לי בקשה ענקית אליך אני נמצאת ליד חדרה של השופטת רוטשילד ובעוד כמחצית השעה אמור להתחיל הדיון בתיק שלנו ואני לצערי אינני חשה בטוב אני חושבת שיש לי חום ומרגישה כי לא אוכל להפיק את המירב מהבייבי שלי אז רות אנא אל תמשיכי בעוד כ- 20 דקות אהיה בקומה 5 ואנסה לעשות כמיטב יכולתי – אגב אולי ננסה לדחות את הדיון למועד מאוחר יותר ? לא שמחוני התיק קבוע להיום והוזמנו מס' רב של עדים וזה לא הוגן לנסות לדחות נכון רות את צודקת אני אנסה לבוא מהר ככל שניתן ואת מיד תהיי משוחררת לחזור לביתך והעיקר להיות בריאה, אם את מבקשת אני מבין כי את ממש אינך במיטבך וחבל על הזמן אני כבר יוצא.

רות נשארה המומה ולא הבינה כיצד הרשתה לעצמה להתנהג כפי שנהגה לאחר שכל כך חיכתה להוכחות בתיק הכל כך מורכב וחשוב לדידה.


תגובות (2)

מדהים

14/12/2011 05:50

לקרן האהובה שלי זר תודות על התגובה המקסימה שלך מאחלת לך רק אשר וכייף מעתה ועד עולם ♥♥♥♥♥♥ ממני בקי ♥♥

14/12/2011 09:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך