בקי
ממשיכה קוראי היקרים להעביר אליכם קטע נוסף מסיפרי "אהבה"

ואנא אולי תואילו להגיב מה דעתכם האם רומן יפה נרקם בין שני אנשים שהכירו לפני שעה וכבר מרגישים שהם חייבים להיות אחד עם השנייה.

אשמח לשמוע את תגובתכם בתודה מראש בקי

אהבה

בקי 18/05/2011 661 צפיות אין תגובות
ממשיכה קוראי היקרים להעביר אליכם קטע נוסף מסיפרי "אהבה"

ואנא אולי תואילו להגיב מה דעתכם האם רומן יפה נרקם בין שני אנשים שהכירו לפני שעה וכבר מרגישים שהם חייבים להיות אחד עם השנייה.

אשמח לשמוע את תגובתכם בתודה מראש בקי

מה קרה לי האם שפויה אני ?? היא ירדה למטה והחליטה לחכות לשמחוני מחוץ לבית המשפט ורק ביקשה בליבה בוא מהר בבקשה בו מהר אני צריכה "להתעופף" ותוך כדי מחשבות נקיפות מצפון ומבוכה בינה לבין עצמה הגיע "הגואל" עו"ד שמחוני רותי את בסדר ? את נראית מאד חיוורת בואי תעבירי לי את התיק עב הכרס שלך והרשי לי לעיין בו כדי לוודא שהכל ברור ואז תהיי משוחררת ומכאן את הולכת לרופא וישר למיטה כנראה חטפת איזה וירוס קטן אל תדאגי 4 – 3 ימים במנוחה ותחזרי כמו חדשה. שמחוני דפדף בתיק והכריז הכל ברור הכל כל כך מסודר יפה לא מפליא אותי כי את העו"ד הכי נהדרת, מסודרת ונבונה. תודה שמחוני ובהצלחה.

שמחוני נכנס ללובי של בית המשפט ומיד "רץ" למעלית כשהוא בדרכו לקומה 5 אצל השופטת הגב' רוטשילד.

י כמו רובוט חייגה את מספרו של אהוד וכששמעה את קולו לחשה בוא אלי אני מחכה לך, רותי היכן את נמצאת ? אני נמצאת מחוץ לבית המשפט ומצפה לבואך והקשר נותק.

אהוד רוזן לא חיכה ולו שנייה נוספת ומיד יצא לכיוון בית המשפט. הדרך הייתה קצרה ומקץ דקות ספורות הוא ראה את שאהבה נפשו את האישה היפה החושנית והמטרפת שהצליחה לשגע אותו הצליחה לבלבל את ליבו ונשמתו וכל זאת תוך שנייה אחת בלבד. . הוא עצר ממש לידה יצא מהאוטו המהודר ניגש אליה והובילה בעדינות אין סופית במושב שלידו ומיהר לתפוס את מקומו ליד ההגה ובלא להתמהמה יצא
יצא מיד לדרך איזו דרך ? לאן הוא מסיע את האישה שפגש רק לפני כמחצית השעה ולא יכול היה להתנתק ממנה .?????

רותי פנה בלחש ליפהפייה שלידו הביטי אלי בבקשה האם את בטוחה ושלמה עם עצמך לנסוע אתי גבר זר לחלוטין ? האם אינך צריכה להודיע משהו למישהו ? אנא דברי אתי – רותי לא ענתה לו ולפתע חש
כי דמעות זולגות מעיניה היפות – אהוד עצר את האוטו בפינה ולאחר שההגה נדם הסתובב אליה ושאל אותה אנא רותי למה את בוכה ? רותי אנא דברי אתי נחתתי עלייך נחיתה קשה ? האומנם ? בואי נעצר ואקח אותך לאן שאת מבקשת ואני אסע בגפי לאילת ולכאחזור נתחיל אם תחפצי בכך את הרומן שתפס את שנינו לא מוכנים כלל ?? מה דעתך מתוקה? אין אפשרות לסגת מלמלה רותי תוך כדי בכי הרומן קיים וקרם עור וגידים ואין דרך חזרה .
רותי המשיכה בלחש – לא נשנה כלום – אני לא יכולה ולא רוצה – אני רוצה להיות איתך בכל אשר תהיה., חשה אני כי נולדתי לאהוב אותך וזאת אני מתכוונת להגשים . אני רוצה אותך אני רוצה להיות שלך.

רותי לחש אהוד אני "מת" שתהיי שלי אך יחד עם זאת אולי נתחיל בצורה מינורית יותר כי תראי את בוכה כלומר יש בך משהו שפוגם בפגישה שבינינו ????!!! אין דרך חזרה אודי ועכשיו תתחיל בנסיעה והשעינה את ראשה עטור התלתלים על שכמו והם יצאו לדרכם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך