באיזשהו מקום בעולם

14/12/2015 635 צפיות 7 תגובות

באיזה שהוא מקום בעולם כרגע, באיזשהי סיטואציה לא מביכה בעלילה, באיזשהם תחושות שכולנו מחכות להרגיש, מישהו אומר לבחורה כלשהי שהיא יפה. סתם אומר, בלי שום כוונות או אסטרטגיות או משהו בסגנון, אולי סתם ראה אותה עצובה והחליט להעלות לה חיוך, אולי כי הוא בנאדם טוב ואולי סתם עלתה לו הסטלה והוא החליט לומר משפט יפה כזה.
באזשהו מקום בעולם כרגע, באיזושהי סיטואציה לא מביכה בעליל, באיזשהם תחושות שכולנו מחכות להרגיש, מישהו שוכב על מישהי כרגע, מתנשם פעם ופעם מהמאמץ שבגמירה, ואז מתרומם, מביט לה בעיניים ואומר לך "בייבי, את הכי יפה שפגשתי". סתם ככה אומר. בלי שום כוונות, הרי את הכוונות שלו הוא מימש כרגע.
באיזשהו מקום בעולם כרגע, באיזשהי סיטואציה לע מביכה בעליל, באיזשהם תחושות שכולנו מחכות. להרגיש, זקן יושב ליד זקנה באיזה גן שעשועים נטוש ולוחש לה "נו, יקירתי, זוכרת את איך היינו מתרועעים בין עלי הדשא הרעננים" והיא נדה בראשה ונותנת בו מבט אוהב, סתם מבט אוהב, בלי שום רצונות שיקנה לך, שיתן לה או שיעזור לה. מבט אוהב מאהבה.
באיזשהו מקום בעולם כרגע באיזושהי סיטואציה לא מביכה בעליל, באיזשהם תחושות שכולנו מחכות להרגיש, מחבק בחור כלשהו בחורה בוכה ושואל "אפשר לעזור?".. סתם שואל… בלי שבאמת היא תענה לו.
באיזשהו מקום בעולם כרגע, בסיטואציה עצובה או שמחה בעלילה, באיזשהם תחושות שאף אחד לא רוצה להרגיש, יושב בחור שנפרד מחברתו או להפך, נפרדה היא ממנו, והוא בוכה. ותוהה מתי תגיע אהבה אמיתית, מתי יהיה שלם עם עצמו? ולא יודע שבעצם יש בחורה עכשיו שיושבת וכותבת עליו… סתם כותבת, בכלל לא יודעת אם הוא קיים.


תגובות (7)

וואווו אחד הקטעים.
סוף מושלם אמצע מושלם סוף מושלם!!!!!
הצחיק אותי אך זה היה הכרחי לרשום "בסיטואציה לא מביכה בעליל" אהבתי את זה מאוד!!
העלתי חיוך כל פעם שקראתי פסקה
מאוד אהבתי איך שנתת את הבחור והבחורה והזקנים אבל היה חסר לי לקרוא נגיד על גייז או חברות אמת נגיד:
"בסיטואציה לא מביכה בעליל. יושב בחור מבואס בבר ובחור אחר מתיישב לידו, מניח את ידו על שכמו ושואל 'מה קורה אחי' בלי לצפות למגילה רק שירים את הראש ויתן חיוכון ואז הוא שואל 'אתה בא לבירה?' והוא מניד בראשו לחיוב

14/12/2015 02:12

כ״כ אמיתי ונכון .. אהבתי .

14/12/2015 02:24

מ.ד.ה.י.ם – זה מה שיש לי לומר , מעוררת השראה ללא ספק ואשמח שתקראי את הסיפור שלי ותאמרי לי מה אפשר לשפר, נשמעת מישהי שצריך ללמוד מימנה ללא ספק.

14/12/2015 02:37

וואו. ממש יפה. אהבתי במיוחד את הזקנים

14/12/2015 02:43

יפה

14/12/2015 02:48

במילה אחת: הלם.
זה הקטע הכי טוב (ואני לא צוחק) שקראתי באתר הזה.
5+!!! :)

14/12/2015 10:43

אהבתי

14/12/2015 12:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך