Angel of love
העלתי את הפרק הזה כבר אבל מחקתי והעלתי שוב כי בקושי היה צפיות והיה תגובה אחת♥ אז מקווה שתקראוו ותגיבו שבת שלוום לכם♥♥

באמת יש דבר כזה אהבה? פרק 2 ♥

Angel of love 12/04/2013 824 צפיות תגובה אחת
העלתי את הפרק הזה כבר אבל מחקתי והעלתי שוב כי בקושי היה צפיות והיה תגובה אחת♥ אז מקווה שתקראוו ותגיבו שבת שלוום לכם♥♥

"גייק?" שאלתי מופתעת, הוא עמד בצד הדלת מחייך, "מה אתה עושה פה?!" שאלתי בצעקה קצת, ואז גילתי שאני בבגד ים איזה יופי ,
"אפשר להכינס?" הוא שאל, "הממ כבר טוב" אמרתי ורצתי לבריכה, "צאו צאו!" צרחתי על דנה ומאי שעשו מלחמת מים, הם יצאו בלחץ ואני כיבתי את המוזיקה, "גייק פה גייק!" מילמלתי , "מה גייק!? איזה גייק ?! גייק אוור…" "כן כן הוא אוי מי גאד והוא רוצה להיכנס הלפ!"
"טוב תני לו!" אמרה דנה,
"מה הוא עושה פה לעזעזל?" שאלה מאי, "אני לא יודעת! אני צריכה לברר אמאלה…" אמרתי מאושרת, "בטח בא להציע לי חברות שוב" חייכתי ושיחקתי בשיער,
"אתם נפרדתם לפני…" "החופש הגדול לפני שנסעתי כן כן…" אמרתי , "טוב תפתחי לו ! אני במתח!" אמרה דנה, "חכו אני בבגד ים! שיט מה הוא יחשוב, "
"ששחית עם מוזיקה?" שאלה מאי,
"שיש פה מסיבה?" שאלה דנה,
"המממ כן שיש מסיבה טוב…תתלבשו! "זרקתי עליהם את בגדיהם , "ומה נעשה בדיוק!?" שאלה מאי, "לכו לחדר תהיו שם ואל תפריעו !" "טוב טוב" הם צחקו והלכו עם בגדיהם לחדר, ואני התלבשתי ורצתי לפתוח "סורי שחיכתה הרבה.." אמרתי לו והכנסתי אותו, "סליחה" הוא חייך את החיוך הזה שכבש אותי תמיד, התיישבנו על הספה…..
עכשיו אתם בטח שואלים מי זה גייק? האקס שלי… כן הייינו חברים כמעט שנה, נפרדנו כי זה לא הלך, יותר נכון בשבילו, אני לא ישכח את היום הזה כמה בכיתי, ואז אמא שלי באה אלי עם ההדועה המשמחת שנוסעים לאנגליה, נשבעתי לעצמי שאני ישכח אותו אבל זה לא עזר..ממש לא, אני עדיין מאוהבת בו, למרות שאני מנסה להכחיש את זה, הוא הכול בשבילי,
"אז…" גייק אמר, "אני יביא לך לשתות לאכול ?משהו ? "שאלתי, "לא חח זה בסדר אני ילך עוד מעט אני רואה את עושה מסיבה, "
"אז…זה…זה סתם…" אמרתי והסתכלתי על בחוץ ,"כן גם המוזיקה…ואני חושב ששמעתי את דנה ומאי לא?" "כן יש מסיבה" צחקתי, "חח תהנו אם אני מפריע…"
"לא אתה לא! " אמרתי יותר נכון צעקתי, "אוקי..אוקי…" הוא חייך, "למה הממ אתה פה?" "אני לא יכול להתגעגע לאקסית שלי לפעמים?" הוא צחק, ואני אחריו, "התגעגתה אליי?" שאלתי, מסתכלת בעיניו, "כן אבל יש עוד משהו…" הוא התחיל להגיד,
"מה?" שאלתי בסקרנות,
"שששש את מפריעה לי אני לא שומעת" אמרה דנה, "אין לי מקום" התלוננה מאי, שמתי לב אליהם ועשיתי להם אם היד סימן של ללכת משם, "המ אני פשוט יגיד את זה…אני עוזב..לארהב בתחילת הלימודים, אני כנראה ילמד שם ולא יחזור בקרוב, אבא שלי מצא שם עבודה טובה וכולנו צריכים לעבור את הראשונה שיודעת, זה חשוב לי כי את יודעת…. אני בחיים לא ישכח אותך " הוא אמר, הייתי בשוק קפאתי במקום…הוא אמר עוזב?
פתאום שמעתי רעש , "אופס…" מילמלה דנה והיא ומאי הסתכלו עלינו,


תגובות (1)

תמשיכייי

13/04/2013 11:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך