נויה^
אשמח לביקורת:)

באת ושינית את כל החוקים – פרק חמש

נויה^ 22/08/2015 2304 צפיות 7 תגובות
אשמח לביקורת:)

*פרק ממש סוטה*

קמתי בבוקר, כל הגב שלי כאב. מזמן לא יצא לי לישון על הספה. גם כן הרומי הזאת, קנאית מפגרת. ברור שאני ארצה יותר את נועה, היא לא מוציאה את השדיים שלה החוצה ומנסה לפתות את כל הגברים מסביבה. "בת זונה", מלמלתי לעצמי והתרוממתי לישיבה. שקט, כמה שאני אוהב את השקט על הבוקר. קמתי מהספה והתקדמתי לעבר המקלחת. שטפתי את פניי וצחצחתי את שיניי. "היי, בוקר טוב", קולה העדין של נועה נשמע, סובבתי את פניי לכיוונה. היא כזאת יפה על הבוקר. לעזאזל, אני מתנהג כמו כוסית, מה הבעיה שלי לתפוס אותה ולדפוק אותה?מה עובר עליי עם הנועה הזאת?סעמק איתי. "בוקר", אמרתי באדישות ובקרירות. היא חשה בזה ועיוותה את פניה כלא מבינה מה קרה שהשתנתי פתאום. "הכל בסדר?", היא שאלה אך לא עניתי. עברתי אותה ויצאתי מהמקלחת.
נכנסת לחדרי, כולו היה מוצף בריח שלה. פתחתי את הארון והוצאתי ג'ינס שחור וחולצה קצרה לבנה של ארמני. לבשתי את הבגדים ונעמדתי מול המראה. סידרתי את שיערי הפרוע ולאחר מכן נעלתי נעליים של לקוסט והתבשמתי.
נועה נכנסה לחדר, היא הרימה את נעלייה מהריצפה. הבטתי על השתקפותה דרך המראה. היא נראתה קצת עצבנית. "תודה על האירוח", היא הביטה בי דרך המראה וחייכה חיוך קטן.
היא התקדמה לעבר הדלת, כאן איבדתי שליטה. התקרבתי אליה במהירות ותפסתי בידה. הצמדתי את גופה לשלי ותפסתי בפניה בחוזקה ובאגרסיביות. היא לא התנגדה, נישקתי אותה. כל כך חזק, שלא היה לה אוויר לנשום. היא המשיכה עם הנשיקה, לא רצתה שאפסיק. הטחתי את גבה על הקיר בחוזקה, היא פלטה גניחה שקטה, והביטה בי בסערה בתוך עיניי.
בשתיי ידיה הקטנות היא הורידה את חולצתי, זרקה אותה על הריצפה וליטפה את בטני השרירית. היא נשכה את שפתייה התחתונות בהנאה ובהמון חושניות. היא מלאה בחושניות, כל כולה נוטפת סקס אפיל.
"חיכיתי לזה המון זמן", קולה היה מפתה, משכתי קלות בשיערה, היא חייכה חיוך שובבי והחלה לפתוח את הכפתור של מכנסי. היא הורידה את המכנס והבוקסר ואיברי נגלה אל מול עיניה.
"את רוצה אותו?", משכתי את פניה קרוב אל פניי. "מאוד", היא לחשה. הרמתי את שמלתה הקצרצרה מעלה והורדתי את התחתונים שלה. הרמתי את רגלה וכרכתי אותה סביב גופי. הבטתי בעיניה, היא כל כך סקסית ויפה. "מוכנה לזה?", ווידתי. "כן", היא גנחה והחדרתי אותו במהירות אל תוך נרתיקה הרטוב. התחלתי לנוע בתוכה במהירות ובחוזקה. היא לא הפסיקה לגנוח ולהתנשף. "כן אידור", היא הטריפה אותי עם הקול המפתה והסקסי שלה. חדרתי יותר מהר ויותר עמוק. "אהה", היא צעקה. משכתי בשיערה, נהנתי לראות אותה נכנעת לי. יצאתי מאיברה והורדתי את רגלה ממני. סובבתי את גופה והצמדתי אותה לקיר כשפניה מופנים אליו. פיסקתי את רגליה הארוכות וחדרתי לתוכה שוב. "אידור", היא צעקה את שמי.כל כך נהנתי לשמוע אותה צועקת את שמי. "את רוצה אותו יותר עמוק?", שאלתי בהתנשפות בזמן שאני מפמפם אותה חזק, בלי להפסיק אפילו לרגע. היא לא הצליחה לדבר. חדרתי עוד יותר עמוק.
אחזתי בשיערה ומשכתי לכיווני. היא התרטבה עוד יותר מזה וגנחה בלי סוף. היא הטריפה אותי. מזמן לא נהנתי כל כך מסקס. חדרתי אליה חזק ומהר. היא לא הצליחה להבין מאיפה זה בא לה. "אתה מלך אי..אידור", יצאתי מאיברה והרמתי אותה ורגליה נכרכו סביבי.
התיישבתי על המיטה, היא ישבה עליי בפיסוק רגליים כשאיברי נח בתוכה. היא החלה לנוע עליו בפראות, הרגשתי שאני עומד לגמור, לא רציתי. אני רציתי להרגיש אותה עוד, היא הטריפה אותי. "כן, תמשיכי ככה חיה מטורפת", אמרתי, אחזתי באגן שלה עם שתיי ידיי ומשכתי אותה מעלה ומטה. שיערה הארוך עף לכל עבר. "חכה", היא אמרה וקמה. היא הסתובבה וחשפה לגמרי את ישבנה העגול והמושלם אל מולי ורק מזה הרגשתי שאני עומד לגמור. "איזה תחת יש לך" לחשתי בצרידות והיא התכופפה. איברה היה פתוח למולי. קמתי וזרקתי אותה על המיטה בחוזקה. כשהישבן שלה היה מולי. חדרתי לתוכה בחוזקה וישבנה רעד בטירוף. "יש לך תחת מושלם", אמרתי וטפחתי עליו ממש חזק. "אהה" היא גנחה. "אידור…אני גומרת", היא אמרה חסרת אוויר.
"כן…אני…אידור", היא צעקה והתנשפה בכבדות. רגלייה רעדו בעוצמה מטורפת והרגשתי נוזל ממלא את איברי. הנוזל שלה. המשכתי לנוע עוד קצת בתוכה ולבסוף גמרתי, בחוץ.
התנשפנו ללא סוף, כל גופנו היה מכוסה בזיעה קרה וכל החדר התמלא בריח של סקס. היא הסתובבה לכיווני וחייכה בשובבות.
"אתה…אתה מלך אידור", היא אמרה מרוצה. "את מטורפת", אמרתי וניגבתי את הזיעה מהמצח.
"קדימה, אני חייב לצאת מהבית, נעשה מקלחת ונצא", אמרתי והתקדמתי לעבר המקלחת. מזיע וחסר כוחות להניע את איבריי.
***
"יאאלה, יום טוב", בירכתי אותה והיא התקדמה לכיוון הבית קפה אחרי שנשקה על לחיי.
לקח קצת זמן, אבל זה קרה בסוף. סקס אחד הטובים שהיה לי.

הגעתי לבית של אילני, אימרי ויוסי כבר היו במשרדו.
"היי אידור, מה שלומך מתוק?", ענת שלה וחיבקה אותי.
"בסדר נשמה, איך את?הכל בסדר?", שאלתי, היא הנהנה וחייכה.
"הוא מחכה לך במשרד", הנהנתי בראשי והתקדמתי למשרדו.
פתחתי את הדלת ונכנסתי.
"בוקר טוב", הם אמרו שלושתם והתיישבתי על יד אימרי.
"בוקר טוב", אילני נראה ממש עצבני, מוטרד, מזמן לא ראיתי אותו במצב הזה.
"אידור, יש לי משימה בשבילך, שינוי קטן", הוא אמר והביט עמוק בתוך עיניי.
"מה השינוי?", שאלתי בחשש. כשהוא אומר שינוי קטן, זה אומר משהו משמעותי.
"אני רוצה שתחטוף את הבת שלו", לסתי התהדקה בחוזקה. הוא רוצה שאני אחטוף את ברית?
הרגשתי שאני בכלל לא מוכן למשימה הזאת. היא תגלה שזה אני וזה יסבך את כולנו.


תגובות (7)

תמשיכי דחוף!!!!!
זה נהיה יותר ויותר מעניין!

22/08/2015 23:13

יווואוווו איזה ייסורי מצפון עכשיו יהיה לו כשיחטוף אותה ! אחדד הפרקים יאללה תמשיכייי מןשללם

22/08/2015 23:34

פאק. תמשיכייי

22/08/2015 23:40

מושלם!! תמשיכי!!

23/08/2015 00:06

או מיי גד תמשיכי!!!

23/08/2015 01:13

מהמם!!!! תמשיכי!! תעלי עוד פרק היום בקשה!!

23/08/2015 09:50

תודה רב על התגובותת המחממות לב האלו. אוהבת בלי סוףףףףףף ומעריכה כל אחת מכן!!!

23/08/2015 14:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך