נויה^
מקווה שתאהבו כי בזמן האחרון הפרקים יצאו זוועתיים ולדעתי גם הפרק הזה. אשמח לדעת מה דעתכן, ביקורת תתקבל בשמחה. שבת שלום:) ותודה לכל מי שהגיבה בפרק הקודם. אתן מדהימותתת אוהבת ומעריכה בלי סוף!

באת ושינית את כל החוקים – פרק שש-עשרה

נויה^ 25/09/2015 1393 צפיות 12 תגובות
מקווה שתאהבו כי בזמן האחרון הפרקים יצאו זוועתיים ולדעתי גם הפרק הזה. אשמח לדעת מה דעתכן, ביקורת תתקבל בשמחה. שבת שלום:) ותודה לכל מי שהגיבה בפרק הקודם. אתן מדהימותתת אוהבת ומעריכה בלי סוף!

הוא לחץ על ההדק אבל כיוון על המראה ולא עליי.
לסתי התהדקה בחוזקה, ממש רתחתי כמו לבה לוהטת.
הבטתי בו, לא זזתי ולא מצמצתי גם כשהוא ירה. הוא לא מבין שהוא עומד מול בן אדם שכבר איבד את הערך לחיים. שכבר אין לו דבר להפסיד.
בהתחלה הייתי מכחיש הכל, אבל עם הזמן הבנתי שאין לי דבר כאן בכדור הארץ העגול הזה. אני לבד, אני לעצמי.
"י'אפס, אני מציע לך להתרחק ממני אימרי. עוד פעם אחת אתה תתערב אני מרסק לך את הראש עם קלצ'ניקוב", איימתי והתכוונתי לכל מילה, אני לא אירה לצד אלא אכוון לתוך מוחו ואלחץ בלי היסוס על ההדק.
"אל תאיים על.." "אני לא מאיים אימרי…אני לעומתך אירה ישירות במוח הריק שלך", אמרתי בטון שקט ומאיים והתקרבתי אליו כמה צעדים.
הוא גמע את רוקו ואכל את עצמו מבפנים כי ידע שזה מה שאעשה.
"עכשיו באמת הוכחת…הוכחת שאין דבר כזה חברים אידור", הוא אמר מאוכזב. "מה אנחנו בכיתה ז'?אני הבנתי את זה ביום שחבר שלי מהעבר החליט לצרף אותי לכאן. כי בוא נודה שלהצטרף למשפחת פשע זה לא להיט. החיים נגמרים ונשרפים מהרצח הראשון…אתה הופך לריקני וחסר רגשות בלי שום הבעה על הפנים חוץ מאטימות. אני נהפכתי לאחד כזה. כבר לא מזיז לי איזה מזדיין אני רוצח היום או מחר, כולם בשבילי אותו הדבר. אז…בוא נודה שגם אתה יצאת בן זונה אימרי…אתה בא ומתערב לי עם ברית?איזה מן חבר היה עושה דבר כזה?אתה לא סומך עליי?", מצמצתי את עיניי וצעדתי עוד צעד קדימה.
הוא הטה את ראשו הצידה, נהפך לאילם כי אין ברשותו שום תשובה שתבוא נגדי. כי שוב צדקתי.
"תראה אימרי…אני אדבר איתך תאכלס?אני אוהב אותך, וואלה אתה חשוב לי. היית בשבילי המון כשהייתי צריך. ותמיד אני אעריך אותך על זה…לא משנה מה יקרה בינינו", שפכתי את אשר על ליבי. הוא הסיט מבטו אליי וחייך. ידעתי שזה יגע בו.
"אורגינל?", הוא שאל והנהנתי לחיוב בחיוך.
הוא התקדם צעד לעברי וחיבק אותי חיבוק של פיוס.
"מצטער אחי", הוא אמר.
"הכל בסדר גבר…יאאלה בוא נמצא לנו זיון להרגיע את הנפש אחי", חייב להשתחרר אחרי כל התקופה המחורבנת הזאת.
יצאנו מהשירותים והתחלנו לסרוק את המקום. היו כמה בחורות שהזמינו אותי במבטן וגם את אימרי.
בנות מתות על אימרי. יש לו עיניים אפורות, שיער שחור וגוף שרירי. ומה שהכי בן אוהבות זה שהוא רוצח. יש בנות שזה עושה להן את זה. אני אומר שכל אישה מפנטזת סקס סוער עם עבריין.
את זה הבנתי עם הזמן.
הבנות הכי תמימות עברו אצלי במיטה.
***
חזרתי הביתה, הרגשתי יותר משוחרר אחרי שהבהרתי את העניינים עם אימרי.
ברית כנראה ישנה. השלתי את החולצה מגופי וזרקתי על הספה.
פתחתי את המקרר ושתיתי מים.
"אידור", שמעתי את קולה העדין מפתח חדרה. סובבתי את ראשי לכיוונה והיא כבר התקדמה לכאן.
"למה את לא ישנה?", היא השפילה מבט ונראתה טיפה מפוחדת.
"לא הצלחתי להירדם, אני משתגעת פה אידור", היא אמרה מיואשת, הבנתי אותה, אבל אני לא יכול לעשות כלום.
"תחזרי לישון", פקדתי עליה בקשיחות אבל היא נשארה עומדת מולי.
"תישן איתי, אני מפחדת", דמעה ירדה מעינה. צעדתי קדימה והיא אחורה, עד שנדחקה בקיר. הנחתי את ידיי ליד ראשה, כל יד בצד אחר.
הבטתי בה מקרוב, היא יותר יפה ממה שהייתה פעם. תמיד הייתה יפה וזוהרת אבל עכשיו…היא כזאת נשית והחבר כאן למטה מסכים איתי. סעמק איתו.

ברית:
הוא הביט בי כל כך מקרוב…עיניו השחורות נראו כה מאיימות ותוקפות.
ומה שהכי מצחיק זה…שאני אוהבת את זה. לעזאזל איתי. בא לי להיעלם כל פעם שאני מבינה שאני לא שכחתי אותו, תמיד הוא נשאר מישהו בעל משמעות בלב שלי.
"ברית…אל תגרמי לי לפגוע בך שוב", הוא אמר בקול שקט ועם זאת מאיים.
"כבר לא איכפת לי, אבא שלי לא רוצה להוציא אותי מפה אז.. כבר אין לי טעם לשום דבר יותר", דמעה זלגה מעיני ואידור עצם את עיניו בחוזקה וחשק שיניים.
"למה את עושה את זה קשה כל פעם?", הוא שאל והפעם קולו נשמע מיואש.
"לא איכפת לך שאני סובלת?אתה שכחת מה הייתי בשבילך?" "תסתמי!", הוא נתן אגרוף בקיר ונהפך לעצבני. "אמרתי לך לא להזכיר לי את זה נכון?", הוא שאל, הזיז רק את שפתיו נעל את שיניו בחוזקה.
אני רוצה את חום גופו, רוצה להרגיש את מגעו על עורי הנואש.
הורדתי את החולצה ששימשה לי ככותונת ונשארתי רק עם הבוקסר עליי. הוא העביר מבט על שדיי החשופים. הוא נשך את שפתיו התחתונות והוציא אוויר מאפו. הוא זז אחורה ולא הסיט בי.
"תתלבשי", הוא פקד עליי ולא הצליח להביט בי.
"אני רוצה אותך", אמרתי והתקרבתי אליו, נגעתי בבטנו השרירית. הוא כזה סקסי. הגבר הכי יפה שפגשתי בחיי.
"תפסיקי", הוא כמעט לחש ועקב עם עיניו אחרי ידי המלטפת.
"לא יכולה", אמרתי והורדתי את הבוקסר. עמדתי עירומה כמו ביום היוולדותי.
"ברית…את…", הוא מלמל והביט בתאווה על כל חלק בגופי.
"קח אותי אידור", אמרתי והצמדתי את גופי לשלו. הרגשתי את הבלעטה דרך מכנסו ונרגעתי. הוא עדיין חושק בי, רוצה את גופי.
"ברית…תתלבשי", הוא פקד עליי והדף אותי ממנו.
הוא התקדם לספה והרים את חולצתו ממנה. הוא לבש אותה ויצא מהבית בתטריקת דלת חרישית.
השאיר אותי כאן עירומה ודחויה.


תגובות (12)

זה מושלם!!! שלא תעזי לזלזל בסיפורים לך!!!!

25/09/2015 16:17

    תודה לך, את מדהימה!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף!
    שבת שלום ומבורכת:)

    25/09/2015 16:19

שלך*

25/09/2015 16:18

תמשיכי אידור ידפוק תמשיכי זה פרק מושלם ואני מתה שממשיכי והפרטים מושלמים

25/09/2015 16:19

    תודה רבה לך!
    אוהבת ומעריכה בלי סוף!
    שבת שלום:)

    25/09/2015 16:20

אני כל כך שונאת את זה שהיא באה אליו כל הזמן והוא דוחה אותה..אם הוא ירצה הוא יבוא אלייה יואו חח ותפסיקי פשוט תפסיקי להגיד ככה כי יצאו לך פרקים יפים ! יאללה תמשיכי ושבת שלום שיהיה;)♥

25/09/2015 17:57

מהמם ! אוף שישבר כבר הוא כזה אבו

25/09/2015 18:01

אבן

25/09/2015 18:02

וואי אני ממש לא מסכימה איתך! ממש אהבתי את הפרק הזה, אהבתי שאידור גילה צד רגיש שלו כביכול לאמרי וגם שברית ניסתה ליזום..
לא יודעת למה את מרגישה שלא יוצא משהו אבל תדעי שלא מסכימים איתך בעניין הזה כאן(:

25/09/2015 18:08

תודה רבה לכולכןןן ממש חיזקתן אותייייי אוהבת ומעריכה כל אחת מכןן!!!
שבת שלוםם:)

25/09/2015 22:18

אידור החליק על כל השכל שהוא סלח לאימרי אבל אם החברות שלו עם אימרי חשובה לו יותר מאשר ברית שיחיה עם זה שכל מה שיקרה לה יקרה לה בגללו!
הפרק היה מהמם!
תפסיקי לחשוב שאת כותבת גרועה!
את כותבת מושלם/ נדיר/ מהמם/ הורס את כותבת הצורה סוחפת עד כדאי כך שאני לא רוצה שתפסיקי את הפרק !
הבנת אותי!!!????
חחחח
חוץ מזה את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר!!!!
אוהבת המון ומלא!!!!❤️

26/09/2015 03:18

תמשיכיי דחוףף

26/09/2015 10:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך