קצר וגם אני וגם גילו לי אבנים בכליות :(((((((((((((((((((((((((((((((((((
וגם בעיה בתזונה לא אנורקסיה!בגלל שאני לא אוכלת פירות וירקות וגילו לי שאני לא שותה הרבה בגלל זה גם האבנים מקווה להמשיך אבל אני לחוצה מחבנים אירועים אזכרות בקיצרו הכל מהכל!

אהבה או משחק?פרק6(לא על1D)

12/11/2012 692 צפיות 4 תגובות
קצר וגם אני וגם גילו לי אבנים בכליות :(((((((((((((((((((((((((((((((((((
וגם בעיה בתזונה לא אנורקסיה!בגלל שאני לא אוכלת פירות וירקות וגילו לי שאני לא שותה הרבה בגלל זה גם האבנים מקווה להמשיך אבל אני לחוצה מחבנים אירועים אזכרות בקיצרו הכל מהכל!

מנקודת המבט של אמ
"היום ביקשתי משון להפוך אותי לערפד ידעתי שאני יהפוך היום לזאב אני ושון רבנו נישארתי לבד ידעתי בידיוק באיזו סכנה אני אבל שתקתי יש לי מזל ששון בא אחרת הייתי נהפכת לזאב שון נשך אותי כדי שאני יהיה מוגנת זהו אני ערפד לתמיד שעירי חזר לשחור עורי החויר ללבן זהו הכל נגמר!

מנקודת המבט של שון
"אמילי אני מצטער אבל אני לא יכול"אמרתי"בבקשה אני אוהבת אותך"אני אוהב מישהי אחרת"אמילי לא ענתה להודעתי האחרונה היא משגעת אותי יצאנו חצי שנה אהבתי אותה ויש חלק שבי שעדין לא מתגבר אלייה אבל היא שונה מהרגע שהיא גילתה שאני ערפד היא הישתנתה"

מנקודת המבט של אמילי
"זהו שון לא אוהב אותי הכל בגלל האמסטיסט הדפוקה הזאת!אני יודעת איך לנקום בא היתקשרתי לבריאן אחיו של שון"בריאן זאות אמילי"את ושון חזרתם?כי הוא שלח לי הודעה שאמ חברה שלו עוברת אלינו"לא הלוואי הכל בגלל האמטיססט הזאת,תקשיב יש לי תונית……………………….(אני לא מספרת לכם)אזז אתה בעינין?"לגמרי מתי?"מחר ב12 כשהזאבים משתנים"טוב ייפשלי אני יאסוף אותך ב11 חמישים"בי נסיכי"אמרתי וניתקתי אוי כמה שאני רעה"

מנקודת המבט של בריאן
"בערב אמילי התקשרה אלי כמה זמן לא דיברנו היינו ידיים טובים יצאנו פעם אם שון היה יודע את זה…,היא אמרה לי על תוכנית להפריד הבין שון לאמטיסט אני רוצה את אמ היא רוצה את שון אז זה טוב לא? מחר אנחנו נתחיל לפעול בתוכנית"

מנקודת המבט של שון
"אמ עוברת עלי עם כל הסכנות שיש אני מעדיף את זה שלחתי לבריאן הודעה"אמ עוברת אלינו,תיזהר!"חח בסדר"הוא השיב אני באמת אוהב אותה אמ ירדה למטה עם שתי מזוודות ותיק בינוני"זהו?"כן"היא ענתה היא לקחה את צפתחות ביתה ויצאה היא נעלה את הבית וחיבקה אותי"הכל קורה כל כך מהר?"שאלתי"כן,אבל זה בסדר,תודה"אין על מה" הזמנתי מונית היגעה לאחר דקה ולאחר עשר דקות כבר היינו בכניסה לביתי"

מנקודת המבט של אמ
"עוד לא התרגלתי לזה שאני ערפד! אני עוברת לגור עם שון למרות שעכשיו שאני ערפד יש לי חושים ואני לא רציתי להביל את שון ולהגיד לו על החיזיון שלי ושל בחורה אחת נלחמות היא בלונדינית לבסוף הבנתי שכדאי לי להגיד לו אפיול אם זה יבהיל אותו"שון ראיתי חיזיון"הראישון שלך?"בערך ראיתי שבחורה בערך בגילי בלונדינית עם עקבים שחורים נלחמת בי"(השיחה במונית)"ואו החיזיון הראישון תמיד נכון אך אל תדאגי אני איתך"לא דואגת"אמרתי ונישקתי לשון בלחי למרות שכן דאגתי כי מה אני חדשה בזה כאילו לא חדשה הייתי בזה אבל עברתי כמה שיניום בקיצור פחדתי לאחר 10 דקות הגענו לביתו של שון"ואו"הבית מושלם הקירות לבנים חלקים מבחוץ אך יש בו משהו מיוחד יש לו שתי קומות"אוהבת?"כן,מאוד"בואי ניכנס"ניכנסנו"לא היו הרבה תמונות על הקירות ולא היו הרבה רהיטים למרות שהבית היה רק אהבתי אותו הייתה שם תמונה שמשכה את עייני"מי אלה בתמונה?"שאלתי את שון"אלו הורי הם מתו על יידי בני כלאים(דנה ואורלי חח הבנתם?מקווה שרשמתי טוב שאלתי תערפד)מלפני 10 שנים כשהייתי בן8"אני מצטערת"אמרתי התמונה הייתה לי ממש מוכרת אני מכירה את האנשים האלה,פתאום ראיתי חיזיון אבל מהעבר שלי בת13 קשורה בשרשראות לקיר אחת על כל יד בוכה שהורגים שתי אנשים מולי,האנשים האלה היו האנשים בתמונה כלומר ההורים של שון נפלתי על הריצפה שערי בא לפני שון היתקרב אלי והתיישב לידי מחבק אותי בזמן שאני בוכה"


תגובות (4)

אסתי תמשיכי זה מדהים התחלתי לקרוא. את זה ב02:15 ולא יכולתי להפסיק ועכשייו כבר 02:45 התחלתי מהפרק הראשון והסיפור פשוט מדהים תרגישי טובומקווה שתמשיכי בהקדם

14/11/2012 17:53

חחחחחחחחחח תודה נסיכה שלי

15/11/2012 03:47

אוווי זה סיפוור פשוט מוששלם !! אני קוראת עכשיו את כל הפרקים ומקווה שתמשיכי (:

17/11/2012 04:03

תודה ואני ימשיך בערב גמאני יתחיל ליקרוא את שלך

17/11/2012 05:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך