אני יודעת ש5 וחצי בבוקר , אבל ב8 כיביתי את הטלפון וב4 הדלקתי אותו ודבר ראשון נכנסתי לשיחה איתו , דבר שני לקבוצה איתו ושם ראיתי את זה... לא מצפה שתענו עכשיו כי ממש מוקדם אבל אחרכך בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי...

בבקשה… אני צריכה עזרה

אני יודעת ש5 וחצי בבוקר , אבל ב8 כיביתי את הטלפון וב4 הדלקתי אותו ודבר ראשון נכנסתי לשיחה איתו , דבר שני לקבוצה איתו ושם ראיתי את זה... לא מצפה שתענו עכשיו כי ממש מוקדם אבל אחרכך בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי...

תסביר לי פשוט תסביר לי איך אתה יכול לחרפן אותי ככה…
איך פאקינג 10 דקות לפני שלחת לי הודעה ש'מחר זה קורה' ושנייה אחרי זה אתה מתנדב להיות חבר שלה…
אני לא יודעת מה עובר עליי , אבל התחלתי לבכות כמו ילדה קטנה שראיתי ת'אני מתנדב' הזה בא לך להודות שאתה בקטע של החברה הכי טובה שלי ואני זה סתם משחק ??! אתה מבין או בעצם לא יודע שאני יודעת את כל מה שדיברת עליי עם החברה הכי טובה שלי… ואני יגיד שוב , בא לך להודות שאתה בקטע שלה ואני פהה סתם ?… "אני מצטער שאני נמס לכל מילה שאת אומרת לא מצליח לדבר כשאת מחייכת אם את הולכת בבקשה תלכי מהר כי הכאב הזה הולך לו ומתגבר"
אז מה ? מחר אני רואה אותך אחרי חודש.. אבל לראות אותך ?.. אחרי ההודעה הזאת ?! אני ימות… אני לא יצליח להסתכל לך בעיינים … אז אני יראה את הפנים שלך מחר ושוב , שוב כל ההודעות שלנו יעלו לי לראש ואני יחייך ויתקרב אלייך , אבל ההודעה של הלילה… כשהיא כתבה"אני צריכה חבר"
וכתבת לה "אני מתנדב"
אם זאת הייתה פעם ראשונה שאתה פוגע בי הייתי ממשיכה הלאה וקדימה עם ראש מורם אבל… בפעם העשירית ? כואב לי … באמת באמת כואב לי…
אני סובלת …


תגובות (6)

אני רואה כמה את אוהבת אותו. בטח כולם אומרים לך להרפות,אבל אני יודעת שלא כזה קל ל

21/07/2015 07:53

אם הוא יודע מה את מרגישה, יכול להיות שבסוף הוא יקלוט שהוא מפגר.

21/07/2015 07:54

תנסי לעבור הלאה,עם כל כמה שקשה,וזה קשה. בהצלחה,אני כאן בשבילך

21/07/2015 07:55

לפעמים אנחנו מאוהבים באנשים טיפשים שאנחנו לא רוצים להיות מאוהבים בהם. אבל אל תדאגי, על פי מחקר קראש עובר תוך חודשיים בערך

21/07/2015 10:01

והאמת שהמחקר הזה ממש נכון

21/07/2015 10:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך