בבקשה תכנסו

Safe and Sound 15/05/2015 932 צפיות 7 תגובות

אפשר בבקשה, בקשה רעיונות לסיפור פליזזז ותודה על עזרה :) (לסיפור אהבה)


תגובות (7)

שלום:-)

15/05/2015 17:41

שלום:-) אני אמנם לא יכולה לכתוב בעצמי סיפורי אהבה(קל וחומר לייעץ על זה לאחרים) אבל אני ממליצ לך בחום ללכת קצת אחורה בזמן אל סיפורי אהבה מרתקים שקרו אז ולבסס עליהם את הסיפור שלך.אם את רוצה דוגמא,את יכולה לקרוא את הקטעים שלי(למרות ששלי לא נכתבו כסיפור אהבה) ובכלל להתייעץ איתי;-) בהצלחה!

15/05/2015 17:43

שלום:-) אני לא כותבת סיפורי אהבה,אבל אשמח לעזור לך.את יכולה לקבל הרבה רעיונות לסיפורי אהבה מהעבר-תלכי אחורה בזמן ותבססי את הסיפור שלך על מה שהיה אז.בהצלחה! את מוזמנת לקרוא את הקטעים שלי לדוגמא(למרות שזה לא סיפור אהבה,תקראי ותביני)

15/05/2015 17:48

כמו משי גם לי אין שום נסיון אמיתי בכתיבת סיפורי אהבה, אבל בתור מישהי שהייתה שמחה לקרוא מעט ספרות טובה באתר הזה (כי למען האמת יש פה דברים טובים ויש פה גם נוראיים) הייתי שמחה לקרוא סיפור שלא מספר על ערס ופרחה, והפרחה לא באמת פרחה אבל למשהו היא הולכת למסיבות, והיא שונה מכל הבנות אבל היא בעצם כמוהן בדיוק.
סיפור, לדוגמה, על נערה ממעמד רגיל ובחור ממעמד רגיל, ושניהם בישנים. מאד. והם מתאהבים, וזה תהליך קשה, מאד. אם את עומדת לכתוב סיפור אהבה בבקשה אל תחזרי על העלילות של אחרים :)

15/05/2015 17:49

מקוריות זה העיניין שהופך סיפור לטוב ומיוחד.

15/05/2015 17:51

אני לא ממש כותבת סיפורי אהבה וגם לא מתמחה בהם ( זה נשמע קצת כמו בפסיכולוג)…
הייתי שמחה לעזור לך ברעיון אך אינני יכולה…
בשביל שתקבלי כל מיני רעיונות את יכולה לקרוא סיפורי אהבה, לשאוב רעיונות והשראות ולבנות סיפור…כמה שיותר קריאה תביא לך את הניסיון…

24/06/2015 23:02

את צריכה פשוט לחבר בראש שלך שני דמויות להביא לפרט אותם באופי מארה סגנון לבוש תחביב מצב כלכלי ועוד דוגמא .. בחורה ; בלונדינית עם משקפים ביישנית ואוהבת לצייר
ילדה להורים מבוססים .
בחור אתיופי שחקן כדורגל שמתחרה לאליפות , עובד בשביל לפרנס תמשפחה שלו
עדיף שהם היו מנוגדים אחד לשני אחרת זה היה סתם משעמם ואז למצוא איזור או מקום שבוא מתרחש הסיפור לדוגמא : בית ספר פנימיה ישוב עיר סטודיו דירת רווקים וכולי
להוסיף את הדמויות משנה וזה בסוף נהפך לסיפור לא חייב ישר על ההתחלה להקבע אפשר לזרום עם זה

26/06/2015 02:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך