בגדתי באהבה שלי פרק 2

23/06/2012 899 צפיות 5 תגובות

חיבקתי את מתן , והדמעות מהעיינים שלי נפלו כמו טיפות מהשמיים.מתן אתה כלכך חשוב לי, אתה חלק ממני איך אני יתקדם עכשיו בחיים בלעדייך תגיד לי, מי יכעס עליי שטעיתי ? מי יריב איתי שלא צדקתי ? מי ינשק ויחבק אותי בחום ? מי יגיד לי כל בוקר ' אני אוהב אותך ' דייי זה הרס אותי, לא ידעתי איך להתמודד, לא עיכלתי את זה.. שבנאדם שקמתי איתו, ישנתי איתו, אכלתי איתו, עברתי הכל איתו – לא יהיה איתי יותר.
התחושה שאתה לא פה איתי , שאתה כבר לא מדבר , כבר לא מחייך , כבר לא צוחק , לא שר לי , ההרגשה הזאת לא מתקבלת לי, אני לא יכולה לחשוב שאתה לא קיים יותר!!" מתן תתעורר , מתן בבקשה תפתח את העיניים , מה אתה עושה לי דווקא נווווווווו תקום כבר !! " התחלתי להרביץ לו." מורן , די אני מבינה אותך אבל זה נגמר " הסתובבתי וראיתי את בר עומדת לידי." מה נגמר ? מי נגמר ? יחתיכת מטומטמת תעופייייייייי מפה"
 " מורן אני מצטערת " " על מה את מצטערת ריבון העולמים על מה , הוא רק יושן הוא עוד שנייה מתעורר מה את נכנסת לסרט ? " התחלתי לצחוק… לא שלטתי בעצמי. " מתן נו תקום כבר זה לא מצחיק אותנו מאמי יאללה מספיק
ישנת תקום צריך ללכת לאכול בארומה לא אכלנו היום י'גנוב תקום נוו " התחלתי להזיז אותו לקוות שיקום." מורן דייייי!! מורן הוא מת מורן זה נגמר אין יותר מתן! " פתאום תפסה אותי בר ופשוט ניערה אותי.
הסתכלתי עלייה המומה כאילו מה כבר קרה " זה לא נכוןןןןן הוא פה הוא שומע אותי לא רוצצצצצה בר "בר התחילה לבכות ופשוט חיבקה אותי " מאמי הוא בין מלאכים הוא שומר עלייך מה את דואגת אלוהים לקח לנו אותו רק כי הוא כזה טוב , הוא עשה את שלו אלוהים צריך אותו למעלה , המקום של המלאך שלנו זה לא פה , זה רק שם " " ללללא רוצה , מתןןןןן אני אוהבת אותך מתן תתעורר איך אחרי שהתמודדנו מול כל העולם אתה עוזב אותי איייייייייייייייייך ? "

התעוררתי.. ולא ראיתי את מתן לידי .
" מתן איפה אתה ? " קמתי והתחלתי לחפש אותו, במקום לא מוכר. " מתן איפה אתהה זאת מורן " " מורן , מתן לא פה " אמר לי איזה בחור . " מי אתה ? איפה מתן ? " שאלתי." בואי " הוא אומר לי והלכתי אחריו." לאן הולכים מי אתה ? " " אני אח שלו , איציק " " איציק ? איזה איציק , למתן אין אחים . " " בואי איתי בואי " הוא אמר , והעיינים שלו היו כלכך אדומות זה כאב להסתכל עליו.הלכנו למקום שהיו בו הרבה אנשים בשחור, והרבה בכי וצעקות. מה נסגר איתם חשבתי לעצמי." מי כל אלה , ואיפה מתן אתה יכול להגיד לי ? " " כן בואי "עמדנו מול חול ואבן כזאת, שעל האבן היה כתוב את השם שלו ושם של ההורים שלו." מזה אמור להביע ? " שאלתי אותו" מתן נמצא פה מתחת לאדמה " אמר לי איציק.התחלתי לבכות , נפלתי על הקבר שלו ועלה לי הכל, הבנתי שמתן ? איתי ? כבר לא יהיה.שמה שהיה פשוט נ- ג- מ-ר

***
" מאמי אני מבטיח לך שאת תהיי האישה לי , אותך אני ישא מתחת לחופה וממך אני יעשה לאישה הכי יפה והכי מאושרת .. יא אללה שלי איזה ילדים יהיו לנו תחשבי לך , שכל כמו שלי יופי כמו שלך .. אחח כפרה " " שכל כמו שלך ? מתןןןןןןןןן איזה שכל ? מה הם יחשבו לעשות כל היום שטויות ? " " מורן יפה שלי את לא מבינה כמה שאני אוהב אותךךךךךךךךך עד השמייים אני אוהב אותך את כל העולם אני מוכן לתת לך " " שאתה אומר את זה אתה עושה לי צמרמורת , זאת פעם ראשונה שאתה מדבר איתי ככה " " זאת פעם ראשונה שאחרי באמת תקופה רצינית אני באמת מרגיש ככה " " אני מפחדת שהכל יהרס, אלוהים לא נותן לנו להיות כלכך מושלמים " " לא צריך להיות מושלם כפרה עלייך מספיק לי אותך ואני לא רואה אף אחד בעיינים " " מתן ? "" אה יפה שלי ? " " אתה מאמין בזה שהיום הכי טוב הוא בעצם סימן ליום הגרוע שמתקרב ? " " לא אני לא מאמין, ואני יודע שאם אלוהים יקח אותי זה רק כי עשיתי את שלי , כרגע לא עשיתי עוד כלום לא מגיע לי ללכת " " אני יודעת שברגע שלא תהיה איתי העולם יתמוטט לי , זה פשוט ככה עם לא אתה אז לא אני " " אל תדברי שטויות מורן אני פה, ואני תמיד פה, ואם חס וחלילה אני לא יהיה פה , את מבטיחה לי לשמור על עצמך הבנת אותי ? " " כן " " עכשיו בואי לפה ותביאי לי נשיקה ואל תחשבי על שטויות כאלה, כי אני פה איתך ולא קיים שום בנאדם שישבור את מה שיש בנינו " 

***
"מתן מה עשית מה ? למה הלכת לממה ? בבקשה תחזוור עוד לא עשית את שלך, נו כבר הבטחת לשאת אותי לאישה , לא רוצה להישאר בלי בעל נוווו " " די יפה שלי די, הוא שומר עלינו מלמעלה " באה אליי יפה , חצי שבורה מנסה לעודד אותי ? הבן שלך הלךךך!!!" הבן שלך הלך ואת אומרת שהוא ישמור עלינו מלמעלה ? תגידי לי את שפויה ? " 
" אין מה לעשות זה הגורל מורן , ככה או ככה אלוהים רצה אותו , הוא עשה את שלו , הוא כיפר על החטאים שלו , הוא עשה אותך מאושרת .. מורן הוא עשה את שלו " " תעופייי מפה אני לא רוצה לשמוע אותך הוא לא עשה את שלו מה את לא מבינה ? " צעקתי וקמתי בריצה." אחח שים לב לאן אתה הולך " התנגשתי במישהו, הסתובבתי וראיתי שזה ס-ע-ר !" מורן …. " הסתכל עליי וגמגם. " אני מצטער "" אתה מצטער ? אל תצחיק אותי , תראה אותך איפה אתה ואיפה הוא .. לקחת נשמה של בנאדם , זה חטא מכה על חטא של האמא של החטאים. " הוא עמד מולי ופשוט שתק, כמו דג." מה אתה שותק ? נהיית אילם ? כי לא זכור לי שמתן הספיק לחתוך לך את הלשון " " מורן אני מבין אותך.. " עצרתי אותו באמצע " אתה מביןןןןןןןןןןןןן אותי ? סער אתה מבין אותי ? למה אני לקחתי לך את אהובתך שאתה מביייייייייין אותי ? " התחלתי להרביץ לו ולהשתולל.בערב כולם הלכו ואני נשארתי , לא קיים הבנאדם שיפריד אותי מהאהוב שלי ." את בטוחה שאת לא רוצה לבוא ? " שאלה אותי בר." לא תשאירי אותי לבד , זה לא מגיע לי תזמן שלי איתו ? " כעסתי , על זה שאף אחד לא באמת הבין אותי.–" מורן " " מי זהההההה " התחלתי לשמוע קולות." זה אני מתן נסיכה שלי " " מתן ? מפתאום מתן " " זה אניי קופיפיי שלי אני פה תסתכלי עליי, " הרמתי את הראש ומתן עמד למולי." מתן….. " הסתכלתי עליו והוא היה נראה לי מוזר מהרגיל, זה היה מתן שלי אבל שונה." יפה שלי למה את בוכה כל הזמן ? אני פה !! מורן אני פה איתך איך זה שאת בוכה ככה ? מה אמרתי לך תמיד , תהיי חזקה לא קיים הבנאדם שישבור אותנו את מפסיקה לבכות את מבינה אותי ? " 
" מתן…. באיזה זכות אתה מבקש ממני לא לבכות שאתה זה שלא נלחמת להישאר איתי אההההה תסביר לי " " אני נלחמתי ,אבל הוא למעלה יותר חזק ממני מאמי שלי , אל תשברי לי בדיוק שאני צריך אותך חזקה" " מתן .. " קמתי לחבק אותו , ופשוט נפלתי." את לא יכולה לגעת בי יפה שלי, אני באתי לבקש ממך בקשה אחרונה, לפני שאני יעלם לכל הזמן " " למה אני לא יכולה לגעת בך מתן ? "" אני לא באמת קיים, מורן " התחלתי לבכות ולנסות שוב לחבק אותו." את לא יכולה מאמי אל תנסי " הוסיף." אני רוצה אותך, את הגוף שלך, את השפתיים שלך, אתה חסר לי מאמי אתה חסרררר לי " הדמעות שוב זלגו." מורן עוד מעט השקיעה ואין לי זמן " " למה בבקשה תשאר " התחננתי." אני לא יכול מאמי , תקשיבי לי " " מה ? " " מורן אני צריך אותך עכשיו יותר מהכל " " אני תמיד איתך חיים שלי כל דבר שיצא מהפה שלך זה מה שיקרה , אני מבטיחה " " תנקמי את המוות שלי, אני רוצה את סער פה , אני רוצה להרוג אותו כמו שהוא הרג אותי, אני רוצה לקחת אותו, כמו שהוא לקח אותי ממך"


תגובות (5)

הדמעותתתתתתתתתתתתתתתתתת!!
תמשיכייייייי איזה מרגש אני לא מפסיקה לבכות וזה סימן טוב ♥♥

24/06/2012 13:35

מדהייםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/06/2012 13:53

אני רוצה עוד קוראות…
ותודה לכן:-)

24/06/2012 14:18

מרגש אבל סוורי אני לא בוכה בגלל סייפוורים או סרטיים …♥
אפילו אם הייתי רווואה זאת במצייאות לא הייתי בווכה , אנייי לא יוודעת פשוט
לא יוורדות לי דמעווות :S

24/06/2012 16:00

לא צריך שתבכי.. צריך שתאהבי:-)

24/06/2012 16:31
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך