סמיילי D;
טוב, אז אחרי מלא זמן שלא כתבתי, החלטתי להעלות סיפור חדש מקווה שתאהבו D:

בגללו (פרק 1)

סמיילי D; 14/08/2016 756 צפיות תגובה אחת
טוב, אז אחרי מלא זמן שלא כתבתי, החלטתי להעלות סיפור חדש מקווה שתאהבו D:

זה התחיל כרגיל, סתם עוד עבודה לאוסף עבודות שלי… אני יודעת זה לא העבודה הכי חוקית, אבל זה הכי משתלם מבחינת שכר… אתם יודעים לא קל לגדול בשכונת הפשע הגדולה ביותר בניו יורק, כשכל מי שעובר לידך חשוד בגנבה או בשוחד.
בכל מקרה, נתנו לי עליו כמה פרטים, שיער בלונדיני, עיניים אפורות, עור שזוף, תמיד לבוש בחליפה, בקיצור נראה כמו מיליונר שהרבה מקנאים בו.
הוא עובד בעסק משפחתי, הוא סוכן נדל"ן, והוא ידוע מאוד בציבור. אני לא הכרתי אותו עד לפני שבוע כשאמרו לי לעקוב אחריו ולמצוא עליו מידע, אבל עכשיו כשהוא אצלי חצי מעולף בגלל כדור ששמתי לו במשקה, המצב שונה לגמרי.
הוא גבוה ושרירי, וקשה להאמין שמישהי כמוני הייתה סוחבת מישהו כמוהו עד לאוטו שלי, וזה היה ק-ש-ה. לא אמרו לי למה רוצים אותו, רק אמרו לי את הסכום שאקבל אם ארדים ואביא אותו אליהם, וזה היה סכום כסף גדול יחסית. אני יכולה להבין למה אנשים ירצו לחטוף אותו, הכופר עליו שווה יותר מכל הבתים ביחד בשכונה שלי.
אז נחזור לערב החטיפה.. הוא הלך למסעדת יוקרה, לשבת עם כמה אנשי עסקים ודיבר על כל מיני דברים משעממים, כמובן שידעתי שתהיה לו שם באותו יום פגישה, בשבוע שריגלתי אחריו גיליתי יותר דברים ממה שחברה שלו יודעת עליו.
המסעדה הייתה מלאה באנשי עסקים, כל כך הרבה אנשים שהצלחתי להתחפש למלצרית באותו ערב ולשרת את אדם וחבריו לעסקים.
אדם, כרגיל, התלבש מהודר, בחליפה יוקרתית, ונראה הרבה יותר טוב מכל מי שישב במסעדה הזו. בהתחלה הם הזמינו מנה ראשונה, אחר כך עיקרית, אז קינוח ולבסוף את המשקאות. במשקה של אדם שמתי כדור הרדמה, שהתמוסס ביין ולא הורגש כלל.
לאחר שעזבו חבריו לעסקים, אדם שילם את החשבון ויצא לחנייה.
בחנייה התמוטט ושם גררתי אותו לתוך האוטו שלי.
נסענו שעה וחצי לאיזו עיירה לא ידועה באמצע המדבר, מקום נטוש, שרק מאתיים אנשים גרו בו.
הגענו לבקתה ישנה, היא הייתה חשוכה ומפחידה ועל הדלת היה רשום "ג'ונסון".
הייתי צריכה למצוא בן אדם בשם ריימונד ולהשאיר את אדם אצלו.
דפקתי 3 פעמים על הדלת ולאחר שאף אחד לא פתח לי, ניסיתי להיכנס דרך הדלת האחורית שלרוע מזלי הייתה פתוחה.
שם חיכה לי ישוב על כיסא גדול, אדם שנראה סמכותי, לידו היו שני שומרי ראש, שכל אחד מהם היה מפחיד יותר מהשני.
הוא אמר לי "הבאת אותו?".
עניתי לו שכן.
הוא ביקש ממני להביא אותו לתוך הבקתה, והסכמתי.
ביקשתי את הכסף שלי שאוכל לעזוב כמה שיותר מהר, אבל הוא ענה "את לא הולכת לשום מקום!!".
ואז…..
המשך בפרק הבא :)


תגובות (1)

וואו באמת שזה ממש יפה! המשך!

14/08/2016 13:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך