_love_
רק רציתי להגיד תודה על התגובות ולאט לאט בעזרת הטיפים שאתם נותנים לי אני אשפר את הכתיבה שלי ^_^
אני מעריכה את זה מאוד
אז שבוע טוב ורק בשורות משמחות אהובים ♥♥♥
(נראה לכם שהפרק הזה ארוך מידי? כדי לי לעשות פרקים קצרים יותר?"

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 1

_love_ 15/09/2013 2393 צפיות 10 תגובות
רק רציתי להגיד תודה על התגובות ולאט לאט בעזרת הטיפים שאתם נותנים לי אני אשפר את הכתיבה שלי ^_^
אני מעריכה את זה מאוד
אז שבוע טוב ורק בשורות משמחות אהובים ♥♥♥
(נראה לכם שהפרק הזה ארוך מידי? כדי לי לעשות פרקים קצרים יותר?"

פרק 1:
http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE
התעוררתי בשעה 07:00 מהשיר של השעון מעורר שלי מהשיר המפגר הזה, יאמה זה שיר כזה מטומטם אבל אי אפשר שלא להתעורר ממנו. פיהקתי והלכתי לשירותים לצחצח שיניים, הרכבתי את העדשות מגע שלי, מרחתי על גופי קרם גוף בריח וניל, לבשתי את הבגדים שהכנתי אתמול להיום, היום האחרון בצרפת.
כבר נפרדתי מכולם והיום רק החברים הכי טובים שלי באים איתי לשדה תעופה והפרד ממני בפעם האחרונה..
אז קיצר לבשתי את זה
http://www.polyvore.com/untitled_90/set?id=75762618
את שערי השארתי פזור, שמתי בושם של כריסטינה אגילרה red sin, שמתי קצת צללית לבנה עם נצנצים, איליינר, רימל, לקחתי את התיק הקטן השחור שלי של לי קופר, את הגלקסי 2 שלי, הסתכלתי פעם אחרונה על חדרי הריק, אמרתי בלחישה לחדר "להתראות" ויצאתי מהחדר.
'טוב שנאל לצאת מהדרמתיות נוסעים היום לפאקינג ישראל!!' אמרתי לעצמי בלב ועלה החיוך על פני, ירדתי במדרגות למטבח ששם ישבה אמא שלי אוכלת ארוחת בוקר ולידה עוד צלחת ריקה בשבילי.
התיישבתי מול הצלחת, אמא שלי אמרה לי "בוקר טוב" בעברית
עניתי לה בחזרה "bon Matin" (בוקר טוב בצרפתית), אמא שלי הסתכלה עלי במבט חודרני ומעיים אז הרמתי ידיים כאילו שהיא מכוונת עלי אקדח שאגב עם מבט כזה זה לא היה רחוק מזה ואמרתי מהר בעברית "בוקר טוב בוקר טוב"
היא נאנחה ואמרה בצרפתית "אני רק רוצה שתתרגלי לשפה העברית יותר טוב"
אמרתי לה בעברית "אני יודעת מאמו, אני אוהבת אותך" וחיבקתי אותה
סיימנו לאכול והשעה הייתה 08:40 הטיסה שלנו ב09:30, זה רבע שעה נסיעה וצריך גם קצת זמן בדיוטי פרי אז אמרתי לאמא שלי בעברית "אנחנו צריכות לצאת עוד 20 דקות בערך"
היא אמרה לי בעברית "בסדר מתוקה שלי" נשקה לראשי ופינת את הצלחות מהשולחן.
היה צלצול של הדלת אז הלכתי אל הדלת, פתחתי אותה וראיתי את

אעדי- הידיד הכי טוב שלי, כמו עוד אח בשבילי, כולו נשמה טהורה באמת שבלי עין הרע רק דברים טובים יש לי להגיד עליו, יש לו עיניים חומות, שיער חום, צבע עור יחסית כהה, הוא גובה 1.69 והוא בן 15.
אלורון- ידיד טוב שלי, את כל שיחות הנפש שלי אני עושה איתו, מסכן אני חופרת לו, הוא יודע להקשיב, לתת עצות, יש לו חברה גרמניה שעברה לצרפת לפני 3 שנים שונאת אותי אחושרמוטה ואלוהים יודע למה, אני אפילו לא מכירה אותה, אז לאלורון יש עיניים חום בהיר, שיער שחור, עור שזוף אך לא יותר מידי, גובה 1.73, השנה התחיל לעבוד על לפתח שרירים, בן 16.
בלה- החברה הכי טובה שלי, היא מדהימה, היא עוזרת לי בהכל, היא יודעת תמיד איך להצחיק אותי, אנחנו נפגשות כל הזמן, אנחנו נמצאות אחת עם השנייה 24/7 ואין לי מושג איך אני אשרוד כשהיא לא תהיה לידי, היא סטוציונרית אבל טוב לה ככה אז אני לא שופטת אותה, יש לה גדולות עיניים שחורות מדהימות אני מאוהבת לה בעיניים, היא שזופה, יש לה שפתיים ורודות ועבות,היא גובה 1.65 אמן שאני יהיה מתי שהוא בגובה שלה, בת 16 עוד חודשיים.
עדליסיה- חברה טובה שלי, מצחיקה ברמות לא נורמאליות, היא יודעת הכל עלי ואני עליה, היא מאוד אדישה וסנובית כלפי אנשים שהיא לא מכירה, רוב השכבה קוראים לה 'זונה' ו'שרמוטה' אבל מאז שהיא נהייתה חברה שלי הרבה פחות אבל זה עדיין לא בסדר לדעתי שבגלל שהיא מסתובבת עם בנים שגדולים ממנה (18-21) והיא הולכת עם בגדים קצרים לקרוא לה זונה, כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו מבלי שישפטו אותו כל מיני אנשים שאפילו לא באמת מכירים אותו, יש לה עיניים חום בהיר, שיער בלונדיני, היא רזה אפילו רזה מידי ואני צריכה לא מעט פעמים לריב איתה כדי שהיא תאכל, הגובה שלה הוא 1.64, בת 16 עוד 3 חודשים)

יש קפצתי עליהם וחיבקתי את כולם, הכנסתי אותם לבית הריק וישבנו על הרצפה כי כבר אין בבית כלום, הכל נמצא בבית החדש בישראל שאגב לא הסכימו לי אפילו לראות תמונות שלו כדי שיהיה לי הפתעה.
אחרי 20 דקות יצאנו לשדה תעופה על 2 מוניות (גם המכונית בישראל), נכנסנו לשדה בלי מזוודות אפילו, רק אנחנו והתיקים האישיים, נפרדתי בפעם הבאמת אחרונה מכולם, איך אני אשרוד בלי החברים האלו אלוהים יודע..
אני ואמא שלי הסתובבנו קצת בדיוטי פרי, אמא שלי קנתה בושם של פומה וסט של 12 צלליות של ג'ייד, אני קניתי לנו קצת חטיפים ושוקולדים לטיסה ועלינו על המטוס.
הטיסה הייתה משעממת אחושיליג, אמא שלי ישנה כל הטיסה אז אני רק שמעתי מוזיקה ואכלתי את הממתקים שקניתי.
אחרי 5 שעות נחתנו בשלום ברוך השם בארץ ישראל! ארץ הקודש! זה תמיד היה החלום שלי להיות בארץ ישראל אז לגור פה? זהו עכשיו יש לי חיים מושלמים ^_^
הערתי את אימי בחיוך ענק "מאמו מאמו אנחנו בישראל"
היא התעוררה וראיתי איך החיוך עולה לה על השפתיים, היה שווה לבוא לישראל רק בשביל לראות את החיוך הזה שלה, כבר עבר המון זמן מאז שראיתי אותה מחייכת
ירדנו מן המטוס, יצאנו משדה התעופה ומרחוק ראיתי את האח המושלם שלי נשען על המכונית שלו כשהוא כולו בפוזה של החיים, ישר לפוסטר הראשי של לי קופר! צעקתי לו "ארנה!!" והוא אפילו לא סובב את הראש אלי, חוצפן.
ואז נזכרתי שקוראים לו נתנאל, הוא כנראה כבר לא רגיל לשם ארנה אז כשהייתי במרחק של 20 מטר ממנו שרקתי לו וצעקתי לו בעברית "מי זה הסקסי הזה?!"
הוא הלך לכיווני עם החיוך הממיס שלו ואמר "תנהגי יפה ילדה קטנה"
הוא חיבק אותי חזק יאמה עוד שנייה נמעכתי למוות אבל לא היה לי אכפת סוף סוף אני רואה אותו אחרי שנה שלמה, חיבקתי אותו גם חזק ואמרתי לו "ילדה קטנה תקרא לאחותך"
התנתקנו מהחיבוק הוא צבט לי את האף ואמר "זה מה שעשיתי" אוף אני שונאת שהוא צובט לי את האף -_-
אמא גם באה אלינו וראיתי את הדמעות שעומדות לה בעיניים, בכל זאת היא לא ראתה את הבן שלה כבר שנה. הם חיבקו אחד את השני חזק ואני ישר תפסתי את הרגע וצילמתי אותם, נתנאל שמע את הקול הל התמונה ואמר לי "בואי הנה קטנטונת" לקח לי את הגלקסי וצילם תמונה שלי, של אמא ושלו ביחד.
עלינו למכונית של נתנאל
https://www.google.co.il/search?rlz=&q=chvrolet&um=1&ie=UTF-8&hl=iw&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3VEzUoCRM-rX7AbAo4HwDg&biw=1152&bih=769&sei=31EzUpjmE-Hm7Ab0k4HgDA#hl=iw&q=chevrolet+black&tbm=isch&um=1&facrc=_&imgdii=_&imgrc=YoIzN9gIWI_QMM%3A%3BbTWzQ-ON-czFNM%3Bhttp%253A%252F%252Ftestdrayvavto.info%252Fuploads%252Ftaginator%252FDec-2012%252Fcruze-chevrolet-black.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftestdrayvavto.info%252Fcruze-chevrolet-black.html%3B728%3B520
ורגע לפני שהוא התניע את המכונית שאלתי אותו "רגע איך קוראים לעיר הזאת?"
הוא אמר "ואי ארדי איזה מבטא כבד יש לך ואנחנו כרגע בתל אביב"
כשחושבים על זה באמת יש לי חתיכת מבטא אבל מזה?! אין לו מבטא מכלל! אמרתי לו "יא איך זה שאין לך מבטא? גם אני רוצה!"
נתנאל "כפרה לי היה בקושי מבטא בצרפת לך יש את האמ-אמא של המבטא"
אוף הוא צודק באמת יש לי יותר מידי מבטא :/ אבל מזה 'כפרה' ??
אחרי 10 דקות נסיעה נתנאל עצר והגענו ל… הגענו לאין שהו.. שאלתי את נתנאל "איפה אנחנו?"
נתנאל נאנח ואמר "חולון וכדי שתתחילי להכיר את הארץ כדי שלא תשאלי אותי כל מטר איפה אנחנו"
שאלתי אותו נלהבת "מעולה אז מחר אתה לוקח אותי להכיר את הארץ?"
הוא נלחץ ויש ענה "מה? לא. זה לא מה שאמרתי"
לא התייחסתי למה שהוא אמר ואמרתי "יופי אז קבענו למחר בבוקר" ויצאתי מהמכונית בזמן שנתנאל מעלה את האמברקס ונאנח.
הסתכלתי מסביבי וראיתי בניינים עם בנייה מאוד שונה מצרפת, חנויות עם סגנון שונה, המון אנשים שצועקים לאחרים מרחוק, המון צפירות, אנשים עם חצי מגופם מחוץ לרכב ומוזיקה על פול ווליום, התרבות פה שונה, אני מקווה שאני יתחבר אליה מהר. פתאום איזה מישהו מאחורי אמר "פשיי כוסית"
ישר קפצתי וצעקתי "Dieu ne plaise" (השם ישמור בצרפתית) פאק לבנאדם הזה יש בעיות במוח! מה הוא לא יודע שאי אפשר לבוא ככה לאנשים מאחורה ולהבהיל אותם?! ילד דפוק!
הוא שאל "שו? באיזה שפה זה" וואי הוא יותר אידיוט מרגע לרגע…


תגובות (10)

מחכה להמשךךךך

15/09/2013 04:16

מושלםםם
תמשיכיייי

15/09/2013 04:28

מהמםם,תמשיכיי.
ותישארי ככה הפרק בסדר,זה טוב שזה ארוך.

15/09/2013 04:54

תמשיכי

15/09/2013 04:59

הפרק אפילו קצר

15/09/2013 06:02

אל תתני קישורים למה שהיא לובשת,פשוט תתארי מה היא לובשת נגיד : "חולצה ירוקה של בצפר ומכנס שחור " סתם דוגמא.
מקווה שלא פגעתי :)
סיפור מהמםםםם ! תמשיכייי ♥

15/09/2013 08:07

המשךךךך

15/09/2013 10:34

לאלאלא שום פרק קצר יותר!
זה מהממם ככה!
ועוד הערה קטנטונת אני מסכימה עם הילה אני חושבת שכדאי שתתארי
או שפשוט תשימי קישורים ברציתי להוסיף.
וסליחה שאני חופרת!
אהה ותמשיכיי;)

16/09/2013 08:02

מה עם המשך?

17/09/2013 08:54

דניאל המשכתי ♥

17/09/2013 08:56
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך