תגיבו :)

בובה על חוטים- פרק 10

08/07/2013 866 צפיות 6 תגובות
תגיבו :)

ליאור יודע ? חשבתי….
אולי הוא בירר עליי , אבא שלו מנהל של הבית ספר.
ואולי הוא לא יודע? זה רק חלום
הוא באמת אוהב אותי ?
מה אני עושה עכשיו ??? אוף ! שוב בוקר במחשבות….

החלום הזה הפחיד אותי ברמות,קמתי ברפלקס מהיר ולקח לי איזה 5 דקות להירגע במיטה.
קמתי,סדרתי את המיטה, התקלחתי והתלבשתי, צחצחתי שיניים,שמתי נעלי ספורט והתאפרתי וירדתי לשולחן לאכול בוקר.
"בוקר טוב למחוזרת הביולוגית" אמר אח שלי טום וצחק
"ממש מצחיק טום…" עשיתי לו פרצוף
"אז מה שנינוש אין אקשן בבית ספר החדר" אבא הסתקרן
"לא כל כך,תלמידים בסדר , מורים נורמלים,כמעט היה מכות בשכבה של י"ב אבל עצרו אותם שנייה לפני"
"באמת ? אצלכם לריב על כלום היום, לוקחים קלמר מכות, מבקשים מקום דקירות.. אח הנוער הנוער"
"אבא, שוב" אמרנו אני וטום ביחד וצחקנו כולם בשולחן
"אני רואה כולם שמחים היום, אז אני מציעה שנלך היום בערב למסעדה ליד המושב, המליצו לי עליה" אמא חייכה.
הנהנו בראש והסכמנו. שכחתי להגיד לכם ישלי עוד 2 אחים. חוץ מטום יש לי את טמיר שהוא בן 20 כבר.הוא נמצא רוב הזמן בצבא וחוזר בקושי הביתה, אנחנו רואים אותו לפחות פעמיים בחודש. הוא יותר מתוק אליי מטום,אני מספרת לו כמעט הכל, הוא עוזר לי בלימודים שהוא בבית(חנון שכמותו), אני ממש מתגעגעת אליו. ויש לי אחות, שרון בת 13 בכיתה ז'. כמה שאומרים שאחיות קטנות זה כיף, זה לא !
היא נודניקית ברמות, כל הזמן שואלת ומעצבנת ומציקה, אבל אני מתה עלייה למרות הכל, אנחנו מתחלקות בבגדים לא בהכל בכל זאת הפרש של 4 שנים, אנחנו מדברות ומרכלות ומבלות: אחיות לכל דבר !
"למה האירוע הגדול הזה?" תחקרה שרון
"כי מישהו חשוב חוזר לחופשה של שבוע וחצי הביתה" אבא אמר
"טמיר?! פתאום קפצתי מאושר"
אמא:"כן , התקשר אלינו אתמול מהצבא והודיע"
כולנו התגעגענו לטמיר הוא לא היה בבית כמעט חודש.
"את רוצה אולי טרמפ גברת ?" הציע טום
"פשש , פתאום טרמפ מה קרה?"
"סתם, רוצה בואי לא רוצה לכי באוטובוס"
"בטח שאני באה" הלכנו לאוטו שנינו והתחלנו לנסוע.
"תגידי, נועם הזאת חברה שלך פנויה"
"ידעתי שרצית לנסוע איתי בשביל משהו.. וכן היא כן, נדלקת עלייה? "
"אממ היא ממש חמודה, היא עוברת בהפסקות לפעמים והיא מסנוורת אותי עם הבלונד והמתיקות שלה"
" אז אל תדאג אני ארמוז לה עלייך ונראה מה ייקרה, "
המשכנו לדבר באוטו וצחקנו, דיברנו על הימים הראשונים בבית ספר עד שהגענו.
יצאתי ואמרתי היי לנועם וסתיו וטום ניסה לשחק אותו קול ליד נועם זה היה כזה מצחיק לראות את אח שלך מאוהב.
נכנסנו לבית ספר והיה על הבוקר שעתיים ביולוגיה וברור שאני וליאור דיברנו ודפקנו מבטים מאוהבים אחד לשני.נועם עוד שנייה רצתה להרוג אותנו.
"תהיו חברים כבר !" היא לחשה לי
"אנחנו מכירים רק 5 ימים נראלך ?" צחקתי
"עדיין, הבן אדם מאוהב בך אבל ממש, רוב הבנות רוצות אותו ואותך הוא בחר"
"לאט לאט, פרה פרה נועם"
"אני פרה" היא פתאום צעקה בכיתה וכולם צחקו
"זה ביטוי סתומה" איזו בלונדינית היא יצאה.
לא יכולתי שלא לחשוב על החלום הזוועתי בלילה, אולי זה היה רמז שליאור יודע משו על מור, אולי הוא חקר ממה שרשמתי לו, אין לי מושג.
כבר פחדתי להתאהב בו, שלא יישחק בי למרות שהוא לא נראה אחד כזה אבל מי יודע…

אחרי בית ספר התקדמתי לעבר האוטובוס ואיכשהו החלקתי ומישהו החזיק אותי פתאום
הסתובבתי וראיתי את….


תגובות (6)

מהמממממם תמשיכי!!!!

08/07/2013 14:35

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

08/07/2013 14:51

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

08/07/2013 14:51

1מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי

08/07/2013 16:34

תמשיכי תמשיכי תמשיכייי

08/07/2013 16:45

מושלםםםםםםם,המשךך דחוףףף

09/07/2013 01:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך